Daniel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Her om dagen leste jeg på dagbladet.no's hjemmeside. 5610718[/snapback] 2. Apostrof brukes ikke ved flertall på norsk, unntak er når ordet slutter på S eller Er du helt sikker på at det er flertall du mener? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Her om dagen leste jeg på dagbladet.no's hjemmeside. 5610718[/snapback] 2. Apostrof brukes ikke ved flertall på norsk, unntak er når ordet slutter på S eller Er du helt sikker på at det er flertall du mener? 5618781[/snapback] Note to self: Les hva du skriver før du poster. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 vinter OL er noe alle gleder seg til, hvertfall for oss normenn, for vinter OL er som skapt for oss i nord. det har vi bevist år etter år, med alle de gullene vi har fått.men hva har skjedd? norge sitter en 1 gull etter 5 dager...1 gull! greit nok, det har blitt mange søv og bronsje, men folk som vinner søv, de har også tapt gullet.. værste av alt.. sverige, vårt naboland som vi nermest fnyser av når det kommer til vintersport, de har mer gull en oss...2! nei, jeg er skikkelig skikkelig skuffa.. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det jeg synes er verst, er at hver gang noen skal skrive "feil", så skriver de "leif". Er dette ment som en hån mot de som heter Leif? Dette var utrolig irriterende for meg da jeg var ny på forumet, fordi jeg ikke visste hva alle mente med "leif". :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 "Jeg liker sjokioladen som heter troika og monolit. Den er delig og søt men over middels kvalmende. Men jeg er ikke en sjokolade persjon. Jeg spiser sjokolade kansje bare en gang i månede, altså ikke så ofte." Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 "Jeg liker sjokioladen som heter troika og monolit. Den er delig og søt men over middels kvalmende. Men jeg er ikke en sjokolade persjon. Jeg spiser sjokolade kansje bare en gang i månede, altså ikke så ofte." 5624293[/snapback] Selges Soho fortsatt? Vel... hadde du giddet å lese den forrige siden så hadde du funnet ut av det. Men å lese en annen side enn den siste, det er idiotisk det. Ikke sant? Dumt å klage på andre når du selv gjør dumme feil. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 "Jeg liker sjokioladen som heter troika og monolit. Den er delig og søt men over middels kvalmende. Men jeg er ikke en sjokolade persjon. Jeg spiser sjokolade kansje bare en gang i månede, altså ikke så ofte." 5624293[/snapback] Selges Soho fortsatt? Vel... hadde du giddet å lese den forrige siden så hadde du funnet ut av det. Men å lese en annen side enn den siste, det er idiotisk det. Ikke sant? Dumt å klage på andre når du selv gjør dumme feil. 5624509[/snapback] Jaha. Hvorfor du tar det opp i denne tråden skjønner jeg ikke, da det ikke har noe å gjøre med grammatiske skrivefeil. Greit nok, jeg så ikke den tidligere posten ang. Soho, men sånt skjer. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bare en tanke vekker. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tankevekker tankevekker tankevekker tankevekker. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Komma... 5624608[/snapback] Det skal være mellomrom mellom et fullstendig ord og "...". Mine interesser er bl.a radiostyrte biler, båter, fly, helikoptere osv. Har både bil, båt og fly:Kyosho Piper J-3 Cub (elektrisk "park fly") Kyosho V-one S (on road "bensin" bil) Kyosho Mini-Z (innom hus el. bil) Kyosho Blue Streak (gammel version)("offshore" "bensin" båt) Graupner B24 (el. båt) Musikk: Metall, Metall og Metall.Litt mer specs: Thyrfing, Finntroll og Lumsk er favorittende ellers så er nesten allt av metall bra. Har bare konsoller. To faktisk XBox og Dreamcast Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Shit! Busted... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bare en tanke vekker. Ikke noe annet. 5624542[/snapback] BARE en tanke? Etter min erfaring er det opptil flere ting en tanker som vekker. Lyder, for eksempel, funker fint til formålet. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) vil se en nerd bli kysset av ein heit dame øøh? Endret 18. februar 2006 av Xbox lover Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hvorfor er det så mange folk som sier "en jente", og ikke "ei jente"? Eller er det lov å si "en jente"? Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bruk av hunkjønn (og alt som medfølger av bøying deretter) er valgfritt i bokmål. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hah, min norsklærer hadde skutt deg! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ostekjeks, var det ikke du om ba om eksempler på norsk og engelsk blandet, gamer-stil? |Infected|..PòIn.. : Ja men head shoota deg din noob Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk, den var meget eksemplarisk. Du var litt for sen, men jeg klarte meg fint. Jeg gikk inn på WoW-forumdelen, og klikket meg rett og slett inn på første emne, siterte første innlegg. Så herlig enkelt! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, det er en vidunderlig verden ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå