Gamlemor Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Forsiden av vg idag: "Hengte seg" 5379161[/snapback] hengte verb fortid (pret) Funker vel, det? 5379188[/snapback] Jeg har lært hang, men om du mener det er hengte er det sikkert rett. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Don't Phunk With My Heart - er egentlig veldig bra sang, og det er bare tull d du sier. Denne sangen minner meg om ei jente som jeg var veldig forelsket i, men nok om det - sangen rokker!Dragonstea Din Tei også er et bra Sang, noen mener at det er et *homsesang* - også tull. Og ellers har ikke fått meg enda landeplage, men så fort jeg får - skal rapportere her. Lord-Myrrah: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5380247 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skjelden bakmenn blir tatt Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skal man skrive selje trær eller seljetrær? Evt. bjørketrær eller bjørke trær? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Seljetrær og bjørketrær, selvsagt. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Lurer også på om det skal være stor bokstav her: Førsteleddet -sol...... Eller slik: Førsteleddet -Sol.... Endret 7. januar 2006 av Johnx Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Tror det er "Førsteleddet - sol..." EDIT: Leif lurte seg inn. Endret 7. januar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Dårlig språk er for meg språk med mye skrivefeil, ikke banne ord. Lawl! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Dårlig språk er for meg språk med mye skrivefeil, ikke banne ord. Lawl! 5399056[/snapback] Tji hi! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Mange fine nye verb med ukjent betydning oppstår pga. orddeling. "Vent litt, jeg skal bare ut og bjørke trær! Så kan vi banne ord når jeg kommer tilbake." Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Forsto setningen, poenget er at det er ræva skrevet. Ingressen sier heller ikke noe om at samboeren skjøt seg selv etterpå. Som en frittstående setning er grammatikken grei, men den klarer ikke å få frem budskapet ordentlig, og er derfor ikke brukbar.EDIT: Setningen burde vært skrevet sånn: Onsdag formiddag ble en kvinne og hennes 17-årige datter funnet døde, skutt og drept av kvinnens samboer som like etter hadde tatt sitt eget liv. Elns. 5392302[/snapback] Det som er spesielt er ikke at begge var død, men at de var drept. Dårlig omformulering. Endret 7. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Spiste akkurat vanilje is (sånn du kjøper i boks, med 2 liter eller no). Og hadde latt den stå ute av fryseren ganske lenge, så den var blitt veldig mye, ca. like myk som soft is. Hadde også på nesquick sjokolademelkpulver. Og det smakte helt likt som soft is med sjokolade trekk, er soft is det samme som vanilje is som er veldig smeltet? Orddeling er gøy. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Orddeling er gøy. 5400396[/snapback] Medi sinsk leks ikon Det har jeg fem bind av rett bak meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Medisinsk leks ikon Det har jeg fem bind av rett bak meg. 5400736[/snapback] Norsk rett skriv nings ordbok Denne tar kaka. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) SElger min gode Nokia 6230i Jobber akkuart som den skal..Helt strøken ikke noen riper nesetn som ny Følger med Lader.Fikk den i gave Kvitt følger ikke med..Kan leveres i Oslo Når som helst.. Ring Meg på 98013335...Svarer ikke på andre nummere som står nede.. SELGES FORT SOM MULIG:::: Deilig annonse... Det må da være mulig å bruke litt tid på å finpusse norsken når man skal selge noe! Det er jo en fordel å fremstå som litt seriøs i alle fall. MOPED DELER SELGES! Endret 8. januar 2006 av OpusNR1 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (...)Har en LVL5 NE rouge nå. Det har du vel ikke. Men en lvl 5 NE rogue kan jeg tru på (...) Rouge'n min er nå lvl6. World of Warcraft-regel nr. 1: Lær å stave "rogue". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kanskje han bare er flink til å sminke seg? You don't know. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) " før eller etter .? Endret 8. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 lær dere å skriv riktig aikke: hær men: her ikke: sjønner men: Kjønner :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 " før eller etter .? 5403201[/snapback] Etter. Ekte håndlagde lefser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå