Pilot_ Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Luzifer: "Til" i den sammenhengen er jo en gjenganger. "Det funker fint til meg", "Ingen problemer til meg" osv. Men over til noe litt mer hyggelig: Har misbruket av "hvem" avtatt på forumet, eller er det bare meg? 5345973[/snapback] Kan lett misforståes. Dårlig norsk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ja visst, det er jo direkte feil. Jeg sier bare at det forekommer ofte. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Wow, hardware sex... 5324778[/snapback] Orddelingsfeil. Ikke nødvendigvis. Legg merke til at alle ordene i setningen hans er engelske ... 5334596[/snapback] Ja, det er sant. Jeg tenkte Norsk akkurat der. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kan sendes mot forskudd betaling Grrrr... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 SirMaximus: Hehe, du balanserer det med å tenke engelsk? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Dette er det desidert beste anlegget vi har prøvd. Gir vesentlig beddre effektøkning enn andre anlegg båder på original-sylinder og på trimsylinder. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 MObbe spillet Ja, la oss mobbe spillet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 - Beste programmet for og ordne opp i registeret - Program for og spille lydfiler baklengs Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 http://chuong.swis.nl/UVTu/uvtutor.html Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Og hva resten av språkforumleringen (og rettskrivingen, for den saks skyld) angår, kunne sitatet like gjerne blitt plassert i denne velkjente tråden. Hjelp? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Forumlering er tydeligvis et hittil nytt og ukjent begrep, men at det har noe med forum å gjøre er det liten tvil om... Kanskje å forumlere rett og slett er å dille på et forum, i samme gate som kokkelering (lage mat)? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jobbet jo som sagt julaften, og tok meg da tid til å ta bilde av et tilfelle av våre utallige skrivefeil på Biltema. Leste også et blad i lunsjen, der jeg fikk øye på sennepen. Endret 1. januar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) VG, VG, VG! Gasstoppen mot Ukraina i går kommer etter en langvarig diskusjon med leveranselandet Russland. Ukraina har til nå betalt 50 dollar per 1000 kubikkmeter gass, mens Gazprom vil ha en kubikkmeterpris på rundt 230 dollar. Etter det VG Nett forstår, betaler storforbrukende gassland som Tyskland og Storbritannia mer enn dette for gassen som de importerer. Prisen ble neppe 4600 ganger større... jeg tror vi sier 230 dollar per 1000 kubikkmeter, jeg. Endret 2. januar 2006 av gspr Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 [105] *sensusert* sier:...Også har de matte tentamen på Onsdag Samme fyren babler om at han er stolt medlem av AMO, men likevel deler han opp alle ord som er mulige å dele opp: Kampsport utøvere, semi finalen og hydraulikk bremser er noen eksempler. Du vet "Rudolf Steiner Skolen" ...Jeg TROR egentlig ikke det er en feil der...? Det sa han etter at jeg flere ganger hadde forklart at det var feil. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 En slags: Skummel MSN samtale En særdeles: original bruk av kolon. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 SirMaximus: Hehe, du balanserer det med å tenke engelsk? 5347337[/snapback] Nei, jeg tenker på fransk, selv om jeg snakker norsk til daglig. Problemet er at jeg ikke kan fransk, derfor kan jeg oppleves som noe merkelig. Jeg vurderer å prøve hebraisk neste uke. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Forsiden av vg idag: "Hengte seg" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Forsiden av vg idag: "Hengte seg" 5379161[/snapback] hengte verb fortid (pret) Funker vel, det? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Forsiden av vg idag: "Hengte seg" 5379161[/snapback] hengte verb fortid (pret) Funker vel, det? 5379188[/snapback] Jeg ville sagt "hang", men vet ikke hvor mye mer riktig det ville ha vært. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Gogo! Jeg bare elsker dere's filmer, til motsetning til en del andre misunnelige sjeler her på forumet. smile.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå