Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
foppal

 

Tror fyren som skrev dette mente fotball.

5494414[/snapback]

Det er feil, men mange skriver det og er klar over det. Nesten som leif (feil).

5496088[/snapback]

Mange her i området som skriver det slik, siden det er sånn vi uttaler det. De er nok klar over det, men de bryr seg bare ikke over hvordan de skriver. ;)

Lenke til kommentar
foppal

 

Tror fyren som skrev dette mente fotball.

5494414[/snapback]

Det er feil, men mange skriver det og er klar over det. Nesten som leif (feil).

5496088[/snapback]

Mange her i området som skriver det slik, siden det er sånn vi uttaler det. De er nok klar over det, men de bryr seg bare ikke over hvordan de skriver. ;)

5496214[/snapback]

Det var det jeg mente :)

Lenke til kommentar

Mener å ha lært at anførselstegn skal inkludere hele setningen, inkludert tegn, ja.

 

Hater sj-lyden som kommer overalt, sjino, sjøttkake. Får rent vondt inni meg når jeg hører den.

Blir ikke bedre når jeg heter Kjetil, Sjetil høres grusomt ut.

Eneste må være å bytte navn til Ketil, da :)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

En annen en:

Ej e so jævla, forpult, møkkaleide av dissa fæle foreldra mine, ej får snarat ett jævls sammenbrudd

snart, klikka skeeeive. Grr!

 

Faren min prata heile tida om kor mykje smartare han e enn mej, å kor mykje bedre han e, å so e

systra sann jævla smiskete biatch, å smiska te sej pengane hass, mens ej sitte ijen me jæveli me

arbeid. Aarrgh! Men, åååneiida, ikkje nok me de, so må han slå mej ogsoo!

 

For ikkje å snakke om moora mi, steik te ei hooooore. Jævla kjæææærring. Ååååååh, må ho kjefte

heile jævla tida, ej kan ikkje gløyme mobilen min før. Å heerreguud kor arghe. Ho e soo jæææævli

barnsli, trur ho e so jævla smart, men ho e faenmej ikkje de.

 

Å guuud, ej fe faen mej mensen!

Norskstilen til en i klassen.

 

:ermm:

 

fu flate ass jeg er så sint på alle voknsene at jeg nesten eksplosjonerer det kan sje på et øyelokk da skal ejg si det jeg mener til de ass f**n ass får ikke lov å jøre hnesten noen ting lengre alt er rugulert liksom

Nynynorsk?

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn/blå over slike som skriver. Punktum midt i en setning. Hvor det skulle vært komma. Eller ikke noe tegn. I det hele tatt.

 

 

"Bakdeler" eksisterer ikke i den betydningen i min vokubular, så du er nok ikke alene.

 

Kom over dette på et annet forum også, skjønner ikke hva som er problemet, engang :dontgetit:

 

 

eyey

har et problem med ene hardisken min..maskinen fant hardisken min før jeg formaterte..så når jeg hadde instalert driten..så finner jeg iikke hardisken min..jeg prøvde og flytte jumpern en plass bort..da pcn putsli Hardisken men når jeg trykte på den så kom det opp : Stasjonen er ikke formatert trykk ja for og formatere osv...der va jo kun musikk og filmer på skulle ikke vert nødvendig og formatere den..så no finner jeg den ikke lengr så :p noen som har peiling?

takker for svar :)

 

 

 

Vi er ikke telepatiske, selv om vi kan endel om datamaskiner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...