akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) (...) Jeg er den nye verdens menisteren! Verdens menisteren? Noe her som vet hva det er for noe? Hyl! Hvordan skal det skrives da? EDIT: Ikke quote meg her da, blir flau av å se når dere rakker ned på hvordan jeg skriver EDIT2: Blir vell "verdensminister" om jeg ikke tar feil.. Endret 3. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) (Grundig @ 29/06/2005 : 19:09) (...) Jeg er den nye verdens menisteren! Verdens menisteren? Noe her som vet hva det er for noe? Hyl! Hvordan skal det skrives da? EDIT: Ikke quote meg her da, blir flau av å se når dere rakker ned på hvordan jeg skriver Minister gutt ! Tror jeg da Edit: Glemte Quote Endret 3. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du har glemt punktum etter setninger, du har mellomrom før utropstegn i tillegg til at du ikke har komma etter minister. ^^ Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Liker å skrive slik ! Og slik ... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 J eg l iker å s krive s lik, m en d et h andler i kke a lltid o m h va m an l iker b est ! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Så lenge andre forstår det går det greit Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Så lenge andre forstår det helt uten videre går det greit Fixed Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) .. Endret 3. juli 2005 av ptv- Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 EDIT2: Blir vell "verdensminister" om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 http://ad1.hardware.no/advertpro/servlet/file?id=1186 en reklame på gamer.no . Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Pirk litt mer da Du gløymte punktum. Neida! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Også glemte han komma etter mer. Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Bortsett fra "ord deling" er det sinnsvak miks av "og" og "å" som får meg til å flippe ut :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg og en kammerat kjedet oss litt i dag, så vi bestemte oss for å finne på noe. Så vi fant en gammel pentium mmx-cpu vi bestemte oss for å finne på noe med. Det første vi ville teste ut var å se hvordan den taklet strøm. Da skrudde vi av kontakta på en kjøtelednig, og satte begge polene ned på cpu,en. Det sa "PANG" og det gnistra "litt". Det andre forsøket var overoppheting. Da la vi cpu,en i en liten skål vi fylte med bensin, og tente på. Men så kom fattern hjem, så vi kom ikke så langt. Jeg tokk med hele skålen (brennende) ned til bekke, å slukket den uten at han la merke til noe. Til slutt testet vi fall fra høye høyder. Da kastet vi den noen meter opp, og ned på bakken, men del lannet i et kratt, og fant den ikke igjen. Jejeje Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 *Hate folk som skriver unødvendig mye ... og !!!* Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Simpelten bare vakkert: vell først vill jeg bare unskylde for og bumpe en så gammel post men jeg vill ikke att folk skal få feil info. det som trengs for og få lov til og ha våpen i norge er : - en må ha jeger prøven og plett fri vandel. for og få storvilt våpen må en være 18 eller så må en dokumentere att en har bruk for det. hvis man er under 16 (overstående gjelder jakt våpen) for og få andre våpen (les håndvåpen, hel auto og andre spesielle våpen) så må en ha vert medlemm i en skytter klubb som bruker den typen våpen og vert medlemm der i minst 6 mnd, ha plett fri vandel, kunne lege frem dokumentasjon på att en har bruk for det (les kunkuranse bruk) og dokumentere att en har godkjent oppbevaring. edit 1 verre er det ikke. men hvis man for eksempel søker rett etter en har mista lappen så vill en ikke få kjøpetilatelse. da en ikke har plett fri vandel ved kjøp av våpen via nettbutikk kreves det att en sender inn kopi av kjøpetilatele signert av poletiet. våpenet sendes som verdi post og som rekomandert. +att våpenet sendes i 2 deler 1: selve våpenet 2: vital del (sluttstykke eller lignende) Ulkesh sier dette: samt at forsendelse blir knalldyr fordi dette er farlig gods. HVORFOR I ALLE DAGER SKAL ET VÅPEN SENDES SOM FARLIGT GODS?? hva er farligt med ei rifle som ikke er ladd og som mangler vital del?? det verste som kan skje er att en på posten mister pakka på foten og får litt vondt. jeg har selv nettop vert og henta meg en salong rifle på posten og den var bare merket med forsiktig glass (bare for og ikke få skader på våpenet) og jeg måtte vise legimitasjon og signere for pakken så hvis du er interisert i og få deg et våpen så trenger du og ta jegerprøven eller melde deg inn i GODKJENT skytterklubb og søke om det til poletiet PS: det koster 790 kr bare for og sende inn søknaden. mvh nokiakiller 1: en må ha vert medlemm i minst 6mnd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 kjøtelednig Strømførende bikkjer er den nye trenden? *Løpe og kjøpe kjøterledning* Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Simpelten bare vakkert: vell først vill jeg bare unskylde for og bumpe en så gammel post men jeg vill ikke att folk skal få feil info. det som trengs for og få lov til og ha våpen i norge er : - en må ha jeger prøven og plett fri vandel. for og få storvilt våpen må en være 18 eller så må en dokumentere att en har bruk for det. hvis man er under 16 (overstående gjelder jakt våpen) for og få andre våpen (les håndvåpen, hel auto og andre spesielle våpen) så må en ha vert medlemm i en skytter klubb som bruker den typen våpen og vert medlemm der i minst 6 mnd, ha plett fri vandel, kunne lege frem dokumentasjon på att en har bruk for det (les kunkuranse bruk) og dokumentere att en har godkjent oppbevaring. edit 1 verre er det ikke. men hvis man for eksempel søker rett etter en har mista lappen så vill en ikke få kjøpetilatelse. da en ikke har plett fri vandel ved kjøp av våpen via nettbutikk kreves det att en sender inn kopi av kjøpetilatele signert av poletiet. våpenet sendes som verdi post og som rekomandert. +att våpenet sendes i 2 deler 1: selve våpenet 2: vital del (sluttstykke eller lignende) Ulkesh sier dette: samt at forsendelse blir knalldyr fordi dette er farlig gods. HVORFOR I ALLE DAGER SKAL ET VÅPEN SENDES SOM FARLIGT GODS?? hva er farligt med ei rifle som ikke er ladd og som mangler vital del?? det verste som kan skje er att en på posten mister pakka på foten og får litt vondt. jeg har selv nettop vert og henta meg en salong rifle på posten og den var bare merket med forsiktig glass (bare for og ikke få skader på våpenet) og jeg måtte vise legimitasjon og signere for pakken så hvis du er interisert i og få deg et våpen så trenger du og ta jegerprøven eller melde deg inn i GODKJENT skytterklubb og søke om det til poletiet PS: det koster 790 kr bare for og sende inn søknaden. mvh nokiakiller 1: en må ha vert medlemm i minst 6mnd Er det mulig? Første gang jeg ser så mange skrivefeil plottet inn i en så liten tekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå