ikkeno Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Vårull er jo såklart den ulla som vokser på våren. Hvem skjønte ikke det? Men som @kd, om jeg husker riktig, hva enn det er. 5031736[/snapback] Vårull og bukull kan brukes som midtlag og baksider i bl. a. tykke filttepper, samt til dekorasjoner, både ute oginne. Det som er så fint med ull , er at den tåler å være ute, og at den ikke så lett blir spist opp. Sånn som flotte korn- dekorasjoner, f. eks….. Da vet vi det.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Holger: Jeg leste «Dilberts lov om ledelse» for et par uker siden, og oversettelsen var ikke helt i toppklasse. Det var veldig mange unødvendige bindestreker, blant annet. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Irriterer meg veldig at folk skriver aldrig!! Vanlig skrivefeil, mange som gjør det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja, alle disse g-ene og d-ene folk legger til er ekle. Aldrig, venninde ... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Synes bare ikke dette blir riktig: edit: Hvorfor kommer ikke bildet opp? edit2: Der ja. Endret 22. oktober 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Iron Maiden er generellt genialt! Tool - ... nei vent! alt av Tool fåresten Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Kanskje fåresten er noe lignende nyresten, bare at man får det i fårene i stedet for? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Litt OT, men måtte bare nevne det: - Jeg hadde forventet litt mer action. Men «Doom»-filmen var akkurat det jeg forventet, jeg ville vært overrasket om den var et mesterverk. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 VEGG KLOKKESYKKEL HJUL Denne var grov. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 På Deli De Luca solgte de visstnok "bak potet". Jeg kunne ikke se noe bak poteten, så jeg spurte dama bak kassa om hva som er ment å være der. Hun så bare rart på meg... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Angående Strømforsyningen er det litt avhengig av hva andre komponenter du kjører. Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det har vært altfor lenge siden jeg gikk en tur i byen i om-råder med mange rekklame skilt. Grøss! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ...Anbefaler sterkt denne spilleren, Ikke bare er det plass til en stor musikk samling men den er også enormt bra til og spille av musikk med... ...kjøp denne denn er sykt bra , lagger ikke, mye for pengene, og den er kjapp og har ett bra system med album mapper artist mapper osv. eneste som er minus med denne er att den er litt stor og er litt dumm å ha i lommen.¨ kjøp den den er helt konge!... Huff... Det er mange stygge feil i produktanmeldelsene på komplett.no, og i prisguiden på hw.no for den saks skyld. Eneste som mangler er at førstemann skriver "anbefaller", det er jo en klassiker. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Man skal være obs på alt som biter. Tar man en svømmetur i vann, og det i tillegg er tunfisk der må man passe seg, for tunfisk biter i vann. Tunfisk biter også i både olje og gelè (det ordet er jeg ikke 100% sikker på). Man har også påvist at sjokolade biter, så pass på, barn! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er i gelé tunfisk biter. Men bl.a. ananas biter også. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 VEGG KLOKKESYKKEL HJUL Denne var grov. 5052202[/snapback] Orddeling hos Europris er snarere regelen enn unntaket. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Verstingene av mat som gir mye kalorier, men lite vitaminer og mineraler er brus, saft og godterier, kaker og kjeks, pommes frites og ships Skip inneholder tomme kalorier i følge Dagbladet. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Over-svømmer Cuba Fra VG.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå