OpusNR1 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Vel, eg bruker tørris så å si vær dag for å krympe materialer slik atman kan få presspasninger på ulike deler såm sga settes sammen for å så bli monter inn i en flymotor... Men ke dette har me grafikk å ATI å jøre har eg enda iche funnet ud, mn vet at tørris e kaldt, utorli kaldt......å at d e kladt lenge.. Kan jo oxo si at uansett kor godt dette koret e såm alle dere sogler på... d hjelper lide når koret iche e tilgjengeli, ja....kanskje før ite jul for åss dødelige ? Å såklart vil jo d bli bedre fordi ATi har hatt litt lengre tid å udvikle det på, mn husk at Invidia iche står stille.... Han jobber med flymotorer altså... Det er jo betryggende. Endret 25. oktober 2005 av OpusNR1 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Irriterer meg veldig at folk skriver aldrig!!Vanlig skrivefeil, mange som gjør det. 5039322[/snapback] Det irriterer meg at folk skriver mer enn ett utropstegn. Ting som er veldig viktige kan vel skrives med tre? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ikke bare dropper han å delta i OL - ski løperen, som er tre ganger verdensmester, gir opp skikarrieren for godt. "Ski løperen", men "skikarrieren" ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Verstingene av mat som gir mye kalorier, men lite vitaminer og mineraler er brus, saft og godterier, kaker og kjeks, pommes frites og ships Skip inneholder tomme kalorier i følge Dagbladet. 5057945[/snapback] Ja, skip er ikke det sunneste man spiser. Jeg vil heller anbefale kajakk. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) @cecolon og SirMaximus: Nice Endret 26. oktober 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva hetter ei kles trakt ? Holder på og bygger hus, og har bygget inn ei "skittentøy trakt" fra badet og ned til vaske kjelleren. Vel, han skrev da i det minste "skittentøy" riktig. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 - Norske myndig-heter overdriver Fra VG.no Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 nytt opprativ system masse oppdateringer og patcer.er ikke dette virkeligheten ? altid sier altid noe bakdeler med nytt, men som sagt så skal det utvikles til domme dag. se bare på dem som har fått et stabilt system bedrifter ofentlige virksomhet. hele tiden noe nytt når dem har fått det så si stabilt, da får dem presangen du må opdatere forde diverse ting fungerer ikke etter det nye systemet. dette er jo med på og kaste disse folka ut i nye usikre momenter og en duljon kroner i opplæring mmm. man skal jo spekulere i andres uviten slik at man skal tjene penger. dette hadde ikke gått i en håndverks bedrift og skalte og valte med kundenne sine. da hadde det vert kroken på døra. sån til sist dette gjelder både microsoft-unix-novel + fler (linux) mac Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 TUSEN TAKK FØR BESØKET!! Hun liker visst å takke før besøket er kommet inn på siden. Hvordan går det da. :erm: Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Politiet gikk i forbindelse med etterforskningen av saken ut med en etterlysning av en mann i 30-åringen. Flott! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 http://folk.uio.no/tfredvik/amo/jpg/fri_syre.jpg 5068892[/snapback] Haha! Lenke til kommentar
draum Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Når jeg kom på skolen i dag, fikk vi denne bedskjeen: "Jeg har en bedkjed fra administrasjonen.... I dag får dere ikke låv til å gå ut i 1. og 4. friminutt. Dette er fordi det er så mye snøballkasting." Vi får ikke en gang låv til å gå ut av klasserommet, eller på dass i friminuttene. Her i klasseromet holder vi nå på å bli kvelt av dårlig luft, selv om et vindu står oppe. Har skolen låv til å gjøre dette? 5070221[/snapback] Kanskje han skulle bruke innetiden til å kikke såvidt på ett og annet ord i ordboka Endret 29. oktober 2005 av draum Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når jeg kom på skolen i dag, fikk vi denne bedskjeen: "Jeg har en bedkjed fra administrasjonen.... I dag får dere ikke låv til å gå ut i 1. og 4. friminutt. Dette er fordi det er så mye snøballkasting." Vi får ikke en gang låv til å gå ut av klasserommet, eller på dass i friminuttene. Her i klasseromet holder vi nå på å bli kvelt av dårlig luft, selv om et vindu står oppe. Har skolen låv til å gjøre dette? 5070221[/snapback] Kanskje han skulle bruke innetiden til å kikke såvidt på ett og annet ord i ordboka 5070481[/snapback] Kanskje du skulle tatt en tur ut å lufte deg du også? Neste gang du henger ut noen med brukernavn, skal jeg sørge for at du får en fin liten ferie. Innlegget ditt blir redigert. Vær vennlig å følge retningslinjer og nettikette neste gang. Takk Lenke til kommentar
W Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 http://folk.uio.no/tfredvik/amo/jpg/fri_syre.jpg 5068892[/snapback] Hehe, tok litt tid før jeg skjønte at det faktisk var frisyre de mente! Ni åring påkjørt av ekspresstoget Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det var nemlig ni åringer som ble påkjørt av toget. Åring er kanskje et nytt dyr? En slags blanding av elg og jerv? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Leste på språkrådets nettsider at "viss" er likestilt med "hvis" nå. Grr. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Leste på språkrådets nettsider at "viss" er likestilt med "hvis" nå. Grr. 5071177[/snapback] Bokmål også? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nja, det var en sånn oppgave, så var spørsmålet "Hva er rett? Viss><Hvis", så stod det at de var likestilt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sukker biter, har jeg lest i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå