Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Vil frihet si å ikke være bundet av noe som helst - verken skole arbeid, penger, eiendom..."

Henta frå opppgåvearket til ein norskstil i sidemål. >.<

Usikker på om der skal stå "skolearbeid" eller "skole, arbeid", men det første som slo meg var orddeling. :(

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
JAja da kom Sandefjord sitt lag hjem sammen med alle spuuporterene .. må si det bråkte .. sto og tokk ut penger 5 meter fra veien da de kjørte forbi ..

tenk dere følgende..

3 snutbiler, 1 bæbubil og 1 brannbil alle med sirenene på og aktiv tuting,

10 busser med spillere og supportere alle aktiv på tuta.. og ca 50 biler alle fulle aktive på tuta..

leg også da til ca 20-30 biler som ble stående i krysset pga konvoien skulle ned til sentrum .. alle de også aktiv på tuta...

det ringer enda i ørene mine ..

Noe vanskelig å skjønne hva vedkommende vil fram til...

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
..En ting jeg lurer på...

Det er mange som skriver enten hver eller vær, hvem er riktig?

Eks

-Vær/hver her istedet!

-hver/vær av oss ser på tv

5080997[/snapback]

Elendige eksempler.

- Vær her idag!

- Hver morgen står jeg opp.

- Hvem av oss ser på tv?

- Hvilken dust er det som lurer på dette?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Jeg hadde litt tvil på denne tasteturen. Men den er god enn jeg trode. Den bråker ikke når man taster, veldig smal og stillig og raskt. Se på prisen... utrolig billig. Dessuten har den en kradel til oppladding av musen. Jeg synes den er bedre enn mange dyre tatartur/mus løsninger. Jeg anbefaler den sterkt for vanlig daglig bruk. Den har også snar vei knapper som du kan kofigurere selv hvis ikke du liker den forhånd instilte knappenen
Lenke til kommentar
Jeg hadde litt tvil på denne tasteturen. Men den er god enn jeg trode. Den bråker ikke når man taster, veldig smal og stillig og raskt. Se på prisen... utrolig billig. Dessuten har den en kradel til oppladding av musen. Jeg synes den er bedre enn mange dyre tatartur/mus løsninger. Jeg anbefaler den sterkt for vanlig daglig bruk. Den har også snar vei knapper som du kan kofigurere selv hvis ikke du liker den forhånd instilte knappenen

5082052[/snapback]

Fyttihælvete... Verste jeg har sett! :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
lest gjennom topicen nå..og va kreves for og jobbe på en oljeplatform og ossene jobber han man der? :hmm:

5081211[/snapback]

alt fra ingenærer til vaskehjelp.

5082570[/snapback]

Lenke til kommentar
Det var egentlig ikke så ille sammenlignet med mye annet jeg har sett, men "snar vei knapper" tar kaka.

5082297[/snapback]

Ikke det?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Quote fra en avis

"Fra politiets side var det viktig å bidra til at ungdommene ikke. Dersom det skulle skje, ville de prøve å hindre at personene skadet seg. Derfor ble det kjørt frem to bilder med presenning på lasteplanet, slik at ungdommene eventuelt kunne hoppe ned der.

Greit nok at dette er en lokalavis (Saltenposten), men dette blir rett og slett for dumt! Artikkelen finner du her.

Lenke til kommentar
Det var egentlig ikke så ille sammenlignet med mye annet jeg har sett, men "snar vei knapper" tar kaka.

5082297[/snapback]

Ikke det?

5082733[/snapback]

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev?

Lenke til kommentar
Ska eg bruke ordet noob/nabb elle newbeginners?skrive heller noob..går kjappere..slitt å skrive regelrett engelsk=) lissom mer laugh of loud for min del..kanskje ikje for din..sikker flere som er som mg=) Noob ftw=) har alder noge å si:S? få prøve ingame å ser om dt smitter over fra wow te Lineage, Everquest eller DaoC(<-- hva dt:S)?

Utsagn som dette gjør at jeg får mer og mer lyst til å legge WoW på hylla...

Lenke til kommentar
Jeg har flere ganger vurdert å starte opp en interesseorganisasjon mot orddeling. Noen som er med?

5072897[/snapback]

Jeg er med. Hvor finner jeg på meldings skjema?

Men seriøst, dette er et stort problem i dag, og det blir stadig verre. Det må helt klart gjøres noe med.

Med det samme jeg poster her: Takk for at du skrev, skrev mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...