Endre Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette vaskemiddelet "Cillit Bang" er fine greier. Med "Anti Fett Power" fjerner det både Mat Sprut og Fett Søl, hvem nå enn det måtte være. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette vaskemiddelet "Cillit Bang" er fine greier. Med "Anti Fett Power" fjerner det både Mat Sprut og Fett Søl, hvem nå enn det måtte være. Så den nettopp. Nesten morsomt Helt greit at folk skriver feil på forum, MSN, mail osv... Men skal man lage et svært skilt eller riksdekkende TV-reklame, bør man spørre en som "har peiling på ord og sånn" om å lese gjennom Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Norges Handelshøyskole har analy-sert situasjonen før kvalitetsreformen.Hvordan i f... er det mulig å få det til? Finnes mange sånne.. kanskje det er dataprogrammer som deler ordene vilkårlig for å sette opp avsnitt "pent"? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Finnes mange sånne.. kanskje det er dataprogrammer som deler ordene vilkårlig for å sette opp avsnitt "pent"? Jeg tipper det er journalistene som er dumme og setter inn sine egne linjeskift med bindestrek der hvor teksten brytes på skjermen deres. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Finnes mange sånne.. kanskje det er dataprogrammer som deler ordene vilkårlig for å sette opp avsnitt "pent"? Jeg tipper det er journalistene som er dumme og setter inn sine egne linjeskift med bindestrek der hvor teksten brytes på skjermen deres. :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 små sjuk, liggger å sover Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hver så snill trykk på denne linken! Endret 10. oktober 2005 av hilram Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvor mange sekunder bruker jorda rundt sola. Hvor vanskelig kan det være å bruke spørsmålstegn? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det sentrale er å ha drømmen i bakhodet og å i mellomtiden jobbe som pokker, ellers er man i alle fall sikker på å ikke oppnå den! Finn feilen! Eller feilene om det er fler! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvor mange sekunder bruker jorda rundt sola. Hvor vanskelig kan det være å bruke spørsmålstegn? Er det ei matteprøve på 1MX? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Matteprøve på 1MX, ja. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det sentrale er å ha drømmen i bakhodet og å i mellomtiden jobbe som pokker, ellers er man i alle fall sikker på å ikke oppnå den! Finn feilen! Eller feilene om det er fler! Finner ingen. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det sentrale er å ha drømmen i bakhodet og å i mellomtiden jobbe som pokker, ellers er man i alle fall sikker på å ikke oppnå den! Finn feilen! Eller feilene om det er fler! Finner ingen. jeg finner en og etterfulgt av en å. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det sentrale er å ha drømmen i bakhodet og å i mellomtiden jobbe som pokker, ellers er man i alle fall sikker på å ikke oppnå den! Finn feilen! Eller feilene om det er fler! Finner ingen. jeg finner en og etterfulgt av en å. Kanskje det ikke er godt språk, men jeg mener det ikke er direkte feil. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 "Å" er jo infinitivsmerket, og såvidt jeg vet er ikke "i" et verb i infinitiv. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ser ærlig talt ikke noe galt med den setningen. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er fordi det ikke er noen feil i den setningen. Har hendt seg at jeg har skrevet «og å» på den måten der selv. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 "Å" er jo infinitivsmerket, og såvidt jeg vet er ikke "i" et verb i infinitiv. Må infinitivsmerket være rett før verbet, da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ikke så grammatikalsk, men jeg må kommentere det: Ingen mat, mobilprat eller I-pod på biblioteket. De som ønsker å ro til skolearbeid skal få det. "Hysj, jeg vil ro til skolearbeid!" Endret 11. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 fotball tar over sende tid på tv'en Aaaargh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå