danilovic Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Irriterer meg litt at det er punktum i topic. Ikke at jeg er noen ekspert på punktum i overskrifter. Bare gjetter at det ikke skal være sånn, egentlig. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Irriterer meg litt at det er punktum i topic. Ikke at jeg er noen ekspert på punktum i overskrifter. Bare gjetter at det ikke skal være sånn, egentlig. Enig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det oppsett var jo perfekt!! Men selv kunne jeg gjerne tenke meg større prossesor..Større prosessor faktisk Jo større prosessor, jo større e-penis. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det oppsett var jo perfekt!! Men selv kunne jeg gjerne tenke meg større prossesor..Større prosessor faktisk Jo større prosessor, jo større e-penis. Ja, jeg burde jo skjønt det er en penisforlenger vedkommende var ute etter Litt rar forlenger da ... Endret 23. august 2005 av Ernie Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Irriterer meg litt at det er punktum i topic. Ikke at jeg er noen ekspert på punktum i overskrifter. Bare gjetter at det ikke skal være sånn, egentlig. Så sant, så sant. Jeg har lært at man ikke skal bruke punktum i overskrifter, så det stemmer nok det. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 bynn på olje platt form og jobb deg opover new_yes.gif kjenner en som tjener 1 500 000 der men han er nest leder eller noe sånt da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Så sant, så sant. Jeg har lært at man ikke skal bruke punktum i overskrifter, så det stemmer nok det. Ja, får lissom inntrykk av at emnetittellager har en (litt for) stor trang til å vise hvor oppgående han er når det gjelder norsk, når han bruker punktum i emnetittelen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Apropos emnetittelen, skal det ikke være stor forbokstav i "Ergring"? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) bynn på olje platt form og jobb deg opover new_yes.gif kjenner en som tjener 1 500 000 der men han er nest leder eller noe sånt da Neeeeei! Det er ikke mulig! Edit: Beklager at jeg brukte for mange E-er i "nei". Endret 24. august 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Genetivsaprostrofen dukker opp på selv de merkeligste steder - nå også i eiendomspronomen: hva handler dere's intenett sider om? Den sedvanlige særskrivingen måtte naturligvis også innfinne seg. Stor forbokstav er jo òg å foretrekke. Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Apropos emnetittelen, skal det ikke være stor forbokstav i "Ergring"? Hvorfor skulle det være det? Og det er helt riktig at punktum bør utelates i emnetittelen. Det er selvsagt ikke obligatorisk å utelate, men. Jeg ble forskrekket i går da jeg oppdaget at rettskrivningsordboken i Microsoft Word XP (2002) bøyer verbet "å komme" "komm" i imperativ, samt lignende endinger med alle andre ord som bygger på verbet. Kan noen forklare hvorfor? Nå som jeg er inne på "komme": En nydelig stavemåte jeg aldri før har sett: [...]en svensk jente klarte å kom-me seg om bord på flyet uten billett. Nei, det var ikke linjeskift! Endret 24. august 2005 av Ostekjeks Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Så sant, så sant. Jeg har lært at man ikke skal bruke punktum i overskrifter, så det stemmer nok det. Ja, får lissom inntrykk av at emnetittellager har en (litt for) stor trang til å vise hvor oppgående han er når det gjelder norsk, når han bruker punktum i emnetittelen. Nettopp. "Ohh, jeg skriver så korrekt!". For å holde meg on topic, skal jeg whine over denne: Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ikke alle så kan skrive.. Sad, but true. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Denne plakaten kom jeg over på gullgruven kjøpesenter på Åsane utenfor Bergen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hjelp sen vil ikke bake Etter litt språklig berikelse har jeg nå lært at dette betyr at bilen ikke vil gå på tomgang når den har blitt varm. Endret 25. august 2005 av Rikky Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) "Vi har pissa i fryseren" Endret 25. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvordan inni søren [...] Æsj! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Vær forberedt på Do køer, mat køer Ord deling og st ore Bokstaver for teh wi n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå