Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at du lir av synndrome særskilt SPRENGT I HUE d som da må till for at du ska bli bedre ehh øhh vent du kan disverre ikke bli bedre.¨Sia du bare har to selle så kan jo e prøve å fårklare litt. Måten e skrive på kalles dialekt d vil si at e skrive som e snakka eller værtfall velldi nært, viss du trodde at e skreiv feil når e skrive d istede for "det" å me i stede for "meg" o.s.v. så sir d faktisk litt mer om d enn d jør om me men men nåkk om d.

Pappsen e tenkte på første plassen man kommer til når man "skrives" inn. Så vitt e vet så e d den eineste plassen dei disponera som har 2 porta men men nåkk om d.

P.S. D som alti står utafår over vesidnav osv portane e "Legion Etrangere" men men D va egentli Fort De Nogent e tekte på men akurat den setinga går i jenn på alle av legionens "opphållsteda"

Jauda.

Lenke til kommentar
Det er riktig det... "Hade bra" er feil. Egentlig er det "Ha det bra". ;)

Da er det jo feil å skrie "hadet bra" da. "Ha det bra" er det eneste riktige

skrie?

:green:

Ja, er du ikke informert om den nye språkreformen? Der er skrie tillatt, og det er også tillatt og glemme punktum på slutten av setninger. Nei, sløvt av meg det der ja. :no:

Endret av mack_
Lenke til kommentar
Det er vel bare med soft is du kan få ren hvit is uten noenting.

Ikke får du det med de de selger i bokser, og på ispinner osv må det

alltid være sokkelade eller annet mask på dem.

Lurer på hvorfor ingen selger helt hvite iser uten noenting? Da ville hvertfall

jeg kjøpt nesten bare det

Lenke til kommentar
Ser at du lir av synndrome særskilt SPRENGT I HUE d som da må till for at du ska bli bedre ehh øhh vent du kan disverre ikke bli bedre.¨Sia du bare har to selle så kan jo e prøve å fårklare litt. Måten e skrive på kalles dialekt d vil si at e skrive som e snakka eller værtfall velldi nært, viss du trodde at e skreiv feil når e skrive d istede for "det" å me i stede for "meg" o.s.v. så sir d faktisk litt mer om d enn d jør om me men men nåkk om d.

Pappsen e tenkte på første plassen man kommer til når man "skrives" inn. Så vitt e vet så e d den eineste plassen dei disponera som har 2 porta men men nåkk om d.

P.S. D som alti står utafår over vesidnav osv portane e "Legion Etrangere" men men D va egentli Fort De Nogent e tekte på men akurat den setinga går i jenn på alle av legionens "opphållsteda"

Jauda.

Å herregud.. Dette er det absolutte lavmål. Avskyr å lese dialekt. :realmad:

Lenke til kommentar
først må jeg si at det er mange her som har godt under meget gode filmer , men men smaken er som baken 

personleig har jeg sluttet og gå på kino , er atids masse fjortiser som stter der og taster og snakker i mobiltelefonene !! og så prater di med hverandre ol

sist jeg var på kino var under conctantine , dama hadde overtalt meg til og bli med , ente med at jeg sparka etter no fjortis jenter som satte forran meg ,hadde ikka dama stoppa foten min tenker jeg noen hadde holdt kjeft resten av filmen.

har og forlatt kinoen pga samme problem .

Lenke til kommentar

en ting jeg alltid har lurt på... dere som fòrer denne tråden... Hva synes dere om Ravi? Musikern? dere må da rive dere i håret.. kaste gebisset og grave et hull i bakken hver gang dere ser en a musikk videoene hans..? Ja dere bør skjønne hva jeg hinter etter....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...