brd Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 :!: Ja tabbe kjell magne bondevik mm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 e har lyst til og starte og sykle...men mangler motivasjon og sykke men veier har vi ivartfall nok av. kan starte og løpe isteden da. da mangler jeg bare motivasjonen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 gjett hvem babe det er Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Aldri hørt om den bensinen før. Er den musikals? Neppe, men den er helt sikkert musikalsk. Hei, se det går fort i svingene når man har det travelt på jobb. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Angående den artikkelen. Noe som er enda morsommere er tittelen! De har forsøkt å putte en I-tag i tittelen! De har jo ikke bare forsøkt. De har gjort det. Det jeg også lurer på, er hvorfor så mange bruker kodene <i>Insert text</i> og <b>Insert text</i> når det skal være <em>Insert text</em> og <strong>Insert text</strong> Aller helst skal det gjøres med css, men når man velger å gjøre det i html så må det da kunne gjøres riktig. Og hvem har forresten innført dette med "i" og "b" når det ikke er godkjent? Endret 5. september 2005 av anth Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen godbiter fra mitt eminente mobilkamera: De samme folkene selger også billige kurver: Rimi selger DVDspille: Og sist men ikke minst, husk legimitasjon hvis du skal handle pils der. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Haha, den siste var FANTASTISK! Jeg trodde "legimitasjon" var en sånn søt feiltolkning av ordet, som samtlige kvittet seg med senest rundt 12-årsalderen. Hihihi. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg var på Coop Mega på Kolbotn i går og kjøpte meg, ifølge kvitteringen: Melon vann Bønner brekk (vannmelon og brekkbønner). Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lurer på om jeg skal stikke ned og kjøpe meg "PIZZA BITT" til 15 kr. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Utenfor et galleri i Trondheim står det: (direkte sitert fra hukommelsen) biggest selection in temporary art Synd å si det, men jeg vil ikke ha noen midlertidig kunst... "contemporary" (samtid) kunne jeg derimot tenke meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Utenfor et galleri i Trondheim står det:(direkte sitert fra hukommelsen) biggest selection in temporary art Synd å si det, men jeg vil ikke ha noen midlertidig kunst... "contemporary" (samtid) kunne jeg derimot tenke meg. Jeg håper du ikke disser isskulpturer. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 matte timen Hmm.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Rikky: Skulle gjerne hatt meg en slik kurv... hadde den bare ikke vært så dyr. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 - Vi vil importere dyr fra alle verdenshjørner, for eksempel pingviner fra nord, sier en talsmann for miljødepartementet til nyhetsbyrået AFP. Finn én ikke-grammatisk feil. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 - Vi vil importere dyr fra alle verdenshjørner, for eksempel pingviner fra nord, sier en talsmann for miljødepartementet til nyhetsbyrået AFP. Finn én ikke-grammatisk feil. :!: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 7800GTX simply det best. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) - Vi vil importere dyr fra alle verdenshjørner, for eksempel pingviner fra nord, sier en talsmann for miljødepartementet til nyhetsbyrået AFP. Finn én ikke-grammatisk feil. Alltid smart å uttale seg når man ikke har peiling ... Angående den artikkelen. Noe som er enda morsommere er tittelen! De har forsøkt å putte en I-tag i tittelen! De har jo ikke bare forsøkt. De har gjort det. Det jeg også lurer på, er hvorfor så mange bruker kodene <i>Insert text</i> og <b>Insert text</i> når det skal være <em>Insert text</em> og <strong>Insert text</strong> Aller helst skal det gjøres med css, men når man velger å gjøre det i html så må det da kunne gjøres riktig. Og hvem har forresten innført dette med "i" og "b" når det ikke er godkjent? Jeg har alltid brukt <i></i> (italics), og <b></b> (bold) i min HTML-koding, og ifølge W3 er det vel lovlig, er det ikke? (Godt mulig at jeg tar feil!) Til han/hun som sa det om at det var flaut at det sto <i>mot</i> i tittelen på den sida med artikkelen: Jeg tipper det publikasjonsstedet har et form for script som lager samme tittel på headeren som i selve artikkelen. Det enkle er ofte det minst pene ... Endret 8. september 2005 av mack_ Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dette fant jeg idag på forsiden av VG.no: Agenten Lyn-treneren mye av æren for at samarbeidet med Lyn går bedre.Skjønner ærligtalt ikke hva vedkommende i VGs redaksjon skal frem til her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Mangler det ikke 3-4 ord i den setningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå