Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Hehe jeg tenkte på noe om smårips :p Når du blir eldre og damene du prøver deg på er like gamle some deg er jo ganske mange av dem kanskje blitt godt kjørt hehe så blir jo kanskje litt som å kaste en pølse ned i en korridor eller noe hehe så er vel ikke så rart at (mest gutter) i 20 år alderen prøver seg på en fjortiss, tanke på at de er små og "uskyldige", selv om noen av dem kanskje har mer seksual erfaring enn en pensjonert hore ifra singapore, jeg kjeder meg voldsomt, så ville bare høre hva dere hadde å si om saken...blir kanskje stengt men synd det hehe selv er jeg 18 og har aldri prøvd meg på noen mindre enn 16 :p desuten virker det passe lamt å være fjortiss, kom aldri inn på det stadiet selv er ikke helt meg å løpe rundt å si: satan å gøy mi hadde det igår! husker ingenting! eller er det bare meg? :whistle:

Ja dere, tegnsetting er en fin fisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ut kjørsels veien ut av tunellen, det hadde rent vann ned i tunellen, fikk sleng på rompa i svingen, tok en 180 grader og havna i motsatt kjørebane heldigvis var det ingen andre biler i motsatt, jeg starte bilen(den daua, merkelig??det er jo automatgir) og kjøre inn i tunellen igjen å tok neste avkjøresel isteden...

var rimelig sjaiki da ja..

så kjør forsiktig folkens, og dere med bakhjulstrekk, det er ikke alltid men klarer å hente den inn hvis rompa glipper

No comment.

Lenke til kommentar
Det er 135 dager igjen til åpningsseremonien, og ifølge en pressemelding fra arrangøren er nesten halvparten prosent av billettene til konkurransene fortsatt tilgjengelige.

Det der handler vel ikke om dårlige norskkunnskaper?

Jeg vil si det, de tror vel ikke at "halvparten prosent" betyr noe fornuftig matematisk, så det er bare sløv korrekturlesning slik jeg ser det.

AtW

Lenke til kommentar
Søknad til Hardware.no gruppa på blink.dagbladet.no:
ønske rå mlde meg inn i gruppen fordi jeg hang vldig mye på hw tidligere. brukernavn vegeto

:nei:

Han har ikke brydd seg med å skrive stor bokstav. Da er vi to (har en tendens til å ikke gjøre det når det bare er snakk om chatting o.l. på internett). Han har plassert første mellomrom på feil side av r-en, den feilen har jeg selv sikkert gjort 3-4 ganger i dag, det går litt fort i svingene. Han mangler noen e-er, enten har han missa på dem, eller e-knappen hans henger. Skulle han skrevet dette på en norskstil, hadde han nok skrevet det 100% riktig uten å stusse på hva som var rett, dette er feil jeg gjør hver eneste dag, bare fordi det går litt fort - feil jeg ikke har når jeg skriver for hånd (mine 2 mest intreffende feil når jeg skriver på pc er "kasnkje" og "sikekrt")

edit: skjønt, går det så fort, og tastaturet hans henger (dersom han er klar over det), burde han lese over før han postet det :p

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Fælt så lite det setet var da  :ohmy:

Det er forsovet ikke meningen å sitte på det heller da :p

:sleep:

Haha!

Onkelen min var journalist for Tønsberg Blad, og en gang kom han til å bytte ut to bokstaver i setningen "Dette er noe av det beste vi har oppnådd".

Istedenfor ble det "Fitte er noe av det beste vi har oppnådd"

Glemmer det aldri! :!:

Edit: text = reparert! :thumbup:

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Har du ike lært deg det at hvis det funker gjør det. hvis ikke det funker så finn en vei som gjør at systemet må få en høyere sikkerhet eventuelt en lik singe greie som telenor sånnen robot greie som får deg til å føle deg som en taper mens du prøver å få svar på hvorfor nettet er nede men telfonen funker og slikt

:confused:

Lenke til kommentar
Har du ike lært deg det at hvis det funker gjør det. hvis ikke det funker så finn en vei som gjør at systemet må få en høyere sikkerhet eventuelt en lik singe greie som telenor sånnen robot greie som får deg til å føle deg som en taper mens du prøver å få svar på hvorfor nettet er nede men telfonen funker og slikt

:confused:

Uææ, blir kvalm av å lese sånt :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...