Xecuter Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 viste dere at det er få som vet at det skal være Å foran ord i infinitiv og ikke OG, men om du spør noen hva som er infinitivs merket svarer nok de fleste Å alikevel Javel, herr språkmester. Nydelig. Mmmm. Btw. Hvorfor heter det QUOTE mens resten er på norsk på forumet? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vi vet for sikkert at en belgisk, en tysk og en tsjekkisk stasborger er blant de omkomne (...) Dagbladet, selvfølgelig. Direkte oversatt fra engelsk? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Cruzer Micro og Titanium får nytt design og bedre lagringskapasitet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Cruzer Micro og Titanium får nytt design og bedre lagringskapasitet. 5519193[/snapback] Takker, rettet opp. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det burde være norske skuespillerer, fordi det er en viking film, og at det hørest så dumt ut når amerikanerer prøver å snakke norsk! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det burde være norske skuespillerer, fordi det er en viking film, og at det hørest så dumt ut når amerikanerer prøver å snakke norsk! 5524515[/snapback] Det er ganske tåpelig når idioter prøver å skrive norsk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 En innvandrer-sjappe som driver med lagersalg har denne hengende utenfor. Noe for Monkey Island-fans, kanskje? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er ganske tåpelig når idioter prøver å skrive norsk. 5524532[/snapback] Hohoho, vittig. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 foppal Tror fyren som skrev dette mente fotball. 5494414[/snapback] Det er jo selvfølgelig skrevet sånn med vilje, om det er meg du sikter til. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Jeg lurer på hvilken media av spiller dere bruker? 5528857[/snapback] Huff ... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Anbefaler alle å få med seg Black Debbath. Spesielt en sang som fenger meg, den heter 'Styrk Norskfaget!'. Ligger på deres siste album, 'Den Femte Statsmakt'. (noen som har teksten til denne?) Orddeling og sj-lyder, brenn. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Jeg lurer på hvilken media av spiller dere bruker? 5528857[/snapback] Huff ... 5529051[/snapback] Hehe, skulle akkurat henvise til dette. Verre orddelingsfeil har jeg nesten aldri sett :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Husker jeg ikke feil så å du sette var foran bilde. Eller men du at det kommer fram med bildet vises ikke? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Husker jeg ikke feil så å du sette var foran bilde. Eller men du at det kommer fram med bildet vises ikke? 5531261[/snapback] Hæ? Skal det der gi noen mening? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Man kan jo begynne å lure.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 So we have to wait before game developers get it that it is a waist of effort and money protecting CD's. Hoho, engelsk uttale slår til igjen. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Husker jeg ikke feil så å du sette var foran bilde. Eller men du at det kommer fram med bildet vises ikke? Dette kan være slik som det var: Husker jeg ikke feil så må du sette "var" foran bildet. Eller mener du at det kommer fram men bildet vises ikke? Det er da snakk om programering av et slag. Allikevel er det ekstremt ille. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Dette kan være slik som det var:Husker jeg ikke feil så må du sette "var" foran bildet. Eller mener du at det kommer fram men bildet vises ikke? Det er da snakk om programering av et slag. Allikevel er det ekstremt ille. 5547919[/snapback] Nå har jo du orddeling i brukernavnet ditt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå