Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Don't Phunk With My Heart - er egentlig veldig bra sang, og det er bare tull d du sier. Denne sangen minner meg om ei jente som jeg var veldig forelsket i, men nok om det - sangen rokker!

Dragonstea Din Tei også er et bra Sang, noen mener at det er et *homsesang* - også tull.

Og ellers har ikke fått meg enda landeplage, men så fort jeg får - skal rapportere her.

Lord-Myrrah: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5380247

Lenke til kommentar
Forsto setningen, poenget er at det er ræva skrevet. Ingressen sier heller ikke noe om at samboeren skjøt seg selv etterpå. Som en frittstående setning er grammatikken grei, men den klarer ikke å få frem budskapet ordentlig, og er derfor ikke brukbar.

EDIT: Setningen burde vært skrevet sånn:

Onsdag formiddag ble en kvinne og hennes 17-årige datter funnet døde, skutt og drept av kvinnens samboer som like etter hadde tatt sitt eget liv. Elns.

5392302[/snapback]

Det som er spesielt er ikke at begge var død, men at de var drept.

Dårlig omformulering.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Spiste akkurat vanilje is (sånn du kjøper i boks, med 2 liter eller no). Og hadde latt den stå ute av fryseren ganske lenge, så den var blitt veldig mye, ca. like myk som soft is.  Hadde også på nesquick sjokolademelkpulver. 

Og det smakte helt likt som soft is med sjokolade trekk, er soft is det samme som vanilje is som er veldig smeltet?

Orddeling er gøy.

Lenke til kommentar
SElger min gode Nokia 6230i Jobber akkuart som den skal..Helt strøken ikke noen riper nesetn som ny Følger med Lader.Fikk den i gave Kvitt følger ikke med..Kan leveres i Oslo Når som helst..

Ring Meg på 98013335...Svarer ikke på andre nummere som står nede..

SELGES FORT SOM MULIG::::

Deilig annonse... Det må da være mulig å bruke litt tid på å finpusse norsken når man skal selge noe! Det er jo en fordel å fremstå som litt seriøs i alle fall.

MOPED DELER SELGES!
Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...