Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal kjøpe ny strømforsynyng som skal være frehs og vere bra og litt bråkete...den som jeg har nå er på 250w og jeg må ha en strømforsynimg som kan kjøre 5vifter,1cdrom og en hardisk.. den som jeg har nå kjører 4vifter,1cdrom og en hardisk så jeg må ta ut ei vifte får og få strøm til cd romen....jeg har et sundbeam kabinett og jeg lurer på om a det er standar at dem passer i kabinettet?...
Lenke til kommentar
jeg skal kjøpe ny strømforsynyng som skal være frehs og vere bra og litt bråkete...den som jeg har nå er på 250w og jeg må ha en strømforsynimg som kan kjøre 5vifter,1cdrom og en hardisk.. den som jeg har nå kjører 4vifter,1cdrom og en hardisk så jeg må ta ut ei vifte får og få strøm til cd romen....jeg har et sundbeam kabinett og jeg lurer på om a det er standar at dem passer i kabinettet?...

scrunch.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
forskere mener jo også vi er et unhivers mens det er andre univers rundt oss. og vis vi drar til det universett som er 4 univers unna vil vi kunne finne et univers som er heeelt likt vårt! det vil si at du kan finne din egen tvilling. VERDEN ER ET SYKT STED.  og jeg fårstår tanke gangen din harald. har tenkt på det med att kansje øynene juger for oss. kansje alt er bare syns bedrag. kansje vi egentlig befiner oss i et "helvete" med bare stein hus?  akkurat som den stemmen du har ikke er lik som den andre hører.  kansje litt ekstremt eksempel med stein hus men.    did you got it? the way i think?  :(  :hmm:

:thumbup:

Lenke til kommentar
forskere mener jo også vi er et unhivers mens det er andre univers rundt oss. og vis vi drar til det universett som er 4 univers unna vil vi kunne finne et univers som er heeelt likt vårt! det vil si at du kan finne din egen tvilling. VERDEN ER ET SYKT STED.   og jeg fårstår tanke gangen din harald. har tenkt på det med att kansje øynene juger for oss. kansje alt er bare syns bedrag. kansje vi egentlig befiner oss i et "helvete" med bare stein hus?   akkurat som den stemmen du har ikke er lik som den andre hører.  kansje litt ekstremt eksempel med stein hus men.    did you got it? the way i think?   :(  :hmm:

:thumbup:

Hørt det også da, unhivers, høres ut som et navn. Så var det universett, lurer på hva vedkommendde mener med dett.

 

Men han kom fram med noe jeg lurer på, hvorfor hører ikke vi det samme som andre, når vi snakker selv?

 

EDIT > Leif. :blush:

Endret av DevN
Lenke til kommentar
forskere mener jo også vi er et unhivers mens det er andre univers rundt oss. og vis vi drar til det universett som er 4 univers unna vil vi kunne finne et univers som er heeelt likt vårt! det vil si at du kan finne din egen tvilling. VERDEN ER ET SYKT STED.   og jeg fårstår tanke gangen din harald. har tenkt på det med att kansje øynene juger for oss. kansje alt er bare syns bedrag. kansje vi egentlig befiner oss i et "helvete" med bare stein hus?   akkurat som den stemmen du har ikke er lik som den andre hører.  kansje litt ekstremt eksempel med stein hus men.    did you got it? the way i think?   :(  :hmm:

:lol: Matrix-fan!

 

"Fårstår" tok kaka. Jeg mener, ser ikke folk at det er litt mange å'er?

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...