Knofle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ARGH! Jeg er så lei av at folk skriver "rouge", i stedet for "rogue" i wowforumet. Sånn. Der var det ute Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ARGH! Jeg er så lei av at folk skriver "rouge", i stedet for "rogue" i wowforumet. Sånn. Der var det ute Svært så grammatikalsk. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Etter det jeg vet er "rogue" fransk for "rødt", og uttales [rúzj]. Endret 17. september 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Etter det jeg vet er "rogue" fransk for "rødt", og uttales [rúzj]. Rouge mener du nok. På fransk uttales det vel for øvrig med vanlig (norsk) o-lyd. Endret 18. september 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 I dag ved midnatt kommer den du elsker til skjønne at han hun liker deg. e kommer til og skje deg i morgen kl en 1. det kan være hvor somm helst, utenfor skolen, på skol, altså hvor som helst. Gjør deg klar for det største sjeket i ditt liv hvis du bryter denne kjeden kommer du til og få kjærlighetsprobleer i 1 år fremover hvis di sesender denne meldingen til minst 15 personer innen 20 min elske msn kjedebrev. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 elske msn kjedebrev. Elsker MSN-kjedebrev mener du vel? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Signaturen din! OT: Og/Å regelen: (grunnleggende) Å skal altid være framfor eit værb i infinitiv f.eks RETT: nå skal jeg ut å gå... GALT: nå skal jeg ut og gå... Vist det ikke er eit værb i infinitiv (noe du kan sette å forran) skal det være og forran! happy.gif Altså: IKKE: og gå MEN: å gå Sikkert andre også som trengdte den, så jeg sendte ikke PM... Fy faen. Snakk om å drite på leggen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Haha! Seriøst, det der var rett og slett genialt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 What a wannabe Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvordan spill bør man kjøpe Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 bfisk: Overlegent elendig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) *varme noen tre stykker med pizza som dessert* Tre stykker eller trestykker? Endret 19. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 BEKYMRET: Nils Arne Eggen innrømmer at han er engelstelig for at Rosenborg kan rykke ned. Foto: Scanpix heia VG Lenke til kommentar
EVH Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Signaturen din! OT: Og/Å regelen: (grunnleggende) Å skal altid være framfor eit værb i infinitiv f.eks RETT: nå skal jeg ut å gå... GALT: nå skal jeg ut og gå... Vist det ikke er eit værb i infinitiv (noe du kan sette å forran) skal det være og forran! happy.gif Altså: IKKE: og gå MEN: å gå Sikkert andre også som trengdte den, så jeg sendte ikke PM... Fy faen. Snakk om å drite på leggen. haahahha :!: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Når jeg skriver, så skriver jeg nesten uten skrivefeil. Unntat når jeg mener og gjøre det! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 SEND DENNE MELDINGEN TIL 10 PESJONER SÅ VIL DEN DU ELSkER kySSE DEG PÅ SkOLEN,DET HER ER IKKE TULL DET ER BLIt UTFORSkET HVIS DU IkkE GJØR DET VIL EN DU ELSkER SÅRE DEG VELDIG. SEND DENNE MELDINGEN TIL 10 STk I LØPET AV 5 MINUTER OG DET VIL SJE DEG NOE I LØPET AV I MORGEN DAGEN SOM GJØR AT DU HOPPER AV GLEDE....! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 men k750 frister, skal gå til butikken å ta en kikk jeg Skal gå til butikken (langt eller?) OG ta en titt. "jeg" er et overflødig ord, samtidig som det er feil bruk av komma! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skulle den setningen ha sett slik ut? Det er iallefall slik jeg ville ha skrevet den. "K750 frister, jeg skal gå til butikken og ta en kikk". Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 En kikk, flere kikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå