Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg grønn/blå over slike som skriver. Punktum midt i en setning. Hvor det skulle vært komma. Eller ikke noe tegn. I det hele tatt.

 

 

"Bakdeler" eksisterer ikke i den betydningen i min vokubular, så du er nok ikke alene.

 

Kom over dette på et annet forum også, skjønner ikke hva som er problemet, engang  :dontgetit:

 

 

eyey

har et problem med ene hardisken min..maskinen fant hardisken min før jeg formaterte..så når jeg hadde instalert driten..så finner jeg iikke hardisken min..jeg prøvde og flytte jumpern en plass bort..da pcn putsli Hardisken men når jeg trykte på den så kom det opp : Stasjonen er ikke formatert trykk ja for og formatere osv...der va jo kun musikk og filmer på skulle ikke vert nødvendig og formatere den..så no finner jeg den ikke lengr så :p noen som har peiling?

takker for svar :)

 

 

 

Vi er ikke telepatiske, selv om vi kan endel om datamaskiner ;)

5509356[/snapback]

 

 

Du har vel ikke en liten link?

Lenke til kommentar
Ok, takk for raskt svar akd, jeg lurte pga det sto "Jobb med gruppe arbeidet hjemme" på lekseplanen min.

 

Bare lurte, takk for svaret..

5511616[/snapback]

 

Kjeft på læreren din, da får du bedre norskkarakter :p (men gjør det saklig, ellers går du rett ned i oppførsel -.-)

 

 

Norsklæreren min rettet "to stykke" til "to stykker" på nynorskstilen min. Det stemmer da ikke? Eit stykke, altså ikke noen r i flertall. Eller...?

Lenke til kommentar
hey.. lurer på hva såm sjer vis eg stiller prosessoren min mer en eg har gjort.. den er egentli 2.66.. å nå 3.2.. men bara 25 grader.... probleme er hovedkårte såm tåler max 3.2 ghz.. noe eg kan gjøre me de får de skal tåle mer ? de er et "ASUS P4P800-E delux"

 

på fårhånd takk smile.gif

Fan-fuckin-tastic!

Lenke til kommentar
Til hva, mener du?

5510932[/snapback]

 

En link til siden hvor det stod, hadde jo vært en fin ting. Artig å lese hva slags kommentarer han fikk. Lurer på om noen i det heletatt skjønte hva han mente.

5511378[/snapback]

 

Hm, skal se om jeg finner den, men han har visst klart å poste i feil kategori, i tillegg til det grusomme språket :p

 

Men det var generelt ingen som skjønte hva han ville fram til, og det er ikke så rart...

 

Edit:

Urk, leif, i denne tråden må den nesten rettes.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet: Det er snakk om nynorsk, og stykker er ikke et nynorsk ord i følge ordbok.no.

5512321[/snapback]

 

Wops, nynorsk. Eg ber om orsaking.

 

Nytt irritasjonsmoment: statistikk!

 

Det heiter statistikk i mi verd, men eg ser folk skrive statistikk heila tida. Får det til og med servert i epostar frå UiB.

Endret av Det Skumle Fjellet
Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet: Det er snakk om nynorsk, og stykker er ikke et nynorsk ord i følge ordbok.no.

5512321[/snapback]

 

Wops, nynorsk. Eg ber om orsaking.

 

Nytt irritasjonsmoment: statistikk!

 

Det heiter statistikk i mi verd, men eg ser folk skrive statistikk heila tida. Får det til og med servert i epostar frå UiB.

5512505[/snapback]

 

 

Nå har jeg lest det innlegget ditt tusen ganger. Var det bare for å provosere? DU har jo skrevet "statistikk" likt begge stedene?

Lenke til kommentar
jeg sitter og spiller i 10 min så får jeg den sykeste fps drop!

 

jeg har slått av vsync, fps_max 101. hva kan d være? skjermkortet blir varmt? d har funka før, jeg har formatert den tongue.gif men har innstarlert alt ijen så ingen drivere som mangler.. kan jeg skru opp farten på viften på noen måte? trur den går litt sakte,,,,, :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...