Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Jeg tror det er vill ønsketenking at skriveleifbombene med <50 innlegg gidder å lese den (De gidder jo ikke å skrive ordentlig engang). Men denne tråden er jo egentlig et diskusjonsforum for feilslått grammatikk, for oss som ergrer oss over det. :thumbup:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Heizan

jeg bestilet et tastatur på internett og skjønte ikke hvor for ikke det kom i posten jeg ringte kunde service og spurte hvor for ikke det kom og de sa at det var for de de ikke hadde mer på lagger. så jeg de spurte om jeg skulle ha et annet tastur og jeg sa da ja til det.

så fikk jeg det i posten da til min stor skuffelse,

det var dette tasturet jeg fikk det er det verste tasturet jeg har hvert borti det er noe dritt og skrive med oxo, og designen er ikke noe og skrytte av heller.

så jeg må ha meg nytt tastartur gidder jo ikke og ha et tastur som er ekkelt og skrive med bilr oxo en dell skrive veil når jeg skriver,

så jeg lurer på hvilket tastur du anbefaller meg så hvis du har et å anbeffale meg så skriv i vei

 

Argh. Greit at klokka er halv fire, men det får da være grenser!

Lenke til kommentar
jg vill se ett dn fetteste dataen EVER okey EVER!!!!!!!!

ikkkje sånn cvanli modda å styla mn

YBERMODDA Å YBERSTYLA

 

Smeller til med den velbrukte (i denne tråden): :wallbash:

JESUS CHRIST!!! :realmad::realmad::realmad:

 

Hadde jeg vært admin på et forum og fant et slikt innlegg, så ville jeg i det minste vurdert GrammarPolice. ;)

 

:omg:

Lenke til kommentar

Et lite knippe med grusomme innlegg.

 

hmmm jippiii

erstatte min(1) 120 gb tjihihihihi

lolish :cool:

står dr va prisen kommmer til å vere da ??????

 

hehe skall vedde på at du har null draget og at du er en gammal gris som er smell kått.

 

kanskje cden er såååååå ripa att cdrommen ikke greier ååå lese filene:D

sjekk:D

 

hmmmm spørs hva han har i optionen sinn da:D

visst han har yberlite dr såå kan 20 vere lite liksom:D

mn personli sååå bruker jg 2.337

 

først......når jg fekk mg ny cpu  sååå hadde jg ikke kjølepasta da var cpuen på

58 grader:D

nåå kommer dn ikke over 43 :D:D (etter kjølepasta) seff

har en AMD athlon xp 2400

 

prøver å laste ned updats via microsoft update men den stopper og sier at dette ikke går da den leter etter updats og jeg får beskjed om det kan skyldes uoverstemmelser i tid,og at jeg må stille klokka,dette har jeg gjort.

noen som vet om hva som er galt?

 

disse hadde jeg tenkt og kjøpe meg men fikk en helt ny ram brikke av den prodsuent jeg kjøpte de hos så da kjøpte jeg ikke det men det jeg skall ta og teste ramen jeg får og se om den er bra hvis ikke så går jeg får de under du sparer 1000 kr på det sjekke ny pris og fant det ut.

 

*Gispe etter luft*

 

Har celeron på min bros pce det suger aldri kjøp deg det anbefaller og holde seg unna celleron.

hvis det er bare word og filmer og ikke noe spillig så går det greit.

 

det er HOVEDKORTE det er noe feil med skjedde det samme med meg oxo. jeg gjor nok det samme som han overklokka får mye og hovedkorte røk eller biosn tålte det ikke så jeg sende den in til komplett.no og de tok bios ut og flash det til et bios som funker bra til min pce og hovedkort funker likke bra nå.

det som skjedde hvar at viften gikk på fult som vanlig når jeg slår på pcen bare at det ikke skjedde noe.

 

SÅ hvilken butikk kjøpte du hovedkorte på???????

 

det du gjør er at du tar og foramter pcen.

instaler windows xp.

så når du er ferdig med det tar du og putter in den cd en som følger med hovedkort og instaler det vitikste der.

så når du har gjort det trykker du på start knappen og windwos update og instaler alle oppdareingene der,

laste nedde den nyest ati drivern og slår på bran murern eller det er det første du gjør hvis du ikke har nexgentel internett.

hvis du har det så trenger du ikke bekymre deg får virus.

¨får wnidwos update fikser alle virus eller gjør sånn at de ikke kommer in på pcen din. :)

 

ER DU TEIT ELLER ?

 

 

hmm.... ja cs er ut eller ikke

 

er jo rund 2 millioner som spiller det er det beste spillet ever det enste spillet jeg gamer på min super pce oxo

 

 

cs er det beste pc spillet som er lagt da

 

 

battel fielde blir man lei av med engang det er ikke noe tøft spill.

 

 

 

jeg vet at super noob sier at CS er gammelt og ut.

Lenke til kommentar
ER DU TEIT ELLER ?

 

 

hmm.... ja cs er ut eller ikke

 

er jo rund 2 millioner som spiller det er det beste spillet ever det enste spillet jeg gamer på min super pce oxo

 

 

cs er det beste pc spillet som er lagt da

 

 

battel fielde blir man lei av med engang det er ikke noe tøft spill.

 

 

 

jeg vet at super noob sier at CS er gammelt og ut.

 

:lol: Denne tar kaka over alle kaker.

Lenke til kommentar

Blir vanskelig å overgå den siste fra psilocybe, men:

er ikke siker men skall ikke hver så vanskelig.

jeg har nvidia kort, jeg trykker bare på egenskaper, settnig , advanced , GeForce 6800 ulrta så kommer det opp en litten rute som det står temperature settnig der står det gpu core temperature 30 c

og ambient temperature 28 c hos meg da. ps jeg har på ordentlig geforce fx 5800 modda til geforce 6800 ultra.

Lenke til kommentar
Blir vanskelig å overgå den siste fra psilocybe, men:
er ikke siker men skall ikke hver så vanskelig.

jeg har nvidia kort, jeg trykker bare på egenskaper, settnig , advanced , GeForce 6800 ulrta så kommer det opp en litten rute som det står temperature settnig der står det gpu core temperature 30 c

og ambient temperature 28 c hos meg da. ps jeg har på ordentlig geforce fx 5800 modda til geforce 6800 ultra.

Han hadde i hvertfall klart OG skrevet det mange skriver feil: ordentlig.

 

EDIT: OG i stedet for Å. Riktig? :D

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Nei. Det heter "...klart å skrive...".

Seriøst? Sikker?

 

Denne saken er vi ikke ferdig med enda...! :p

 

EDIT: Vi er ferdig, du vinner, fikk bekreftelse av fattern. :thumbdown:

At jeg aldri lærer meg med OG og Å. :(

 

Forsto det slik på fattern:

Man bruker Å når det er infinitiv etter, men en annen tid foran.

OG bruker man når det er infinitiv både foran og etter.

 

Blir det riktig?

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...