richardchristy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Får du muligheten til å kjøpe disse separat bør du heller gjøre det enn å investere i hele DVD-boksen, selv om den jo selvfølgelig ser litt kul ut der den står i hyllen. Trist, men leit. Fant denne i en dvdanmeldelse av Rocky serien. Legg merke til siste "strofen", hehe. Lenke til kommentar
andm Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Får du muligheten til å kjøpe disse separat bør du heller gjøre det enn å investere i hele DVD-boksen, selv om den jo selvfølgelig ser litt kul ut der den står i hyllen. Trist, men leit. Fant denne i en dvdanmeldelse av Rocky serien. Legg merke til siste "strofen", hehe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Fant denne i en dvdanmeldelse av Rocky serien. Legg merke til siste "strofen", hehe. Hmm. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har ikke vært i første gangs tjenesten enda, men jeg vurdere i melde meg inn i hæren. Vist første gangs tjenesten går bra da. Tror du trenger noen år til på skolebenken først, jeg. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sov 17 å en hall time på mandag. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har ikke vært i første gangs tjenesten enda, men jeg vurdere i melde meg inn i hæren. Vist første gangs tjenesten går bra da. Tror du trenger noen år til på skolebenken først, jeg. Neida, ikke sløs sånt bort på en som skal bli kanonføde for Hæren! Han høres perfekt ut for den jobben. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Leserne av det amerikanske ukebladet In Touchhar stemt fra Jessica hår foran filmstjernene Jennifer Aniston og Jessica Alba. Say what? Endret 28. juni 2005 av Rikky Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) ... Endret 28. juni 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har godt rundt på hoteler midt på natta pga jeg har hørt en lyd. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er redd for å få radioaktive eller hva det heter. Jeg pleier og ha mp3-spilleren, mobilen og sånne ting litt vekke fra meg Beware of the MP3 player! Radioactive DOOM!!! Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg har en følelse av jeg har sett denne tråden før et sted....hm, kan det være på hvert eneste forum jeg har vært på mon tro? men men, vi måtte vel ha en sånn her og. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg liker rts,rpg,mmorpg,"har wow å gw" og strategi svar fort plzzz plz nei. Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Etter at flere personer har kjøpt billetter av en person som hevder han videre selger sine fly billetter på finn.no velger nå Norwegian å gå ut og advare mot å kjøpe flybilletter andre steder enn gjennom deres egne online billettsystemer. Kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282241 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Etter at flere personer har kjøpt billetter av en person som hevder han videre selger sine fly billetter på finn.no velger nå Norwegian å gå ut og advare mot å kjøpe flybilletter andre steder enn gjennom deres egne online billettsystemer. Kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282241 Samme artikkel: "Billettene er kjøpt på Norwegian sine sider med et sperret kreditkort." "Vi velger nå å gå ut og advare mot dette. Etter at vi oppdaget at en eller flere personer har svindlet oss og andre på denne måten" (skal være komma, ikke punktum). "Vi jobber nå med å kartlegge i hvor stort omfang vi er blitt svindlet, og ringer å snakker med kunder" Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) og en ting til om smallville, hva var lex's store hemmelig het? har aldri fått den med meg. Dagens orddeling? (Diverse andre feil også, men orddelinga var noko av det verre eg har sett ) Endret 28. juni 2005 av ptv- Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Spiser kva som helst, Elsker mat dagen derpå.Det besta er pizza, eller berre ein vanleg frukost som varme rondstykker smile2.gif Edit: ein Skrivefeil cool.gif Endret 28. juni 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 nei har ike gjort dt til nå.. edit: skriveleifer Mon tro hvor mye verre den setningen var før redigeringen. Skjønt, forfatteren av innlegget kom til fornuft da en språkbevisst bruker påpekte at redigeringen bar lite preg av forbedring. Han redigerte dermed innlegget for tredje gang: nei har ikke gjort det til nå.. edit: skriveleifer Men akk, innlegget er fremdeles like befengt med feilaktig norsk. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Vår norsk lærer klarte å inspirere, bruke humor og skape en konkurranse i klassen. Dette fungerte og vi fikk gode karakterer. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Spesifikasjoner: * wap * liten og lett * anti skli grep * tekst melding med "speed dialing" * alarm, stoppeklokke, flashlykt * vibrasjon * lang batteritid Hva er flashlykt? "Tekst melding" er jo fin. Hvordan skriver du egentlig "anti skli grep"? Har sett hundre forskjellige versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå