Daniel Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vin Diesel once chew of his leg to get enought mana to kill onyxia alone, the leg grew right back. Ajajajaj ... Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Flyskrekkkurs tar av i Norge Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) uansett om asus leverer 2000 7800GTkost i dual-cors så antar jeg at det bare er for å se hvor fort det går unna får så å kansje komme opp med 2 kjerner på GTX som ikke er Limited det har en tendens å komme noe som altid skal toppe det beste fra en av de andre produsentene. gleder meg til flere kjerner på skjermkortet blir standard hehe Punktum og komma gutten min... Endret 14. november 2005 av OpusNR1 Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 X700 klarer ikke 100 fps, nei dog. fullt dugelig. Merkelig egentlig, for GF2, som jeg nå bruker på stasjonær (p.g.a forrige gikk ødelagt) klarer 100 fps konstant.Edit: forandret. "(p.g.a forrige gikk ødelagt)" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) OpusNR1: Å sitere med navn i denne tråden er ikke lov. EDIT: Gah, jeg begynner å hate mange av brukerne på dette forumet. Feil med forsteker?Fil med forsterker? hvordan oppgradering jeg min W800i? SE W800i oppgradering feilet... Kan jeg spille Mp3 på en Nokia 6600 conventere .wmv til .gp3? Kva program vil fungerer på I-Mate sp5 Endret 14. november 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Anngående fyrverkeri så hadde eg en sånn 6 shot sak ting..Den velte på første skudd og traff en del av gjestene, blåmerker..og hyl skrik.. Har holdt mye fyrverkeri i hånda når det har godt av... så langt gått bra.. Slipe en Jå.. (staves det son tongue.gif), tok tommelen opp i bladet og dro den tvers over.. har en hvit stripe som deler tommelen liksom.. kjipt.. Mhm satt og lodda i hagen en sommer... så presterte eg å ligge loddebolten på låret.. i shorts.. hvit stripe bare bredere.. Også syklet... hoppe fra fortauskant ut i veien... girte samtidig og kjede hoppa av.. stupte over styret.. ut i veien.. skjelven etter på.. Ja.. også sydde eg et sting i tunga uten bedøvelse.. det hva kjipt Fikk en lang tykk tre flis inn i foten så den kjilte seg fast.. legen måte snitte opp kjøttet ved siden av.. bedøve meg... (sikker på at bedøvelsen hva vondere enn det å bli kuttet i tongue.gif) også dro han tingen ut med en tang.. Trakke på spikre e jo en klassiker.. Velte på moped e jo alltid artig Begynne på Allmenne.... :-\ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det ser ut som det er "problems" med "the file", åh "no". Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Heia Høgskolen i Oslo! Utdrag fra klagemail jeg sendte til høgskolen: Under "slik er studiet" på http://www.hio.no/content/view/full/30214skriver dere følgende: "Dokumentasjons senteret er et slags laboratorium med en multimediedesk, der en veksler mellom idé, arbeid med kilder, skriving og produksjon." "Dokumentasjons senteret" er ikke norsk! Det er litt ironisk at ansatte på en høgskole ikke kan de fundamentale reglene i det norske språk, men jeg velger å tro at det er en liten glipp. Endret 15. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Norge er dyrere enn både Japan, Sveits og de andre nordiske landene. Japan og Sveits har tydeligvis blitt tvangsflyttet til Norden. Japanerne klager nok ikke. Endret 15. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kverulant Newt32. 5154647[/snapback] Jepp, nekter ikke på det jeg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg har tenkt og bli sterk! Jeg har tenkt, samt at jeg skal bli sterk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Heia Høgskolen i Oslo! Utdrag fra klagemail jeg sendte til høgskolen: Hehe, bra. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Skyldig til det motsatte er bevist. Sepseilt siden han heter Sharon og er genetisk ond og dum. :!: Sepseilt! Forslag? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Skyldig til det motsatte er bevist. Sepseilt siden han heter Sharon og er genetisk ond og dum. :!: Sepseilt! Forslag? 5157310[/snapback] Fyren har nok bare tatset feil på tastaturet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Fyren har nok bare tatset feil på tastaturet. 5157333[/snapback] Sarkasme? :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Fyren har nok bare tatset feil på tastaturet. 5157333[/snapback] Sarkasme? :!: 5158938[/snapback] That's my name. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 @kd: Du var da slettes ikke sarkastisk, men ironisk. Sarkasme: spydighet, spottende bemerkning; bitende hån. Ironi: det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 @kd: Du var da slettes ikke sarkastisk, men ironisk.Sarkasme: spydighet, spottende bemerkning; bitende hån. Ironi: det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom. 5159208[/snapback] Jeg kom på det etter at jeg hadde postet, og gikk faktisk tilbake for å redigere posten min, men det ser ut til at jeg glemte det. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Skyldig til det motsatte er bevist. Sepseilt siden han heter Sharon og er genetisk ond og dum. :!: Sepseilt! Forslag?5157310[/snapback] Fyren har nok bare tatset feil på tastaturet. 5157333[/snapback] Jo, selvsagt. Men jeg syns ordet ble litt morsomt (morsommer en tatset). Så det er egentlig ikke noe ergring inni bildet. Med forslag mente jeg hva det innebar å sepseile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå