Ernie Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) uannsett 5098941[/snapback] 5098956[/snapback] Det var da veldig da Endret 3. november 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Om det er noen her som har gått på Os Vidergående skole? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 [...]så det er ingen som har duttet av lasset. Åja, er det sånn det skal bøyes? Å dytte, dytter, dutt, har duttet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det er ikke å dytte, det er å dette. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Å gå, gikk, jukk, har jukket. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg leser aldrig blogger Kanskje de med interresange bilder? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 En som prøver å selge skjermkortet sitt på QXL. Uten tvil noe av det verre jeg har sett. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) En som prøver å selge skjermkortet sitt på QXL.Uten tvil noe av det verre jeg har sett. 5101086[/snapback] Er vel bare at han skriver "skjerm kort" og at han glemte et komma edit: pluss at han lar et stort spørsmål være igjen på hvilket skjermkort det er Endret 3. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvilket fag er verst? Latterlig! :!: Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Unnskyld meg, men hvor er skrivefeilen? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Fastslott! Hele innlegget dette er tatt fra var egentlig en sorg. Kunne heller gravd mitt eget øye ut med en teskje framfor å lese hele. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Er vel bare at han skriver "skjerm kort" og at han glemte et komma edit: pluss at han lar et stort spørsmål være igjen på hvilket skjermkort det er 5101148[/snapback] Øhm, jo'a, du. Sikker på at du leste alt? hei selger mitt skjerm kort nå er i topp stand einer seg på 3d og har 128mb ram godt kort til røver kjøp:) Endret 3. november 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Unnskyld meg, men hvor er skrivefeilen? Det heter da ikke verst, men værst, i følge alle norsklærere jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er vel bare at han skriver "skjerm kort" og at han glemte komma edit: pluss at han lar et stort spørsmål være igjen på hvilket skjermkort det er 5101148[/snapback] Øhm, jo'a, du. Sikker på at du leste alt? hei selger mitt skjerm kort nå er i topp stand einer seg på 3d og har 128mb ram godt kort til røver kjøp:) 5101434[/snapback] Leste hele ja, hvor er resten av skrivefeilene da? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Unnskyld meg, men hvor er skrivefeilen? Det heter da ikke verst, men værst, i følge alle norsklærere jeg noen gang har hatt. 5101437[/snapback] Da vet jeg et par norsklærere som kunne trengt litt norskundervisning. Man0war: Øgh, det er så vidt jeg orker å påpeke alle ... All slags tegnsetting er fraværende. Han har ikke en eneste stor bokstav. Alle ordene det er mulig å dele opp er det. Han har skrevet einer istedenfor egner. Han har skrevet mb, som betyr millibit (en umulig enhet), istedenfor MB. Til slutt, han har noen vakkert merkelige formuleringer: «einer seg på 3d» Så vidt jeg vet, så egner ting seg til ting, ikke på ting. «godt kort til røver kjøp» Jeg kan ikke komme med en fancy begrunnelse angående hvorfor, men det der er ikke rett. Endret 3. november 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det heter da ikke verst, men værst, i følge alle norsklærere jeg noen gang har hatt. 5101437[/snapback] Tuller du? Sjekket dokpro? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Er vel bare at han skriver "skjerm kort" og at han glemte komma edit: pluss at han lar et stort spørsmål være igjen på hvilket skjermkort det er 5101148[/snapback] Øhm, jo'a, du. Sikker på at du leste alt? hei selger mitt skjerm kort nå er i topp stand einer seg på 3d og har 128mb ram godt kort til røver kjøp:) 5101434[/snapback] Leste hele ja, hvor er resten av skrivefeilene da? 5101465[/snapback] Det er en av de mest møkka setningene jeg har lest. Her er en revidert versjon: Hei, jeg selger mitt skjermkort nå. Det er i topp stand, egner seg til 3d, og har 128mb ram. Et godt kort til (en billig penge) røverkjøp: edit: klarte selvfølgelig å skrive feil. Endret 3. november 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det er en av de mest møkka setningene jeg har lest.Her er en revidert versjon: Hei, jeg selger mitt skjermkort nå. Det er i topp stand, egner seg til 3d, og har 128mb ram. Et godt kort til (en billig penge) røverkjøp: edit: klarte selvfølgelig å skrive feil. 5101787[/snapback] ...Det er jo bare at han/hun ikke vet hva punktum og komma er Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Unnskyld meg, men hvor er skrivefeilen? Det heter da ikke verst, men værst, i følge alle norsklærere jeg noen gang har hatt. 5101437[/snapback] GG Nå kan du skryte av at du kan mer enn norsklæreren, for det heter nemlig verst. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror jeg går til søksmål, siden jeg siden barneskolen har blitt lært til at det heter værst... Dette er virkelig dårlig av skolevesenet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå