pgdx Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det er visst mange som har fått seg at alle poster man skriver skal slutte med en spørresetning? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) jeg har microsoft intellimouse explorer 3.0 og trenger en deilig mussmate?jeg bruker den til og game cs. Så hvis du har en å anbefalle meg så skriv i vei? Og? Å? Hva er det? Mystisk sluttspørsmål inkludert... HAHA! Fy pokker! Det var seriøst bra gjort! Hvordan går det an å sette inn et spørsmålstegn der? Noen er sånn? (Siste setningen er gjort feil med vilje). Endret 30. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror ikke det var med vije? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror ikke det var med vije? HOT DAMN! Min første feil i hele denne tråden. ARGH! Vel, det skal ikke gjenta seg. Men, husk; det er forskjell på skrivefeil og slurvefeil. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Undersøkelsen er helt annonym. Fra Hardware.nos brukerundersøkelse. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) det er egen utdaning for og bli vasker ikke Vgs men noe 1 årig skole Btw høyere utaning er tull . sats heller på yrkesfag og gå ut i lærer i to år med LØNN og rett i full jobb etter det(uten 300K i studie lån ) ..med fagbrev som er mere verd en 4 år på høyskole i arbeidsmarked . da har du allerede arbeidserfaring og det er noen som alle arbeidgivere liker med det er mange valg for pers uten utanelse og . mye i byggebranksjen men ca 200K i året Jeg aner ikke hva utaning er..... men det vet de sikkert i byggebranksjen (edit: dette var ikke ment provoserende mot byggebransjen) Endret 30. mars 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ikke ødelegg tråden med dårlig språk spam. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 HAHA Så typisk at en motstander av høyere utdanning (utaning) skriver slik. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ... dårlig språk spam. Det skal vel være språkspam i et ord. Når man først skal finne på nye ord. (Ikke vondt ment) EDIT: Forøvrig er "dårlig-språk-spam" mulig. (Spørs hva du mente) Endret 30. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Eller, egentlig må man vel være tilgitt så sent på kvelden :-) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 De fleste språkfeil gjøres etter midnatt. (Og i hjemmet) *Ta på GrammatikkMann-kappen* *Løpe ut i natten etter flere skriftlige bommerter* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Eller, egentlig må man vel være tilgitt så sent på kvelden :-) Egentlig ikke. Jeg blir ikke mindre intelligent jo senere det er på kvelden. Blir du? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nei, men trettere, jeg er ung vettu. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Nei, men trettere, jeg er ung vettu. Er trøtt jeg også, men jeg skal være våken i hele natt? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvordan bil skal du ha detta på?Klokken er snart halv fem. 2 timer til jeg skal "stå opp." Håper jeg klarer å holde meg våken? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ser det er mange som skriver "tråløst" nettverk. Lurer på om de tror "tråd" staves "trå" også, eller om de bare ikke tenker. 2 timer til jeg skal ut i verden. Må nesten slutte med et spørsmålstegn? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hva står det i brevet da?stod innen 5 dager hos meg Stod ingenting om når de skulle gjøre det Bevis på at feilslåtte d-endelser i preteritum faktisk sprer seg. Endret 31. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hva står det i brevet da?stod innen 5 dager hos meg Stod ingenting om når de skulle gjøre det Bevis på at feilslåtte d-endelser i preteritum faktisk sprer seg. Hmm, er ikke helt sikker, men er det ikke slik at verbet "å stå" kan skrives med og uten "d". EDIT: I preteritum, selvsagt. Endret 31. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 *Sjekke i ordbok* Førdømt, det er faktisk lov med begge former... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 *Sjekke i ordbok* Førdømt, det er faktisk lov med begge former... Heh, ja, alle kan ta feil, Holger! Hva har du lært i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå