mack_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 "Å" er jo infinitivsmerket, og såvidt jeg vet er ikke "i" et verb i infinitiv. Må infinitivsmerket være rett før verbet, da? Du har jo helt rett mann! Det er jo helt riktig å skrive det sånn! Beklager. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hvilken av disse marskinene er det som har best kvalitet på grafikk av disse marskinene? xbox, pc, gameboy, playstation 2, playstation 1, eller nintendo??vis du vil så kan du lage en tabell over de marskinene Hoho. Makan til skrivefeil har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hvilken av disse marskinene er det som har best kvalitet på grafikk av disse marskinene? xbox, pc, gameboy, playstation 2, playstation 1, eller nintendo??vis du vil så kan du lage en tabell over de marskinene Hoho. Makan til skrivefeil har jeg ikke sett på lenge. vis og marskin? Synes ikke det var så ille jeg... Ille var det, men langt ifra det værste. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hvilken av disse marskinene er det som har best kvalitet på grafikk av disse marskinene? xbox, pc, gameboy, playstation 2, playstation 1, eller nintendo??vis du vil så kan du lage en tabell over de marskinene Hoho. Makan til skrivefeil har jeg ikke sett på lenge. vis og marskin? Synes ikke det var så ille jeg... Ille var det, men langt ifra det værste. Altså, "marskin" var den værste skrivefeilen jeg har sett på en stund. Det er sånn som 5-åringer går og sier. "Pangkering" osv. (Det sa iallefall jeg) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "Kæppsjupp"! Hoho! :!: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 DiskSpace10GB og Dell_9200: Dere burde da begge vite at det skrives verste, ikke værste. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Musikk Instrument Akademiet Bra de er nedlagt nå, da. :!: Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 At det er mulig og henge seg opp i sånne småting som skrivefeil. Og hvis du i det minste gjør det så gjør det på en ordentlig måte. At folk skriver feil må dere bare regne med, sånn er det bare. Så klart hvis man ikke skjønner hva som står der, er en ting. Men hvis det er sånn som "hvem datamaskin er best" så skjønner du hva han/hun mener? Greit å si i fra men er ikke vitsi å svare: "Lær deg og skriv før du gjør det" eller no lignende. Da kan du heller si "Det heter ikke hvem datamaskin, det heter hvilken" (gjerne med en ) Det er min mening i hverfall. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) At det er mulig og henge seg opp i sånne småting som skrivefeil. Og hvis du i det minste gjør det så gjør det på en ordentlig måte. At folk skriver feil må dere bare regne med, sånn er det bare. Så klart hvis man ikke skjønner hva som står der, er en ting. Men hvis det er sånn som "hvem datamaskin er best" så skjønner du hva han/hun mener? Greit å si i fra men er ikke vitsi å svare: "Lær deg og skriv før du gjør det" eller no lignende. Da kan du heller si "Det heter ikke hvem datamaskin, det heter hvilken" (gjerne med en ) Det er min mening i hverfall. Det samme sier jeg, at det er mulig å henge seg opp i småting som at halvparten av det norske folk er elendige til å skrive norsk. Endret 12. oktober 2005 av Endre Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 At det er mulig og henge seg opp i sånne småting som skrivefeil. Og hvis du i det minste gjør det så gjør det på en ordentlig måte. At folk skriver feil må dere bare regne med, sånn er det bare. Så klart hvis man ikke skjønner hva som står der, er en ting. Men hvis det er sånn som "hvem datamaskin er best" så skjønner du hva han/hun mener? Greit å si i fra men er ikke vitsi å svare: "Lær deg og skriv før du gjør det" eller no lignende. Da kan du heller si "Det heter ikke hvem datamaskin, det heter hvilken" (gjerne med en ) Det er min mening i hverfall. Å... og jeg som trodde jeg hang på et nerdeforum. Jaja, så feil kan man ta. HINT, HINT! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Spill! -- vinn og møt Beckham! Vinn Beckham... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Test markering På veien til Svinesund sto det STORE skilt med "test markering", da de skulle teste ut markeringen på veien dit. Skal seriøst sende klagebrev. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Gjør det! Helt tragisk at ikke engang offentlige etater klarer å unngå orddeling. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dagbladets forside i dag kl 10:15 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 ARGH! Det er så mange orddelingsfeil i alle "Den store brallajalla tråden" DET HETER BRALLAJALLATRÅDEN! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hva var det som sto på forsiden av VG for et par dager siden? "SMS-sjekket av landslagspillere"? Tror det var noe slikt. Poenget er uannsett, hva i gudenes navn betyr SMS-sjekket? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 At man blir sjekket opp via SMS, regner jeg med. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 VG er glad i å skrive overskriftene på den måten. Pistol-skutt, bil-overkjørt, penis-voldtatt, osv. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 At man blir sjekket opp via SMS, regner jeg med. 5004227[/snapback] Skal ikke se bort ifra det, men det finnes bedre og ikke minst mer korrekte måter å skrive det på. VG er glad i å skrive overskriftene på den måten. Pistol-skutt, bil-overkjørt, penis-voldtatt, osv. 5004318[/snapback] Joa, men det får da være måte på óg. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Eventuelt: "Dame (30) SKUTT Så viser det seg at det var softgunmafiaen som tok seg turen. Fakta, det var en sånn artikkel for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå