Goscinny Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå er jo det engelsk, da. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Husker jeg ikke feil så å du sette var foran bilde. Eller men du at det kommer fram med bildet vises ikke? Dette kan være slik som det var: Husker jeg ikke feil så må du sette "var" foran bildet. Eller mener du at det kommer fram men bildet vises ikke? Det er da snakk om programering av et slag. Allikevel er det ekstremt ille. 5547919[/snapback] Jeg også skjønte det noe lunde når jeg leste det mange ganger og leste ellers hva som sto i tråden, men det var meget dårlig norsk. Setningen alene er vanskelig å skjønne. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 NorthGarden: før du driter deg helt ut nå, så bør du huske på engelsk er det riktig å bruke særskriving. "Xbox lover" er faktisk helt riktig, fordi det er engelsk. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ok, unnskyld for manglende kunnskaper om orddeling i engelsk. Glem det og finn noen andre å plage. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) bynn på olje platt form og jobb deg opover kjenner en som tjener 1 500 000 der men han er nest leder eller noe sånt da :!: Endret 5. februar 2006 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Lest på forumet i går: Takk for venlig heten. Endret 5. februar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er det lov å sitere andre medlemmer? Samt linke til innlegget? Vil ikke det oppfattes som uthenging? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er da ikke lov. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Husker jeg ikke feil så å du sette var foran bilde. Eller men du at det kommer fram med bildet vises ikke? Dette kan være slik som det var: Husker jeg ikke feil så må du sette "var" foran bildet. Eller mener du at det kommer fram men bildet vises ikke? Det er da snakk om programering av et slag. Allikevel er det ekstremt ille. 5547919[/snapback] Tsk tsk.... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er det lov å sitere andre medlemmer? Samt linke til innlegget? Vil ikke det oppfattes som uthenging? 5553831[/snapback] Ja, det tror jeg det gjør, men det å vise skrivefeil av brukere kan vel strengt tatt ikke være noe å henge seg opp i? Det er ihvertfall min mening. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Visst atte noen skriver en masse feil i innleggene sine, åsså skal jeg lissom sitere dem. Går det ann for meg åssa fikse på skriveleifene dems da eller er det litt frekt? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Snakk om å bæsje i egen sokk! Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Denne tråden skal IKKE brukes til å henge ut brukere. Du kan godt sitere brukere, men da bør du ikke skrive hva brukeren heter, og heller ikke lenke til den tråden feilen er hentet fra. Denne tråden er her for å vise vittige, teite eller irriterende skrivefeil, gjerne fra aviser, plakater, og andre media. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Islamsk Råd Norge tilbød søndag norske myndigheter å bidra med sitt internasjonale nettverk av kontakter for å prøve og dempe raseriet mot nordmenn i Midtøsten. Vet at man kan bruke "og" når man ramser opp infinitivsverb, men blir det ikke ganske feil i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Usikker på den siste setningen der, du... Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvis noen skriver mye feil i innleggene sine, og jeg skal sitere dem: Går det da ann for meg å fikse på skrivefeilene deres eller er det litt frekt? 5555370[/snapback] Det er jo litt frekt da. Om du forstår hva som står i inlegget vil sannsynligvis andre også gjøre det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Syntest atte dett er litt sykt att folk blir plage av skrive feil... og atte de gidder lage enn tråd om det.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg også skjønte det noe lunde når jeg leste det mange ganger og leste ellers hva som sto i tråden, men det var meget dårlig norsk. Setningen alene er vanskelig å skjønne. 5548756[/snapback] Den store feilen folk flest gjør... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg tror DFI har overgrepet på MSI da det gjelder å klokke. Fyda! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg også skjønte det noe lunde når jeg leste det mange ganger og leste ellers hva som sto i tråden, men det var meget dårlig norsk. Setningen alene er vanskelig å skjønne. 5548756[/snapback] Den store feilen folk flest gjør... 5558878[/snapback] Shit, jeg som trodde jeg hadde inne "den gang da, hver gang når". Endret 6. februar 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå