Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Æ har pircing i leppa å i tonga æ:p

 

tok sjøl i leppa å sjøl i tonga :p

syns ikke d jore nåkka ont å ta sjøl i leppe:p

men så tok æ ut stanga æ hadde i leppa å lot d gro, åsså for æ til en profosjonell å jore d ijæn ættr kanche ett halvt år, å d jore ONT:|:O

:p

 

d jore ont når æ tok dær, men ikke jæmme:p syns d va litt teijt:p har hatt håll i leppa i snart 4 år:p å e ikke plaga me tannkjøtte lr nåkka sånt:p

(kanche fårdi æ har lang stang ) va nu d dæm sa på d dær studioe:p hehe:p

 

Åsså har æ hatt håll i tonga nu i kanche 1 å ett halvt år, Ikke nåkka plaga me dn hellr:p spiste jo stærk mat ættr at æ hadde tatt håll i tonga ;p å æ jore alt æ IKKE sku jøre:p Åsså stakk æ håll me eij LITA sy nål:p

d jore ikke nåkka ont å ta i tonga hellr, Mærka d ikke litt en gang:p blødde ikke lr nåkka, d jore mye onnere å ta i øran enn i tonga :p (tørr ikke tta håll i øreflippen ijæn)..:p

tok jo håll i naveln åsså sjøl, men d tok æ ut, fårdi d bleij skjeift:p åsså bleij d ikke så bra :p men men:p snart ska æ ta håll i naveln ijæn;p håpe bare ikke d jør ont:p

 

;) ha en fiin dag alle sammen ;)

 

My eyes, my eyes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tittelen var «dødsøt», og ikke «dødssøt». Det var det jeg reagerte på.

5759483[/snapback]

Men det skrives fortsatt "Dødssøt". Men nå er ikke jeg fan av verken Ravi eller DJ Løv, så jeg kan ikke titlene.

5762412[/snapback]

Ta en titt på titlene til Ravi og DJ Løvs sanger, ikke minst tekstene, så skjønner du at det er med vilje.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har pratet med et par mensker som er aktive i ungoms politikk og noen som er aktive innen voksen politikk for å kalle det det. Og det jeg merket meg disse menskene er at alt er en debatt/diskusjon. Folksom absolutt skal debatere alt de kommer over må være noen av de siste jeg ville hatt i min omgangs krets. Missforstå meg rett. Jeg liker en god diskusjon en gang i blandt, men når hver eneste settning er en potensiell diskusjon de bare venter å sette nebbet i som sultene gribber som sirkler rundt hver eneste setning går det for lang. Og blir de ikke da nerder ettersom en nerd er en persom med en interesse den brenner for men mangler sosial antenne ellerno?

 

 

Blir litt fristet til å invitere forfatteren til debatt i dette forumet :p

Lenke til kommentar
Handle tur til kina.

5780180[/snapback]

 

I morgen drar jeg til by`n for å handle tur til Kina...

5780298[/snapback]

Ikke umulig, men det har seg slik at trådstarter skal til Kina for å handle.

5780304[/snapback]

 

Vet det. Men klarte ikke å la være...

Endret av Autofil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...