xD^^ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Håper dere skjønte at jeg tullet med 'vanelig' og 'ulovelig'? Vil ikke ha ett stygt ry over norsken min. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 foppal Tror fyren som skrev dette mente fotball. 5494414[/snapback] Det er feil, men mange skriver det og er klar over det. Nesten som leif (feil). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 foppal Tror fyren som skrev dette mente fotball. 5494414[/snapback] Det er feil, men mange skriver det og er klar over det. Nesten som leif (feil). 5496088[/snapback] Mange her i området som skriver det slik, siden det er sånn vi uttaler det. De er nok klar over det, men de bryr seg bare ikke over hvordan de skriver. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 foppal Tror fyren som skrev dette mente fotball. 5494414[/snapback] Det er feil, men mange skriver det og er klar over det. Nesten som leif (feil). 5496088[/snapback] Mange her i området som skriver det slik, siden det er sånn vi uttaler det. De er nok klar over det, men de bryr seg bare ikke over hvordan de skriver. 5496214[/snapback] Det var det jeg mente Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Håper dere skjønte at jeg tullet med 'vanelig' og 'ulovelig'? Vil ikke ha ett stygt ry over norsken min. 5496045[/snapback] Men du vil gjerne ha to? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Uffda. Nei, jeg vil ikke ha noen.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 "Kva slags bøker likte du best å lese?" spurte hun. "Kva slags bøker likte du best å lese"? spurte hun. Hva er rett? Siste? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er det ikkje "spurte/spurde ho". Uansett er den første mest rett. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Mener å ha lært at anførselstegn skal inkludere hele setningen, inkludert tegn, ja. Hater sj-lyden som kommer overalt, sjino, sjøttkake. Får rent vondt inni meg når jeg hører den. Blir ikke bedre når jeg heter Kjetil, Sjetil høres grusomt ut. Eneste må være å bytte navn til Ketil, da Endret 25. januar 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) En annen en: Ej e so jævla, forpult, møkkaleide av dissa fæle foreldra mine, ej får snarat ett jævls sammenbruddsnart, klikka skeeeive. Grr! Faren min prata heile tida om kor mykje smartare han e enn mej, å kor mykje bedre han e, å so e systra sann jævla smiskete biatch, å smiska te sej pengane hass, mens ej sitte ijen me jæveli me arbeid. Aarrgh! Men, åååneiida, ikkje nok me de, so må han slå mej ogsoo! For ikkje å snakke om moora mi, steik te ei hooooore. Jævla kjæææærring. Ååååååh, må ho kjefte heile jævla tida, ej kan ikkje gløyme mobilen min før. Å heerreguud kor arghe. Ho e soo jæææævli barnsli, trur ho e so jævla smart, men ho e faenmej ikkje de. Å guuud, ej fe faen mej mensen! Norskstilen til en i klassen. fu flate ass jeg er så sint på alle voknsene at jeg nesten eksplosjonerer det kan sje på et øyelokk da skal ejg si det jeg mener til de ass f**n ass får ikke lov å jøre hnesten noen ting lengre alt er rugulert liksom Nynynorsk? Endret 25. januar 2006 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvem dag er det i dag skal tru? Også abonnement, ikkje abbonnement eller abbonement... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvem dag er det i dag skal tru? Også abonnement, ikkje abbonnement eller abbonement... 5498914[/snapback] Hater det ordet, jeg husker aldri hvordan det staves. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er det komma mellom helsetning og leddsetning? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Last ned og innstaller Mess-Patch eller A-Patch (jeg har bare prøvd den fra mess.) Skjekk at du har samme versjon av msn msgr som patchen...Der kan du ta vekk forskjellig unyttig ting fra msn msgr. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 "Fordeler og Bakdeler med Skylight (1b) filter?" Heter det ikke fordeler og ULEMPER? Er det bare jeg som synes det høres idiotisk ut med "bakdeler"? Er det LOV å skrive "bakdeler"? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Ja, det er det: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j EDIT: Men "ulemper" er kanskje eit betre ord... Endret 27. januar 2006 av incanus Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Då melder eg overgang til nynorsk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hehe, var litt rask med den påstanden. På nynorsk vert det "bakdelar". Tenkte på det rett etter at eg hadde posta... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Irriterer meg grønn/blå over slike som skriver. Punktum midt i en setning. Hvor det skulle vært komma. Eller ikke noe tegn. I det hele tatt. "Bakdeler" eksisterer ikke i den betydningen i min vokubular, så du er nok ikke alene. Kom over dette på et annet forum også, skjønner ikke hva som er problemet, engang eyey har et problem med ene hardisken min..maskinen fant hardisken min før jeg formaterte..så når jeg hadde instalert driten..så finner jeg iikke hardisken min..jeg prøvde og flytte jumpern en plass bort..da pcn putsli Hardisken men når jeg trykte på den så kom det opp : Stasjonen er ikke formatert trykk ja for og formatere osv...der va jo kun musikk og filmer på skulle ikke vert nødvendig og formatere den..så no finner jeg den ikke lengr så noen som har peiling? takker for svar Vi er ikke telepatiske, selv om vi kan endel om datamaskiner Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 "Kåt kanin sex-angrep katt" Ok, språket suger. Det er greit nok. Det som også nevnes er at det er EN MØKKANYHET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå