Ernie Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Tror jente (19) døde av Ecstasy Ja, Ectasy er en skummel fyr Mona Høvring reagerer på sex-kritikk Sex-kritikk? Hva er det egentlig? Thor tok 2.-plass Endret 4. juli 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Simpelten bare vakkert Dokpro var nede for vedlikehold. (Simpelthen skrives med h) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) En stykk rød signatur for øyeblikket En stykk ... Ja, det klinger jo ... Endret 4. juli 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Syns det er skikkelig teit når folk skriver: "Hvem program trenger jeg?" eller "hvordan katt har du?" Enn annen ting jeg har sett i det siste er at folk skriver hvet istedenfor vet Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En stykk rød signatur for øyeblikket En stykk ... Ja, det klinger jo ... bæsj på du! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har vist bilder av plakater fra den lokale Ultra-butikken før, og her kommer enda et flott orddelingseksempel. Lurer på hva den skjærer for noe. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Dro fram et flott "lese diplom" jeg fikk av læreren min på barneskolen i dag. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Btw skrives det "Spillbilde quiz" og ikke "Spill bilde quiz" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Dro fram et flott "lese diplom" jeg fikk av læreren min på barneskolen i dag. Har ikke du ferie enda? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Dro fram et flott "lese diplom" jeg fikk av læreren min på barneskolen i dag. Har ikke du ferie enda? Jeg leser: En gang på barneskolen fikk han et diplom der det stod "lese diplom", og i dag dro han det frem. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 En stykk rød signatur for øyeblikket En stykk ... Ja, det klinger jo ... Akkurat den der har jeg merket meg også. Man MÅ jo høre at det er feil. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg leser: En gang på barneskolen fikk han et diplom der det stod "lese diplom", og i dag dro han det frem. Stemmer. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Noen har kanskje nevnt dette før, men jeg kan bare ikke dy meg: På forumet står det "emne tittel" og "forum emner". De kunne godt ha evnet å rette opp dette. Huff, litt pappahumor. Arg, som jeg hater "ord deling"! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det interessante er at de klarte "forumkategorier" rett under det horrible "forum meny". Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Lei av at folk skriver: X-box istedenfor Xbox EDIT: Leif Endret 6. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det interessante er at de klarte "forumkategorier" rett under det horrible "forum meny". Det er altså så mye rot med dette, at man nesten kan begynne å lure på om man på sikt må gi etter for idiotien. Språkrådet har jo en tendens til å (...) huff pokker heller, det MÅ bare IKKE skje!!! Jeg nekter! En annen ting: Noen som kan en god huskeregel for ennå og enda? Greier aldri å huske hvilket ord som er hva. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 En annen ting: Noen som kan en god huskeregel for ennå og enda? Greier aldri å huske hvilket ord som er hva. Man kan jo si at "ennå" bare brukes i sammenheng med tid, mens "enda" kan i tillegg brukes i mange andre situasjoner: "Det var enda bedre", "fattig, men enda tilfreds", "dette er enda et eksempel på ...", osv. Se ellers her og her. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jo, (og takk), men jeg er altså på jakt etter en regle ala "alltid to l'er i alltid osv". Men kanskje man klarer å lage en.... tenke tenke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå