HolgerL Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Yrkeslinjer = Du må jobbe for og fullføreAllmenn = Enkelt og fullføre Et gullkorn på flere måter. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Erm... Jeg vil si http://forum.hardware.no/index.php?act=SC&c=2 Den kan diskuteres. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Erm... Jeg vil si http://forum.hardware.no/index.php?act=SC&c=2 Den kan diskuteres. Ikke sprekk overlegenhetsboblenene. De har det så fint der inne. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vækje kor ej legge ut bilde her..mn fe ej msn adr di lr e-post so kan ej sende dj.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Så en på forumet som skrev: Viske lær, trur det skulle være viskelær.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Vækje kor ej legge ut bilde her..mn fe ej msn adr di lr e-post so kan ej sende dj.. Jesus i helvete! Må være en møring av en eller annen form, eller hva? Edit: Typo. Endret 10. august 2005 av gspr Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Noe som er svært vanlig er å slenge på en ekstra "t" på visse ord. Jeg tenker spesielt på "norsk" og "tragisk", som da blir til "norskt" og "tragiskt". Synes egentlig at det er verre når man lar vær å ta med den siste T-en i et ord... Selv om det er lov i de fleste tilfeller. GRRRRRR!!! ARRRRGH!! (Må bare få ut litt aggresjon.) Så så, slik har vi det alle, en gang i blant... Edit: Leif was here... OnI: Antar du mener "Grønland" i signaturen. Og så heter det "tilfeller". Og "verre", ikke "værre". Edit II: Både sigg og feil ordnet. Greit nå? Endret 12. august 2005 av OnI Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 OnI: Antar du mener "Grønland" i signaturen. Og så heter det "tilfeller". Og "verre", ikke "værre". Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 På et produkt fra Biltema jeg har står det stort på emballasjen: GASS BRENNER Fint at de opplyser om slikt. Ikke mobb Biltema mer, da. Jeg prøver å få en slutt på det, men det når visst ikke frem til de som har ansvaret for å skrive ut plakater o.l. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vækje kor ej legge ut bilde her..mn fe ej msn adr di lr e-post so kan ej sende dj.. Jesus i helvete! Må være en møring av en eller annen form, eller hva? Edit: Typo. Ja. Lever ute på øyene rundt Ålesund. De er en egen rase. Fåt et nytt søskenbarn no nettop Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noe som er svært vanlig er å slenge på en ekstra "t" på visse ord. Jeg tenker spesielt på "norsk" og "tragisk", som da blir til "norskt" og "tragiskt". Synes egentlig at det er værre når man lar vær å ta med den siste T-en i et ord... Selv om det er lov i de fleste tillfeller. GRRRRRR!!! ARRRRGH!! (Må bare få ut litt aggresjon.) Så så, slik har vi det alle, en gang i blant... Edit: Leif was here... Han har ikke forlatt teksten din ennå heller ... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ikke mobb Biltema mer, da. Vel, det er ikke så lett. Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vækje kor ej legge ut bilde her..mn fe ej msn adr di lr e-post so kan ej sende dj.. Jesus i helvete! Må være en møring av en eller annen form, eller hva? Edit: Typo. Ja. Lever ute på øyene rundt Ålesund. De er en egen rase. Jo takk, dialektbruken i det skriftlige språket her ute på Vigra/Valderøy/Giske/Godøy er noe av det verre jeg har vært borte i... Kombiner med generelt dårlig grammatikk og/eller skrivefeil, og du får et ganske greit bilde av hvordan det er for meg å chatte på MSN. Men hvorvidt de er en egen rase, kan vel kanskje diskuteres... Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Uff, nå er jeg grundig lei av folk som ikke vet hva subjekt er. Det er flere og flere som dropper subjektet i setningene, og det er så teit ut... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Uff, nå er jeg grundig lei av folk som ikke vet hva subjekt er. Det er flere og flere som dropper subjektet i setningene, og det er så teit ut... Eksempler? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Uff, nå er jeg grundig lei av folk som ikke vet hva subjekt er. Det er flere og flere som dropper subjektet i setningene, og det er så teit ut... Eksempler? Nei, har ikke. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Uff, nå er jeg grundig lei av folk som ikke vet hva subjekt er. Det er flere og flere som dropper subjektet i setningene, og det er så teit ut... Eksempler? Nei, har ikke. :!: Genial! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er tyskt håndarbeid fra ende til annen ved produksjonen av Mercedes-AMG V8 6.3 Deutschet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Så vidt VG Nett er farer har heller ikke Koko kommentert saken. Orddeling er mor somt. Endret 13. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg tar herved låven i egne hender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå