Feynman Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nytt ord for dagen Skambanket av urinist Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vækje kor ej legge ut bilde her..mn fe ej msn adr di lr e-post so kan ej sende dj.. Jesus i helvete! Må være en møring av en eller annen form, eller hva? Edit: Typo. Ja. Lever ute på øyene rundt Ålesund. De er en egen rase. Jo takk, dialektbruken i det skriftlige språket her ute på Vigra/Valderøy/Giske/Godøy er noe av det verre jeg har vært borte i... Kombiner med generelt dårlig grammatikk og/eller skrivefeil, og du får et ganske greit bilde av hvordan det er for meg å chatte på MSN. Men hvorvidt de er en egen rase, kan vel kanskje diskuteres... Gikk gk med 60% øyfolk..det var stas. Enda en koslig en: Gratiss med dagn Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hovedoppslaget på Dagbladet akkurat nå: Passasjerer skal ha forsøkt å ta kontollen over flyet da skjønte hva som hadde hendt. Edit: det var visst dagbladet.. Endret 14. august 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det var en fin en Luzifer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) jeg tar herved låven i egne hender Tihi, litt tungt kanskje? Nice one, Fre drik. Endret 14. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 enda et , nå ligger eg til obeservasjon for og finne ut om eg hadde hjernerystelse !! , hadde en mild hjernerystelse trodde di . .. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) om du ikke ser det selv. .?..tror ikke jeg det er noe vits i og forklare deg det... ikkeno vondt ment alså go bil og komma sej fra a til å med om en ikke skå se så fordømt kul ut og...det er jo egentli ikkeno poeng i det ..stå på Forferdelig. EDIT: Quote... Endret 14. august 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
kdog Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 om du ikke ser det selv. .?..tror ikke jeg det er noe vits i og forklare deg det... ikkeno vondt ment alså go bil og komma sej fra a til å med om en ikke skå se så fordømt kul ut og...det er jo egentli ikkeno poeng i det ..stå på Forferdelig. EDIT: Quote... Bilforum: De gikk yrkesskole for å slippe allmennfagene. Spillforum: De har ikke kommet så langt i norskboka. En smule satt på spissen, kanskje... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vil jeg glatt påstå. Jeg gikk allmenn, og poster på bilforumet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Første gangen jeg drakk meg full var til en kompis i nærheten, kom litt folk og jeg fant ut at jeg også ville drikke, så jeg ringte de jeg trodde hadde noe, så den tredje jeg ringte hadde en halvliter hjemmelaga stående hos en kompis, jeg smilende og glad kjører (moped) og henter den, men den var ca 1/4 igjen av halvliteren sad.gif på vei hjem så kjører jeg over en bru i nedoverbakke, så ser jeg 2stk negre som løp som faen etter meg (pga en liten hendelse tidligere) var bare SÅVIDT han ene ikke fikk tak i meg, det hadde svidd det, 60km/h i dongeribukse og genser, heldigvis klarte jeg og komme frem uskadd, jeg setter på kaffen for å lage meg en liten karsk, alle kompisene mine synes synd på meg siden jeg fikk så lite drikke, så jeg ble påspandert en god del inv_biggrin.gif jeg drakk og drakk alt jeg maktet, styrtet faktisk en kvartings med heimbrent (ca 60%) etter mine karsker og litt usmakelig rød ekkel drikke, så kommer min kjære far og ringer på fordi jeg skulle kommet hjem for to timer siden (A) så kauker jeg, E det derre faens svartingen, Vi dræp dæm (jeg trodde det var de som løp etter meg).. Så kjørte vi hjem.. Når jeg våknet hadde jeg klart å spydd nedover hele trappen opp til sengen min (køyeseng) og det stinket som F, trolig pga den ekkle røde drikken jeg drakk, jeg fikk en helvettes vaske jobb den dagen, + at hodet kjentes ut som en overfylt helium ballong.. etter denne dagen, ble det bare øl på fest tongue.gif heimbrenten fucker huet mitt :S men jeg var vist koselig i fylla, sa at jeg var glad i alle osv, flira og sto i heile tida smile2.gif En brillefin setning. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hei simen kan du spille 50 cent med just a lil bit pliz klem gutt 16 ps noen jenter som vil taste priv Lenke til kommentar
enl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Var en kar som slang rundt seg med "sørver"...kanskje ikke det verste, men dette er tross alt et hardwareforum :!: Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Da har han muligens vært for tidlig ute: Norsk språkråd vedtok 13. februar 2004 nye skrivemåter for ca. 25 lånord. Før vedtakene er gyldige, må de godkjennes av Kultur- og kirkedepartementet.[...] server el. sørver/sørvar (før: ikke normert) [...] http://www.sprakrad.no/templates/Page.aspx?id=3388 Hva med å skrive 'tjener'? Endret 15. august 2005 av Feynman Lenke til kommentar
enl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da har han muligens vært for tidlig ute:Norsk språkråd vedtok 13. februar 2004 nye skrivemåter for ca. 25 lånord. Før vedtakene er gyldige, må de godkjennes av Kultur- og kirkedepartementet.[...] server el. sørver/sørvar (før: ikke normert) [...] http://www.sprakrad.no/templates/Page.aspx?id=3388 Hva med å skrive 'tjener'? Jepp, tjener er et fullgodt alternativ. Selv så liker jeg ikke disse omskrivelsene av lånord. Tror ikke langtidseffekten av slikt er særlig heldig, folk blir i allefall ikke bedre i engelsk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Driver også å leser Engles og demoner nå That was a good vending, maybe we could use it in another episode? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hei simen kan du spille 50 cent med just a lil bit pliz klem gutt 16 ps noen jenter som vil taste priv Ååååååh! Irritasjoooon! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Gjett hvor jeg fant disse: lol u sier dette fordi du er en GW spiller å virker som u har mye imot WoW!!! Ja det fjør deg avhengi på en negativ måte Penge syke folk! kompanseres Lenke til kommentar
jevel Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det tas forbehold for utsolgte varer og utskutt leveringstid hos shg.no AS grossister. Under handelsvilkår.... Skulle likt å se dem skyte ut leveringstidene sine... -KJ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ai ai, stor annonse i lokalavisa i dag: På fredag er det "nattapent", og da skal Sandra ha "CD-sigering". Jeg kan ikke skjønne at folk ikke leser korrektur når de lager store fargesprakende annonser med noen få ord. Endret 16. august 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 På FRP-brevet jeg fikk i posten idag sto det følgende: Oppgaver som å utlevere diverse matteriel og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå