Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 *Ergre seg over at folk skriver almenn, allmen og almen men IKKE allmenn* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Det er riktig det... "Hade bra" er feil. Egentlig er det "Ha det bra". Endret 13. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 cpu vil ikke clocke Hva i granskauen er 'clocke'? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det er riktig det... "Hade bra" er feil. Egentlig er det "Ha det bra". Da er det jo feil å skrie "hadet bra" da. "Ha det bra" er det eneste riktige Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det er riktig det... "Hade bra" er feil. Egentlig er det "Ha det bra". Da er det jo feil å skrie "hadet bra" da. "Ha det bra" er det eneste riktige skrie? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 For ikke å glemme mangelfull tegnsetting. Lenke til kommentar
hdood Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ser at du lir av synndrome særskilt SPRENGT I HUE d som da må till for at du ska bli bedre ehh øhh vent du kan disverre ikke bli bedre.¨Sia du bare har to selle så kan jo e prøve å fårklare litt. Måten e skrive på kalles dialekt d vil si at e skrive som e snakka eller værtfall velldi nært, viss du trodde at e skreiv feil når e skrive d istede for "det" å me i stede for "meg" o.s.v. så sir d faktisk litt mer om d enn d jør om me men men nåkk om d. Pappsen e tenkte på første plassen man kommer til når man "skrives" inn. Så vitt e vet så e d den eineste plassen dei disponera som har 2 porta men men nåkk om d. P.S. D som alti står utafår over vesidnav osv portane e "Legion Etrangere" men men D va egentli Fort De Nogent e tekte på men akurat den setinga går i jenn på alle av legionens "opphållsteda" Jauda. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Det er riktig det... "Hade bra" er feil. Egentlig er det "Ha det bra". Da er det jo feil å skrie "hadet bra" da. "Ha det bra" er det eneste riktige skrie? Ja, er du ikke informert om den nye språkreformen? Der er skrie tillatt, og det er også tillatt og glemme punktum på slutten av setninger. Nei, sløvt av meg det der ja. Endret 15. juli 2005 av mack_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det er vel bare med soft is du kan få ren hvit is uten noenting. Ikke får du det med de de selger i bokser, og på ispinner osv må det alltid være sokkelade eller annet mask på dem. Lurer på hvorfor ingen selger helt hvite iser uten noenting? Da ville hvertfall jeg kjøpt nesten bare det Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ser at du lir av synndrome særskilt SPRENGT I HUE d som da må till for at du ska bli bedre ehh øhh vent du kan disverre ikke bli bedre.¨Sia du bare har to selle så kan jo e prøve å fårklare litt. Måten e skrive på kalles dialekt d vil si at e skrive som e snakka eller værtfall velldi nært, viss du trodde at e skreiv feil når e skrive d istede for "det" å me i stede for "meg" o.s.v. så sir d faktisk litt mer om d enn d jør om me men men nåkk om d. Pappsen e tenkte på første plassen man kommer til når man "skrives" inn. Så vitt e vet så e d den eineste plassen dei disponera som har 2 porta men men nåkk om d. P.S. D som alti står utafår over vesidnav osv portane e "Legion Etrangere" men men D va egentli Fort De Nogent e tekte på men akurat den setinga går i jenn på alle av legionens "opphållsteda" Jauda. Å herregud.. Dette er det absolutte lavmål. Avskyr å lese dialekt. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 først må jeg si at det er mange her som har godt under meget gode filmer , men men smaken er som baken personleig har jeg sluttet og gå på kino , er atids masse fjortiser som stter der og taster og snakker i mobiltelefonene !! og så prater di med hverandre ol sist jeg var på kino var under conctantine , dama hadde overtalt meg til og bli med , ente med at jeg sparka etter no fjortis jenter som satte forran meg ,hadde ikka dama stoppa foten min tenker jeg noen hadde holdt kjeft resten av filmen. har og forlatt kinoen pga samme problem . Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 en ting jeg alltid har lurt på... dere som fòrer denne tråden... Hva synes dere om Ravi? Musikern? dere må da rive dere i håret.. kaste gebisset og grave et hull i bakken hver gang dere ser en a musikk videoene hans..? Ja dere bør skjønne hva jeg hinter etter.... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Eneste jeg kan si om Ravi er *PANG* Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Ernie. Skrevet 16/07/2005 : 09:43 Ravi har vi skytevåpen til Og masse kuler. Endret 16. juli 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Eller <tjseriau>, eller hvordan det nå enn skrives. Noe som irriterer meg noe veldig er ordet og WoW-fenomenet "hearthstone". Noe inne i folk bestemmer at "heartstone" er det riktige, alle skriver det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå