cheeplix Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sol-forumet (eller hva man skal kalle det) er tragisk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hoho, psilocybe, vi må få URL til selve tråden! Dessverre, den fjernet jeg. Hun som stod for innlegget har spammet ned forumet med anti-hår-propaganda, og det ender bare opp med krangling. Men, man har jo noe tilsvarende fra samme berten her: "og om du kunne velge girl, så tror jeg du hadde valgt en glatt gutt med en fantastisk personelighet fremfor en lubben drittsekk som tror han er guds gave til verden pga at han lizzom er så mann med alt håret sitt! (så hvis jeg barberer meg, blir jeg altså både slankere og får en mer tiltalende personlighet!) og her: http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=35...500000000743889 Artig lesning er det så absolutt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (så hvis jeg barberer meg, blir jeg altså både slankere og får en mer tiltalende personlighet!) Intuitivt evident! Bare vent til tabloidene får nyss om denne teknikken... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sol-forumet (eller hva man skal kalle det) er tragisk. OI! *Vondt i hodet*- NÅ. Uff for et tragisk forum. 90% er jo idioter, trur jeg leste 2 innlegg som virka som om de var skrevet av oppegående personer! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 vet dere hva????? dere hårelskere burde finne ett eget ord for sexy, får dere aner vizzt tydeligvis ikke en dritt av hva dere prater om! først og fremst er david beckham langt fra perfekt! han må fjerne veiviseren sin oxo! da hadde han begynnt å bli deilig! og foresten er det at manneligdom måles i hår det mest patetiske verden har hørt! det er bare hår lizzom! ...den dama kan ikke være god. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 4 MB cashe. Cashe? Hva er det? Si det.. En avart av penger, kanskje. Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dette har nok blitt nevnt før, men jeg ble selv forbløffet over å se det selv: KLEMFARE Hvem er «FARE», og hvorfor blir jeg oppfordret til å klemme denne personen? Eller kanskje det skulle «FAREN», men hvem sin far skulle det være? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 På et produkt fra Biltema jeg har står det stort på emballasjen: GASS BRENNER Fint at de opplyser om slikt. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Folkeaksjonen mot generel feilskriving mobiliserer seg. PM meg hvis du finner en feil i mine forumsvar. Endret 8. august 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mer fra den kommende hudpleier-damen: hahahahaha lol! synd du ikke kan si det! du er "guttegutt", og dermed dum som ett brød! vet du hva? slik søppel som deg, som tror: mannligdom måles i hår og at homofile er dårlige venner, skulle brent inne i det dypeste å mørke helvete! vi som er noe her i verden ler oss skakk i hjel av dere for dere er så patetiske!!!!! skal vedde på at du er pysa her omkring, som en femi homo ville knust til helvete! du er så ikke mann! vi jenter som ikke liker hår, er de som setter standaren her omkring! du har ikke det minste lille peiling på jenter liker, for det som er sant,er at du aldri har fått deg noe! vi hater hår, og om du tror det motsatte, så har je bare en ting å si: talk to my hand, cauce the face ain't listening! og forresten har jeg verdens nydeligste kjereste, som gjør alt for meg! innkludert hårfjerning:) og har hatt mange fler enn deg, det kan du vere sikker på! å du kaller meg untelligent! jeg har bare doktorgrad i hud forsking! hahaha skulle ligt å møtt deg til en kunnskaps test å se hvem som har peiling av meg, og en wannabee the man looooser som deg! get a life! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fantastisk, bare helt fantastisk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Huff, stakkars skole. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Doktorgraden i "hud forsking" var altså ikke det hun trengte for å bli hudpleier? Jaja, jeg var jo egentlig inneforstått med at det var en 20-årig utdannelse, det å bli hudpleier. Etter doktorgraden har hun vel rett til å kalle seg kommende hudpleier. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sol-forumet (eller hva man skal kalle det) er tragisk. Om man skulle lage forbud mot sms-språk og spam der, hadde det ikke vært mye igjen. Jeg må si jeg er glad det finnes slike forum for fjortizzer slik at de ikke kommer hit og spammer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Om man skulle lage forbud mot sms-språk og spam der, hadde det ikke vært mye igjen. Jeg må si jeg er glad det finnes slike forum for fjortizzer slik at de ikke kommer hit og spammer. Erm... Endret 9. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Erm... Ok da, men her er de iallefall samlet på en plass og ikke over det hele. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Huff, stakkars skole. Den var morsom. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Erm... Jeg vil si http://forum.hardware.no/index.php?act=SC&c=2 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Alltid skjedelig med korrupsjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå