inaktiv000 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Med en premie på nesten 2,5 milliarder - eller 365 millioner dollar - har vinneren tangert den forrige rekorden på "kun" 2,3 milliarder. Å si at en differanse på 200 millioner er å tangere, er hva jeg vil kalle en grov tilnærming. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Med en premie på nesten 2,5 milliarder - eller 365 millioner dollar - har vinneren tangert den forrige rekorden på "kun" 2,3 milliarder.Å si at en differanse på 200 millioner er å tangere, er hva jeg vil kalle en grov tilnærming.5629458[/snapback] Jepp, tangere er jo noe som er nøyaktig like mye. Nå er ikke forskjellen på drøye 8% så veldig stor, men det er etter min mening langt i fra en tangering. Hvis forskjellen hadde vært under 1% så skulle jeg gått med på, for enkelhets skyld, å kalle det en tangering. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er nok en ivrig journalist som har hørt om et artig fremmedord Å tangere er vel matematisk sett å berøre noe så lite som det er mulig.. Tenk på arealet mellom to kuler som ligger inntil hverandre. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 *DEAD* <3 spixter <3 : gidde over 70 dmg til 2 og over 100 på 2 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Når man er i godt humør kan disse filmene funke:Scary Movie filmene Austin Powers filmene John Cleese filmer Filmer som Torque etc som er ufrivillig morsomme. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Finnland slo Canada i ishockey Gooo Finnnnland! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Høres mere ut som kysse syken?! mitt tips: gå til din fast lege så fort som mulig. 5628902[/snapback] Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Det første hvil jeg takke komplett.no for en god og hurtig service max sendetid fra bestilling er 4dager jeg er godt for nøyd med skjermen jeg har koblet opp med geforse exspress sermkort på 256 mb skjerm minne og fikk justert opp skjermen på rette oppløsningen det ble klåre og fin oppløsning på bilder og spill dette er et produkt jeg vil anbefale til andre kunder dette er en toppers skjerm til en rimelig pris jeg kåmmer til å fortsette handle hos komplett.no med den raske servicen jeg gir komplett karakter en 10 på servicen Godt gjort å ikke sette et eneste punktum. Likte spesielt godt denne: jeg er godt for nøyd med skjermen. Endret 21. februar 2006 av Nimzo Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det var en gang en nyfrelst hobby fisker som nettop hadde tømt bank kontoen for å kjøpe fiske utstyr. Da han endelig hadde fått handlet ferdig, så fortet han seg ned til elven for å prøve sakene han nettop hadde handlet. Han stod der så stolt med fiske stangen, men etter en time uten napp, begynte han å gå litt lei. Han kastet et blikk nedover elven hvor det satt en liten gutt med en simpel kjepp og et stykke tau og en bøyd spiker. Gutt ungen fikk heller ikke napp... 5639611[/snapback] For mye orddeling Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) :!: :!: :!: HA! Lurer på hvilken idiot som har postet det der. ... Oh, right... Men det ble jo tross alt postet langt over midnatt. Edit: Fikset en dum en. Endret 21. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (dette er begrunnet etter lengre forhold å god kjenn skap til partneren) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dette er fra www.vg.no: Hun har jobbet som piano og orgelselger, og er svært opptatt av god mat. Tenk å jobbe som et piano, da! Godt gjort Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dette er fra www.vg.no: Hun har jobbet som piano og orgelselger, og er svært opptatt av god mat. Tenk å jobbe som et piano, da! Godt gjort 5641551[/snapback] :!: :!: Man burde egentlig grine, men... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) *Registrere seg i TJFF (Tysvær Jeger og Fiske Forbund) Dersom du har spilt tidligere, vær vennlig å logg på: Endret 23. februar 2006 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noe av det som blir postet som eksempler her er rett og slett skremmende. Jeg visste ikke at det sto så dårlig til med grammatikken til dagens ungdom. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noe av det som blir postet som eksempler her er rett og slett skremmende. Jeg visste ikke at det sto så dårlig til med grammatikken til dagens ungdom. 5657838[/snapback] Gjør nok det, selv om jeg er ganske sikker på at hvis alle hadde prøvd å skrive skikkelig norsk isteden for dialekt, hadde det vært mye bedre. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noe av det som blir postet som eksempler her er rett og slett skremmende. Jeg visste ikke at det sto så dårlig til med grammatikken til dagens ungdom. 5657838[/snapback] Gjør nok det, selv om jeg er ganske sikker på at hvis alle hadde prøvd å skrive skikkelig norsk isteden for dialekt, hadde det vært mye bedre. 5658117[/snapback] Tror ikke det med dialekt er avgjørende for gramatikk... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noe av det som blir postet som eksempler her er rett og slett skremmende. Jeg visste ikke at det sto så dårlig til med grammatikken til dagens ungdom. 5657838[/snapback] Gjør nok det, selv om jeg er ganske sikker på at hvis alle hadde prøvd å skrive skikkelig norsk isteden for dialekt, hadde det vært mye bedre. 5658117[/snapback] Tror ikke det med dialekt er avgjørende for gramatikk... 5658147[/snapback] Nja, er ikke helt enig med deg der. Selvfølgelig er det stavingen det går mest utover med dialekt, men jeg ser stadig eksempler på blink at folk skriver: "Mine interesser er ski å tennis å fotball å langrenn". Dette er jo gramatisk feil. Hadde de som skrev det tenkt litt over hva de skrev, hadde de sikkert skjønt at det er feil. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja. Også orddeling (eller; ord deling) er et stort problem.. Det er jo egentlig ikke en "logisk" feil heller da.. Man sier det jo sammenhengende.. Men hadde sånne feil før jeg og så.. Alle kan jo ikke alt Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 en jeg kjenner skrev fotgjengerfelt som fot gjenger felt. tragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå