Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei! Har en venn som skal ha 7800GTX hva skal han kjøpe? Hvem er best? XFX, Gainward, POV, Gigabyte, ASUS, MSI osv, hvem er det smarteste kjøpet og hvem er gir best ytelse? Trenger hjelp på dette luksus problemet! *Grøss* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 http://support.orooni.com/about/no/ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Har en venn som skal ha 7800GTX hva skal han kjøpe? Hvem er best? XFX, Gainward, POV, Gigabyte, ASUS, MSI osv, hvem er det smarteste kjøpet og hvem er gir best ytelse? Trenger hjelp på dette luksus problemet! *Grøss* Han lurer nok på hvem av ham selv og vennen som er best. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Har en venn som skal ha 7800GTX hva skal han kjøpe? Hvem er best? XFX, Gainward, POV, Gigabyte, ASUS, MSI osv, hvem er det smarteste kjøpet og hvem er gir best ytelse? Trenger hjelp på dette luksus problemet! *Grøss* Han lurer nok på hvem av ham selv og vennen som er best. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg krever rettferdighet, se på forgie side der er ønsket mitt!!1111 Dette var da virkelig et glitrende eksempel på god ortografi og korrekt bruk av tegnsetting. Imponerende. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg krever rettferdighet, se på forgie side der er ønsket mitt!!1111 Dette var da virkelig et glitrende eksempel på god ortografi og korrekt bruk av tegnsetting. Imponerende. 1-tallene var nok satt der for tull. "N00b!!111oneone" Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ut kjørsels veien Is that even a word even if you put it together? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 18 tonn ørret i sperrer veien Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) 1-tallene var nok satt der for tull. "N00b!!111oneone" Akkurat det gjettet jeg på - med tegnsetting siktet jeg mer til manglende komma (evt. punktum) før «der». Det var for øvrig feilstavingen av «forrige» jeg reagerte mest på, især ettersom brukeren faktisk har prestert å skrive ordet likeledes ved flere anledninger. Nei, jeg får frysninger bare ved å se på den feilstavingen. Huttetu! Edit: Skumle saker, Leif var visst innom uten mitt samtykke. Endret 31. august 2005 av aadnk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ikke skjokk å klumpete. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Til da har sykehus personalet sikkert rukket å tilkalle politiet. Link. Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) En venninne av meg fikk en fin SMS i går: Hehe. Eg kome nå hjem i morgen kvel en gang. Settningsoppbyggelsen til tider hos han kan vere bedre... EDIT:Sånn... You happy now? Endret 2. september 2005 av OnI Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Realfagkantinen på NTNU i dag: "Kjyllingkubber". Supert. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 En venninde av meg fikk en fin SMS i går: Du har en d for mye, og en n for lite, i ordet venninne. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Settningsoppbyggelsen til tider hos han kan vere bedre... Hæ? Prøver du å kritisere en annen persons setningsoppbyggelse, med den setningen der? Endret 1. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Settningsoppbyggelsen til tider hos han kan vere bedre... Hæ? Prøver du å kritisere en annen persons setningsoppbyggelse, med den setningen der? Ironi.... Hørt om det før? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Realfagkantinen på NTNU i dag: "Kjyllingkubber". Supert. Mener å huske at det også står "Vær vennlig å rydd etter deg" på en plakat ved brusautomatene ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Stanley Kubrick.ett geni? Nei, flere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 nå har jeg endelig greid og få en seriøs samtale med hu jeg liker! ikke bare førting selv om dette var om hvor utrolig teit læreren var pga han ga oss fåre drag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå