Endre Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Slpemøårst er vel om dttee feugrenr lkie gdot på nsrok. I så flal vllie det vræe gnkase mroo. Det bilr vel osgå edna mer mroo jo lrgene ord man bkruer. EDIT: Tja, jeg vil si at det fungerte greit nok. Blir ikke så god flyt i lesingen. Men forholdene sett i betraktning er det imponerende. Jepp, leste det relativt kjapt og greit. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HolgerLudvigsen: Vkloemnm trte. Dne re gnkes mglaem... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HolgerLudvigsen: Vkloemnm trte. Dne re gnkes mglaem... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Velkommen etter. Den er ganske gammel. Jeez Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Skal ikke alle bokstavene i hvert ord være intakte, da? Endret 5. august 2005 av gspr Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skal ikke alle bokstavene i hvert ord være intakte, da? Jo. Og første og siste bokstav skal være riktige. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 4 MB cashe. Cashe? Hva er det? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skal ikke alle bokstavene i hvert ord være intakte, da? Jo. Og første og siste bokstav skal være riktige. I tillegg bør alle ordene ha alle bokstavene i seg, noe som ikke var tilfelle. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 4 MB cashe. Cashe? Hva er det? Si det.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HolgerLudvigsen: Vkloemnm trte. Dne re gnkes mglaem... Dessuten, hvorfor skal jeg være velkommen etter? Jeg postet ikke noe gammelt, jeg kommenterte det gamle som var postet. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noe som er svært vanlig er å slenge på en ekstra "t" på visse ord. Jeg tenker spesielt på "norsk" og "tragisk", som da blir til "norskt" og "tragiskt". GRRRRRR!!! ARRRRGH!! (Må bare få ut litt aggresjon.) Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hentet fra en interessant annonse i VG i dag: VIL DU BLI MAKEUP ARTIST?Ved Make Up Artist Skolen i Oslo lærer du alt fra skjønnsminke for bruder til spesial-effekter for film og teater, og du går ut som sertifisert makeupartist. [...] (Logo: make-up Artist SKOLEN) Legg merke til hvor mange forskjellige måter makeupartist er skrevet. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Make Up Artist Skolen Det var faen meg en stygg en! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 No problem! Du installerer Norton. Avinstallert nå da. Lenke til kommentar
andm Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er en vemmelig opplevelse å lese Elkjøp sine reklamebilag. Jeg tenke jeg skulle sitere noen av de verste skrivefeilene, men etter hvert som jeg leste igjennom avisen, fant jeg ut at det var fornuftig å gi opp. Det er så fryktelig mange! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Han er ikke med i den kreative prosessen, men er Jørg1s vokale sparring partner på konsertene, og har sammen med Jørg1 holdt klubbkonseptet Raggabalder gående i noen år. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fikk en artig melding for noen dager siden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 oh good hvorfor kaster jeg bort tiden min på slike fjortizzer egentlig?????men men! trenger ingen menn til å knuse det lille faens stygge trynet ditt!!!! kom igjen da! give mee ya msn da sucker!skal vi se hvem som er redd her omkring jævela wannabee psychoo! jeg sammfunnstaper???jeg har faktisk tenkt til å uttdanne meg til hudlege og jobbe på klinikk, og har allmenn bak meg, så hvem som er samfunnstaper heromkring får vi se på! jeg kommer i tilleg fra en faktisk veldig velstående familie, så jeg lever ett 10000000 ganger bedre liv enn lille deg! du blir slukt ned av kloakken for du ikke har evner! du er en som alltid har blitt sett ned på, som bare ikke har bedre å komme med enn wannabbe trusler til min flotte familie som bare ler av din muggluktende skranglehaug av en! måtte slike gothic,I have no life mennesker som deg brenne i det innerste å mørkeste helvete som finnes, så fort som mulig, for verden er ikke interresert i deg! skjønn at du er en loooser som suger pikken til broren din fordi du ikke får no bedre! forresten er jeg enebarn! og i tilleg har jeg verdens nydeligste kjereste, så ikke prøv å putt meg ned! det er så langt bak mål som det kan ha få blitt! definisjon av oss er at jeg er paris hilton, og di er michael jacksom uten pengene hans! hahahahaahahahaha som verden ler av deg! hoff az for en loooser! lol lol lol Underlig skrue. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hoho, psilocybe, vi må få URL til selve tråden! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Uff, ble lei meg jeg as. Vedkommende kan å kritisere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå