HolgerL Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det gjør ting bedre søkbart... 5316997[/snapback] Her burde det vel vært "mer søkbart" i tillegg til mellomrom før "..." om det ikke er et avbrutt ord ... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg har:- Dress sko - 2 par vanlige sko - Støvler - Vintersko - Gym sko Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Men vintersko skal han ha! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Genialt!, de testene du snakker om må du nokk ha fullversjonen av 3dmark 2005 for å kjøre?, det har ikke jeg. Når forventer du å få kortet?. Alternativ tegnsetting. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Barnesekk med hundebånd-feste slik at barnet stikker av når dere er ute i folksomme mengder - 169 kroner. Knegg. 5312403[/snapback] :!: :!: :!: :!: Har ikke hatt en så god latter på flere måneder. Tusen takk. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Så en ganske ekkel orddelingsfeil på butikken idag. "Velkommen til før jul's quiz" Førjulsquiz blir aldri det samme. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Katte ekspert Er dette en skrivefeil for "Katte expert" tro? Altså butikk som selger katteutstyr. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 skjermkort som ikke vil fucke som skal funke:S Wow, hardware sex... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 skjermkort som ikke vil fucke som skal funke:S Wow, hardware sex... 5324778[/snapback] Voldtekt vil nå jeg kalle det. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Europa:Server: Al'Akir Nick: Nheme Char: Undead - Mage Level: 7 Fåreløbigt guildløs. (Grunn: Har ikke fått starta skikkeligt). Skal snart begynne å lvl'e på Al'Akir og er på utkikk etter en norsk/skandinavisk aktiv og delvis seriøs guild. (Må bare få tak i litt cash først). ( )^2 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Barnesekk med hundebånd-feste slik at barnet stikker av når dere er ute i folksomme mengder - 169 kroner. Knegg. 5312403[/snapback] Dette er fikset nå. Om det ble bedre kan jo imidlertid diskuteres. Barnesekk med hundebånd-feste slik at barnet stikker ikke av når dere er ute i folksomme mengder - 169 kroner. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 ..kommer også kansje til å lage teshorter. Teshorter? Hva er det da? Noe som korter ned teselskaper eller? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Jeg driver å søker om dagpenger gjennom Aetat, da min kontrakt med jobben går ut nå i desember. I tiden januar til midten av mars må arbeidsinntekten derfor dokumenteres på annen måte. Følgende dokument-asjon kan benyttes: Dokument - asjon? Hvor får jeg tak i det? Edit: Gikk forbi en plakat nede i byen her en dag, på det ene vinduet stod det; "Her opner nyt butik" På det andre vinduet stod det: "Her åpner Nytt Butikk" Endret 23. desember 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg driver å søker om dagpenger gjennom Aetat, da minkontrakt med jobben går ut nå i desember. I tiden januar til midten av mars må arbeidsinntekten derfor dokumenteres på annen måte. Følgende dokument-asjon kan benyttes: Dokument - asjon? 5329276[/snapback] Kjære Gud, er det mulig? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 en dag eg og farn min gikk opp til baken for han sku fiks noe på heisn.eg vart sur da eg fikk vitt at det var åpent men eg had med meg ratdelken opp.så da vi sku ned i jen kjør eg ned og svinga veldi mye som eg fløg av og eg dat nedover ratselken hadde stopet eg en gang runt!!!! Var det nokon som nemnte ordet "trist"? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Fra restauranten jeg var på nettopp. 3356096[/snapback] Fnis, skiltet er der fortsatt, nøyaktig ett år senere. Utenfor har det kommet et nytt der det står Vel Kommen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Må bare poste denne fra SO4 Syngte Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg leste en stillingsannonse i lokalavisa her om dagen. Jeg vet ikke om det var feil, men det så i hvert fall litt rart ut i mine øyne: Billakkerer søkes til person- og lastebillakkering Hvordan er det med ord som er satt sammen av tre ord, slik som i dette tilfellet? Er sitatet korrekt, eller er det "personbil- og lastebillakkering" som er fasiten? Sistnevnte høres best ut, spør du meg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det skulle vært attenårs aldersgrense for å få tilgang til Internett5316997[/snapback] Dette så litt tvilsomt ut. Er dette riktig? Wow, hardware sex... 5324778[/snapback] Orddelingsfeil. Jeg driver å søker om dagpenger gjennom Aetat, da minkontrakt med jobben går ut nå i desember. 5329276[/snapback] Hmm. God jul å gått nyt år. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) SirMaximus: Jeg kan ikke og - å regelen. Jeg har blitt ødelagt av msn og sms.. Trenger seriøs hjelp Go Jul t dæi å Endret 24. desember 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå