Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Gøran er et JenteNavn i Sverige..

Det er et firma som heter "Balle Sten og Grus" ( se http://www.aaa.dk/dagsor/umt/051198/8.htm]HER hvis du ikke tror på det ) tongue.gif

I Tyrkia er det så og si Vanlig og ha 2 damer + Sexvenner!

Kanskje fyren har rykninger i en av lillefingrene, sånn at han holder inne shift i ny og ne?

Edit: Seriøst... JenteNavn?!?

Endret av gspr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi i tekna(organisasjonen for sivil ingeniører i Norge) prøver å folk til å velge realfag fremfor andre humantiske fag. Flere kommentarer om hvordan det kan gjøres setter vi pris på.

Bare jeg som prater for meg selv men jeg skulle gjerne sett at vi utdannet folk som kunne faktisk kunne "noe" nyttig.

:blush: "Vi i Tekna" inkluderer heldigvis folk som anser det å skrive riktig som noe nyttig.

Lenke til kommentar
På et av skiltene i Sola lufthavn står det "Bagasje Utlevering".  :ermm:

:hmm: Jeg er ikke noe språk geni men hva er så gale med det?

Det er orddeling i der.

edit: Det var vel kanskje ikke akkurat en setning.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
På et av skiltene i Sola lufthavn står det "Bagasje Utlevering".  :ermm:

:hmm: Jeg er ikke noe språk geni men hva er så gale med det?

Det heter selvfølgelig bagasjeutlevering.

Forresten heter det også språkgeni, og du skal ha et komma før men. Gale er vel heller ikke helt riktig, men det er ikke noe jeg ville gått til.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om orddeling er lov i Danmark. Jeg synes det forekommer skrekkelig ofte i seriøse artikler.

Ja, man begynner å lure når man er der, men det er faktisk ikke lov. De er bare mye verre enn oss. Faktisk.

Lenke til kommentar
En av Danmarks riksdekkende aviser heter "Ekstra Bladet". Jeg tror det faktisk er Danmarks største avis.

Står man ikke mer eller mindre fritt til å gjøre det man vil med egennavn? Setter selv et lite mellomrom mellom for- og etternavn.

Lenke til kommentar
En grunn til at NOEN tro er jo at det finnes alt dette herlige har i verden og det skal være skapt av et "Big Bang"...

Men det er noens mening, elvulusjon og andre ting spiller jo inn, så..!?

Du har menge bra poeng Mr. Locke, men mennesker er svake og trenger en "gud".. Sånn er det bare, som så mye annet.

(ja noen mennesker altså, ikkje alle, :D)

Elvulusjon? Stilig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...