DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Guesser at det er snakk om CPU! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Guesser at det er snakk om CPU! Han var fullstendig i ekstase over å ha oppdaget at AMD XP'en hans ikke var låst. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Guesser ? Endret 12. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Guesser at det er snakk om CPU! Tøfft gjort å bruke det ordet i denne tråden Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hehe, er bare et utrykk jeg bruker da. Hvis det var noen som ikke hadde peiling på hva det var, så er det "min" bøy av "guess" fra engelsken. Jeg gjorde det helt med vilje. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 busted Det værste er at jeg vet at jeg skriver det feil, men det skjer automatisk, og det er ikke alltid jeg får det med meg når jeg leser gjennom... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) busted Det værste er at jeg vet at jeg skriver det feil, men det skjer automatisk, og det er ikke alltid jeg får det med meg når jeg leser gjennom... Uansett om det er engelsk uttrykk "busted", så begynner man det med STOR forbokstav. Og igjen, unnskyld, men "værste"? EDIT: Jeg og den "utrykk"-ingen, er vel kanskje bedre med "uttrykk", eller? Endret 12. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Verre å bøye engelske ord på Norsk, enn å skrive en F for mye. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Verre å bøye engelske ord på Norsk, enn å skrive en F for mye. Pøh, hvem sier ikke sånn når det gjelder en bruker og en moderator? Og med det samme jeg er i gang, hvorfor begynner du norsk med en stor N? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Si det... Det handler ikke om å slikke moderatorrumpe på noen måte. Skifte navnet til "pirketråden"? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Det heter "hadde klart å skrive". Ikke "hadde klart og skrevet". Det blir helt feil. Ja, det vet jeg, det var bare en vanlig slurv. Den setningen ville jeg delt opp i to helsetninger. "Ja, det vet jeg. Det var bare en vanlig slurv." Endret 12. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Begge deler fungerer tilfredsstillende. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nvidia "Gidder" da ikke bruke andres teknologi da vel, de har litt stolt het. De kjøpte opp 3dfx, og de gav vel jobber til forskerne dems... Fikk vel ut noen triks som resulterte i Gforce 4 eller noe. ikke sikker i hele tatt, bare speculasjoner. "Stolt het"?! Orddelingen når virkelig nye høyder nå til dags. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 "Stolt het"?! Orddelingen når virkelig nye høyder nå til dags. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Planen var å putte inn en " ", men når jeg tenker meg om, tror jeg en " " er mer på sin plass. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Den setningen ville jeg delt opp i to helsetninger. "Ja, det vet jeg. Det var bare en valig slurv." Vel, nå skal vi vel ikke være så utrolig pirkete, eller? Jeg gir meg, skal ikke være så aaaalt for pirkete, men siden dette er grammatikktråden, så må det være en en grense for feiler. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hvilke ledninger(farger)er hvem volt? Jammenjammen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hvilke ledninger(farger)er hvem volt?Jammenjammen. Hahaha!!! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er det bare meg eller har spørreord blitt veldig vanskelig i det siste?? Kan ikke huske at det var noen vanskeligheter å huske riktig når jeg var i faresonen, dvs 7-8 år gammel. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er det bare meg eller har spørreord blitt veldig vanskelig i det siste?? Kan ikke huske at det var noen vanskeligheter å huske riktig når jeg var i faresonen, dvs 7-8 år gammel. Du mener vel "da du var i faresonen"? Men, ja, det virker som om det er problemer med hvor "hvem" skal brukes og ikke brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå