Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som skriver 275 sider hvor de klager over hvor dårlig folk skriver burde se om de ikke kan finne seg noe bedre å gjøre på fritiden...

Lurer på om jeg ikke skal starte en "potetene på Rimi smaker vondt" eller en "jeg synes grønn er en kjedelig farge på kretskort" tråd. Regner med god respons der, som på andre ubrukelige, uinnteresante <-- (OI! Sannsynligvis skrivefeil, skrive 17 sider til hvor vi klager over det?) og totalt offtopic tråder.

Hvordan dag er det i dag foresten?

Lenke til kommentar

"Der" er strengt tatt en talemåte, og derfor tillater jeg det :D

gspr er jo bergenser, og bergensere og nordlenninger har vel tilnærmet samme talemåte. Jeg, som nordlenning, bruker å si for eksempel, "Der e ikkje meir igjen". Oversatt til bokmål må vel det bli "der er det ikke mer igjen". Med andre ord prøver vel å si "Der var det også noen orddelingsfeil".

Og du tøffe AK-47 kisen; finner du ikke denne tråden interessant eller lærerik, trenger du overhodet ikke engasjere deg. Vi setter bare fokus på språket. Du kunne nok ha hatt godt av litt rettskrivingsregler og grammatikk du også.

Lenke til kommentar
OK, bare for å ha sagt det: Dette er ikke noe jeg har funnet på selv, denne datt ned i postkassen vår i dag:

:!:

Hehe... de vil sikkert "reparere" din PC ved å legge inn spyware som sender dine passord og kreditkortnummer til sudan.

Jeg hadde ikke stolt på disse karene!

Lenke til kommentar
Jeg har veldig mange vifter i min pc så jeg tror ikke det er varme. Bråkete vifter retere sagt tongue.gif nei men jeg har vifter så tar inn og ut luft. Jeg husker at når jeg slo av dette så kom ikke feilmelingen, men når jeg spilte Act Of War en stund så hengte pc`en seg eller så reestartet maskinen

:no:

Edit: 5500 Inlegg i posten! :D

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...