Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hentet fra forum: Moske angrepet på Grønland, flere knivstukket.

 

Håper overskriften på tråden skrives slik, hvis ikke har du tabbet deg ;)

5721429[/snapback]

 

Gjengitt ordrett.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hentet fra forum: Moske angrepet på Grønland, flere knivstukket.

 

Håper overskriften på tråden skrives slik, hvis ikke har du tabbet deg ;)

5721429[/snapback]

 

Gjengitt ordrett.

 

:)

5721993[/snapback]

 

Litt sent, men jeg har forhåpenligvis ikke tabbet meg ut :cry:

Lenke til kommentar
Hva er det med orddeling? Finner det jo overalt nå, er det lenge siden denne grove skrivefeilen begynte å blomstre opp? Er det bare 12-åringer og yngre personer som har orddelingsfeil?  :dontgetit:

5734427[/snapback]

Nei, bilforumet.net har orddeling i hver eneste tråd, og de er stort sett 16 og oppover.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva er det med orddeling? Finner det jo overalt nå, er det lenge siden denne grove skrivefeilen begynte å blomstre opp? Er det bare 12-åringer og yngre personer som har orddelingsfeil?  :dontgetit:

5734427[/snapback]

 

Sikkert bare yngre personer!

Lenke til kommentar
Hva er det med orddeling? Finner det jo overalt nå, er det lenge siden denne grove skrivefeilen begynte å blomstre opp? Er det bare 12-åringer og yngre personer som har orddelingsfeil?  :dontgetit:

5734427[/snapback]

 

Sikkert bare yngre personer!

5734592[/snapback]

Jaså? Jeg finner jo eksempler på sammenskrivingsmisforståelser så å si overalt! Yngre skriver kanskje mer og flere feil, men det hindrer ikke andre i å gjøre det også. Aviser, reklameblader, alt av brosjyrer – gitt ut av privatbedrifter eller etater, det spiller ingen rolle, du finner så mye rart i dem. Jeg har ikke kjennskap til hvor lenge denne orddelingsepidemien har holdt på, men jeg har på følelsen at problemet øker. Det har vi vel alle?

Endret av Ostekjeks
Lenke til kommentar
Hva er det med orddeling? Finner det jo overalt nå, er det lenge siden denne grove skrivefeilen begynte å blomstre opp? Er det bare 12-åringer og yngre personer som har orddelingsfeil?  :dontgetit:

5734427[/snapback]

Nei, bilforumet.net har orddeling i hver eneste tråd, og de er stort sett 16 og oppover.

5734576[/snapback]

 

Folk fra bilforumet er rånere uten noen særlig utdannelse :tease:. Primitive skapninger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...