Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett i Oslo i dag:

Ikke navngitt erotisk forretning har filmhyller med filmer i kategorien "hetro". Hva er hetro? Jeg mener også å huske "SM nyheter" og "homo nyheter".

Edit: De to siste er jeg usikker på, men på en eller annen måte skal jeg klare å vri det til å bli skrivefeil :p

Endret av SirMaximus
Lenke til kommentar

Tror jeg fant ti orddelingsfeil i et miniprosjekt klassen hadde (vi var delt opp i grupper, bare så det er sagt): Store hjernen, lille hjernen, sanse organene, nerve tråder, nerve signaler. Da det stod mellomhjernen i et ord hadde hun problemer med å lese det... Det var PowerPoint-presentasjon på en sånn prosjektor kopla til pc-en, så jeg leste samtidig med de andre.. Jeg hadde virkelig problemer med å forstå hva de hadde skrevet.

Endret av Koffert
Lenke til kommentar

Det var ikke læreren som hadde skrevet det, men en gruppe elever. Jeg rakk opp handa og kommenterte alle skrivefeilene som sto der, og alle bare kikket dumt på meg (inkludert læreren). Har sørlendinger vanskelig for å skrive korrekt?

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Hovedårsaken er de sportslige bunnresultatene i årets eliteserie, der Glimt endte sist og må spille 1. divisjonsfotball neste sesong, som er årsaken.
Ikke akkurat det verste jeg har sett, men det er uansett utrolig irriterende å lese slikt. Slikt er dårlig norsk! Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...