Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Lol. Min jobb denne uka er å korrekturlese nye burkererfaringer i prisguiden. Kaos, der! "Ett godt tips" er blant gjengangerne. Ellers har vi de nye ordene nydli, kjedli, kosli, vanli osv Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Tittel på en tråd jeg nettopp var innom: "harddisk kabinett til nettverks server" VM i orddeling? I så fall kunne trådstarter sikkert kommet ennå lengre med "hard disk kabinett til nett verks server" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 De to beste ord delings feilene: Ekte hånd lagde lefser og Tunfisk biter i vann Ingen over, ingen ved siden... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Lol. 5571640[/snapback] Hva syns dere om slike forkortelser, forresten? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sålenge det er på forum/chat o.l., er det for det meste godtatt. Men man må så mye som mulig unngå å blande inn slike ord, kjenner flere som sier 'LOL' i dagligtale. Men blir nok ikke lynsjet om du skriver IMO, FFS, IBTL e.l. her, synes det er greit. (men altfor mye engelsk er ille) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kjenner flere som sier 'LOL' i dagligtale. 5574157[/snapback] Det er jo akkurat like saklig som å bruke leetspeek... Heldigvis har ikke jeg truffet på noen slike, men det kan jo komme av at jeg hverken er lærer eller skoleelev... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ifølge reglene her på forumet skal man vel i teorien snakke morsmålet sitt - bokmål eller nynorsk. Til nød engelsk. Jeg synes ikke slike forkortelser hører hjemme her. Det går med de mest vanlige som alle oppegående mennesker skjønner, men de mer avanserte burde slettes av moderatorer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Internettspråk er fjasete, er jo lol, lawl, roffles over alt... Greit nok at ein på 10-12 år synest det er artig, men godt vaksne mennesker? Akk ja.... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sålenge det er på forum/chat o.l., er det for det meste godtatt.kjenner flere som sier 'LOL' i dagligtale. 5574157[/snapback] Jeg også. De sier lol. Tror de har misforstått. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg synes orddelingsfeil er utrolig irriterende, og værstingen blant software må være Everest home edition. 5570863[/snapback] Mulig jeg er på viddene nå, men det er da ingen orddelingsfeil der? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Kan hende de kanskje har mye orddeling i det de skriver på programmene. Likevel skal det godt gjøres å ha mye orddelingsfeil på engelsk. Kanskje feilen de gjør er å sette sammen ord? Hvem vet... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva syns dere om slike forkortelser, forresten? 5573877[/snapback] Jeg synes det kan være greit i små mengder. En liten "lol" eller "haxx0r" her eller der, skader ingen, men å skrive sånn som et språk er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ... ulovlig å kjøre med en så liten baby i bilen uten at den sitter i et barnesetet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ... ulovlig å kjøre med en så liten baby i bilen uten at den sitter i et barnesetet. 5577724[/snapback] Haha, den var bare dum! :!: Hei, forresten SO4? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 2-åring fikk strømsjokk på kafe ´´´´´´ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har noen stjelt eller stjålet? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er stjålet. Stjelt er ikke et ord. Stjålet betyr for øvrig både at noe er stjålet og at noen har stjålet. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Stereo lyd konvertert til surund? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå