Ernie Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det heter «i det vide og brede», og kan oversettes til engelske «at great length», hvis det hjelper deg med å forstå. 5699809[/snapback] Hmm ... Ja, det gjørt det jo. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Liinda || sier:jeg som fant den på da, og da ble den satt i lekseksjonen Liinda || sier: *lek seksjonen Endret 4. mars 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) haha Husker en ganske lik samtale for en stund siden: Person Sier: (etellerannet) skal spille fotballkamp! Person Sier: *fotball kamp (Hadde vært værre med "fot ball kamp" Endret 4. mars 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (Hadde vært værre med "fot ball kamp" 5702055[/snapback] Det har du sannelig rett i. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 d e vel d.... mn ikke viss dm ikke varer, a... Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kopiert fra: "Politikk,religion og samfunn" her på forumet... "Det som er latterlig med den norske veien er den H***** saltinga som skjer.!! wallbash.gif Det skjer vanligvis ikkje her jeg bor, men i feriene må man det ellers begyner de stakkarne som ikkje er vant til at det er snø på veien om vinteren og klage.. Og bilavgiten er også irriterende, norske veier er som kviser, det hjelper ikkje bare med dekkstift, da kommer det tilbake.. blush.gif" Kommentar er vel unødvendig ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvor har du lært at du skal ha mellomrom foran spørsmålstegnet? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 妮可 - *M*เ*ס*н* ER SJUK .. εїзGleder Meg Til Sommern!!εїз sier:hehe.. tolling.. jammen du ser bra ut.. d gjøkke jeeeiii 妮可 - *M*เ*ס*н* ER SJUK .. εїзGleder Meg Til Sommern!!εїз sier: *jøkke Herlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 妮可 - *M*เ*ס*н* ER SJUK .. εїзGleder Meg Til Sommern!!εїз sier:hehe.. tolling.. jammen du ser bra ut.. d gjøkke jeeeiii 妮可 - *M*เ*ס*н* ER SJUK .. εїзGleder Meg Til Sommern!!εїз sier: *jøkke Herlig. 5706378[/snapback] Jeg sitter her og måper. Stakkars menneske. Grammatikken er noe for seg selv, men sjekk nicket? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er skikkelig kult å ha minst 10 emoticons i nicket sitt. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Endelig skal jeg innsatalere liunux Litt overlykkelig kanskje. Hihi Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Fysj, folkens. Vi skriver da norsk! «nicket» – en anglisisme med en vemmelig intetkjønnsbøyning? «nick» betyr ikke «kallenavn» på engelsk engang. Endret 5. mars 2006 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er mulig jeg tar feil, men jeg har alltid trodd "nick" er en forkortelse av "nickname" som er det samme som "kallenavn" på norsk... Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Det er mulig jeg tar feil, men jeg har alltid trodd "nick" er en forkortelse av "nickname" som er det samme som "kallenavn" på norsk... Eller tar jeg feil? 5707185[/snapback] Det trodde jeg også. Edit: Når jeg kom til å tenke på det, så tror jeg det fortsatt. Endret 5. mars 2006 av Xbox lover Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) For sent komming Ikke helt god norsk :S EDIT: Glemte en "S". Endret 5. mars 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er mulig jeg tar feil, men jeg har alltid trodd "nick" er en forkortelse av "nickname" som er det samme som "kallenavn" på norsk... Eller tar jeg feil? 5707185[/snapback] Det trodde jeg også. Edit: Når jeg kom til å tenke på det, så tror jeg det fortsatt. 5707391[/snapback] Njo da, selv om forkortelsen er såpass ny at den ikke er helt godtatt. Dere skriver imidlertid norsk i resten av innleggene. Det er ingen grunn til å dra inn engelsk ... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er enig i at det ikke bør skrives, men poenget mitt var at "nick" på engelsk er "kallenavn" på norsk... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det trodde jeg også.Edit: Når jeg kom til å tenke på det, så tror jeg det fortsatt. 5707391[/snapback] Når? Eller da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Tusen takk for et underholdende forum. Jeg har ikke noe bedre å foreta meg akkurat nå. Nesten 470 sider med vanvidd. Pennen er sannelig mektigere enn sverdet. Jeg lo så potene gikk i kryss. Endret 6. mars 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) er ikke du med i Off-Topics Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker-Team? du kan ikke baksnakke folk slik!! Ikke? Jeg hygger meg og er kokvarm Endret 6. mars 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå