Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er egen utdaning for og bli vasker ikke Vgs men noe 1 årig skole

 

Btw høyere utaning er tull . sats heller på yrkesfag og gå ut i lærer i to år med LØNN og rett i full jobb etter det(uten 300K i studie lån ) ..med fagbrev som er mere verd en 4 år på høyskole i arbeidsmarked . da har du allerede arbeidserfaring og det er noen som alle arbeidgivere liker

 

med det er mange valg for pers uten utanelse og . mye i byggebranksjen men ca 200K i året

Jeg aner ikke hva utaning er..... men det vet de sikkert i byggebranksjen

 

(edit: dette var ikke ment provoserende mot byggebransjen)

Også nå som jeg akkurat tenkte at siden vi snart er ferdig med VGS, kan det være på tide å begrave mobbeøksen som vi allmennfolk alltid svinger mot yrkisene, og vise dem den respekten de kanskje fortjener...

Den ene, stakkars sjelen som skrev de linjene der MÅTTE selvfølgelig ødelegge alt...

Lenke til kommentar

Hmmm, sier vi faktisk april snar, er jo ikke bare å forandre dialekt til bokmål.

Dessuten var den der tråden latterlig, han kunne finne på noe litt mer realistisk.

De gode gamle aprilsnarr'ene var morsomme, men den slags er jeg vokst fra, så synes bare det er tull...

Lenke til kommentar
Hater DELL! (umulig og overklokke CPU)

 

Det er både umulig og overklokke. ;)

Har alltid likt infinitivsmerket "og" :p

 

Her gradbøyer jeg noen verb også:

 

Og spille - spiller - spall - har spullet

Og spise - spiser - spass - har spusset

Og leke - leker - lak - har laket

Dagens ungdom assa :laugh:

Endret av ernie85
Lenke til kommentar

Dette er helt horribelt:

 

hmm... jeg hadde intel pentium 4 2.6 ghz .

Hadde klart og bøye 2 pinner på den, skulle rette de opp da bøyde jeg den en etter den andre eller jeg skulle førts bare rette opp 2 men så komme jeg borti den ved sina og når jeg skulle rette op den så kom jeg bort i neste og sån fårtsatt det hellt til jeg gikk in på vertøy romet og henta en hammer og bare slo alt jeg hadde på cpuen sjekka pinne og det var likke flate som en panne kaka og trøkrt inni hverande hehe. har den her hjemme vis noen vil se og most den er! har kjøpt meg en intel pentium 4 2.8 prescott nå da og den er mye bedre ps har ikke knekt en pinne på den asss...... 

 

Legg merke til at alle punktumene har samlet seg opp til slutt.

Lenke til kommentar
Dette er helt horribelt:

 

hmm... jeg hadde intel pentium 4 2.6 ghz .

Hadde klart og bøye 2 pinner på den, skulle rette de opp da bøyde jeg den en etter den andre eller jeg skulle førts bare rette opp 2 men så komme jeg borti den ved sina og når jeg skulle rette op den så kom jeg bort i neste og sån fårtsatt det hellt til jeg gikk in på vertøy romet og henta en hammer og bare slo alt jeg hadde på cpuen sjekka pinne og det var likke flate som en panne kaka og trøkrt inni hverande hehe. har den her hjemme vis noen vil se og most den er! har kjøpt meg en intel pentium 4 2.8 prescott nå da og den er mye bedre ps har ikke knekt en pinne på den asss...... 

 

Legg merke til at alle punktumene har samlet seg opp til slutt.

:wallbash: Noe feil med meg?

Får noe utrolig kløe i hendene, så må jeg bare slå noe.

AHH!!! Blir syk av sånt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...