Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Norge er = Norway is = Norway's Norge sin = Norway's edit: det ble gjerne rotete. På norsk er Norge sin: Norges, mens på engelsk er Norge sin Norway's, men også Norge er (Norway is) er Norway's. Endret 4. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Norge har - Norway has - Norway's Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fan, det stemmer. Takk Loeve og Stefan. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ok sjekk dette!! >>Her<< Det er noe av det sykeste jeg har sett ang grammatiske skrivefeil! Men men, det er jo catch-gamer så.... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hæ?Mener dere at 'Norway's' er riktig i den setningen? Det skal jo såklart være 'Norways', altså 'Norge sin' ikke 'Norge er'. Jeeez. Norways' = Norgenes... -KJ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 På norsk skrives det "norges". Nei, det skrives "Norges", med stor forbokstav. Det er selvsagt "norsk" som skal skrives med liten forbokstav. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Norge er = Norway is = Norway'sNorge sin = Norway's edit: det ble gjerne rotete. På norsk er Norge sin: Norges, mens på engelsk er Norge sin Norway's, men også Norge er (Norway is) er Norway's. Helt riktig, bortsett fra at jeg trodde "Norge sin" skrives "Norways'" Endret 4. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ok sjekk dette!! >>Her<< Det er noe av det sykeste jeg har sett ang grammatiske skrivefeil! Men men, det er jo catch-gamer så.... Han kunne jo ikke stave for fem flate, stakkar! Men han hadde en kongerå avatar! Det skal han ha! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Skal man bruke bindestrek hvis man skal skrive et egennavn i bestemt form? For eksempel, heter det "PortaPro-et" eller "PortaProet"? EDIT: Sjekka litt på Norsk språkråds nettsider og det ser ut som om de mener at bindestreken skal tas i bruk. Endret 4. august 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg tror ikke det gjelder for egennavn, kun forkortelser. Endret 4. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Finn én feil. Endret 4. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 No problem! Du installerer Norton. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Uhm, nederst til venstre. Installasjons fremgang skal vell være "Installasjonsfremgang" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, du får begynne å skrive sånn, du. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Slpemøårst er vel om dttee feugrenr lkie gdot på nsrok. I så flal vllie det vræe gnkase mroo. Det bilr vel osgå edna mer mroo jo lrgene ord man bkruer. EDIT: Tja, jeg vil si at det fungerte greit nok. Blir ikke så god flyt i lesingen. Men forholdene sett i betraktning er det imponerende. Endret 5. august 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hmm. Leste det der ganske greit, med unntak av det første ordet som jeg stusset litt på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hmm. Leste det der ganske greit, med unntak av det første ordet som jeg stusset litt på. Ja, man kan jo lese det greit, men det er jo vanskelig å gjøre det i høy hastighet, ihvertfall nå jeg leser fort, så leser jeg ikke ord for ord, ser på hele/store deler av setningen på en gang, og hopper over "mellomord", jeg vet hva skal være. (hender seg jo det bærer galt av sted, men man pleier jo å skjønne om man har lest feil). AtW Endret 5. august 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Michigan County har vedattt å straffe slaktere, butikkeiere, restauratører og andre som lyver når de sier de selger halal- og kosher-kjøtt til muslimske og jødiske kunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå