Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Æ har pircing i leppa å i tonga æ tok sjøl i leppa å sjøl i tonga syns ikke d jore nåkka ont å ta sjøl i leppe:p men så tok æ ut stanga æ hadde i leppa å lot d gro, åsså for æ til en profosjonell å jore d ijæn ættr kanche ett halvt år, å d jore ONT:|:O d jore ont når æ tok dær, men ikke jæmme:p syns d va litt teijt:p har hatt håll i leppa i snart 4 år:p å e ikke plaga me tannkjøtte lr nåkka sånt:p (kanche fårdi æ har lang stang ) va nu d dæm sa på d dær studioe:p hehe:p Åsså har æ hatt håll i tonga nu i kanche 1 å ett halvt år, Ikke nåkka plaga me dn hellr:p spiste jo stærk mat ættr at æ hadde tatt håll i tonga ;p å æ jore alt æ IKKE sku jøre:p Åsså stakk æ håll me eij LITA sy nål:p d jore ikke nåkka ont å ta i tonga hellr, Mærka d ikke litt en gang:p blødde ikke lr nåkka, d jore mye onnere å ta i øran enn i tonga (tørr ikke tta håll i øreflippen ijæn).. tok jo håll i naveln åsså sjøl, men d tok æ ut, fårdi d bleij skjeift:p åsså bleij d ikke så bra men men:p snart ska æ ta håll i naveln ijæn;p håpe bare ikke d jør ont:p ha en fiin dag alle sammen My eyes, my eyes! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Tittelen var «dødsøt», og ikke «dødssøt». Det var det jeg reagerte på. 5759483[/snapback] Men det skrives fortsatt "Dødssøt". Men nå er ikke jeg fan av verken Ravi eller DJ Løv, så jeg kan ikke titlene. 5762412[/snapback] Ta en titt på titlene til Ravi og DJ Løvs sanger, ikke minst tekstene, så skjønner du at det er med vilje. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja vet, har sett den der me De Monråos Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Jeg vil tipse dere språkinteresserte om følgende tråd som jeg nettopp har startet: Norwenglish på fjernsynet/radioen/avisa etc. Endret 17. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hvordan kan jeg få fixet skriveleifen i nicket mitt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Kanskje det står "System" på den? I så fall er du avhengig av den for å boote formaterer du så vil den ikke boote etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har pratet med et par mensker som er aktive i ungoms politikk og noen som er aktive innen voksen politikk for å kalle det det. Og det jeg merket meg disse menskene er at alt er en debatt/diskusjon. Folksom absolutt skal debatere alt de kommer over må være noen av de siste jeg ville hatt i min omgangs krets. Missforstå meg rett. Jeg liker en god diskusjon en gang i blandt, men når hver eneste settning er en potensiell diskusjon de bare venter å sette nebbet i som sultene gribber som sirkler rundt hver eneste setning går det for lang. Og blir de ikke da nerder ettersom en nerd er en persom med en interesse den brenner for men mangler sosial antenne ellerno? Blir litt fristet til å invitere forfatteren til debatt i dette forumet Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hvordan kan jeg få fixet skriveleifen i nicket mitt?5771301[/snapback] Vil du forandre brukernavn? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tror det var meningen du skulle trykke på linken hans. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Min Sove Rekord Er Vel Sånn Cirka Elleve Timer, Liker Ikke Å Sove, Får Heller Ikke Lov Å Sove Lenge Av Pappa. Jaha?! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hellige Moses ... Man går virkelig inn for det når man lager Stor Forbokstav I Hvert Ord. Endret 18. mars 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Min Sove Rekord Er Vel Sånn Cirka Elleve Timer, Liker Ikke Å Sove, Får Heller Ikke Lov Å Sove Lenge Av Pappa. Jaha?! 5775434[/snapback] Det var ironisk. Emnetittelen på den tråden var med store bokstaver før. Søke side for spill priser Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Dyrecelle skiller seg derimot ur i forhold til plante celle pga den mangler tre strukturer, og som er; Vakuole, Cellevegg og kloroplaster dyreceller. Sett på en journal på propaganda.net Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Handle tur til kina. 5780180[/snapback] I morgen drar jeg til by`n for å handle tur til Kina... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Handle tur til kina. 5780180[/snapback] I morgen drar jeg til by`n for å handle tur til Kina... 5780298[/snapback] Ikke umulig, men det har seg slik at trådstarter skal til Kina for å handle. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Handle tur til kina. 5780180[/snapback] I morgen drar jeg til by`n for å handle tur til Kina... 5780298[/snapback] Ikke umulig, men det har seg slik at trådstarter skal til Kina for å handle. 5780304[/snapback] Vet det. Men klarte ikke å la være... Endret 20. mars 2006 av Autofil Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Leste på en skoleplan for 3AAC på den videregående skolen jeg går på (allmennfag), der stod det "Siste norsk time før eksamen!". Jeg er flau! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå