Daniel Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jorgen_veisdal: Skal det være skrivefeil i signaturen din? Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) WHAT? Edit: ahh.. trykkleif kaller vi det Endret 6. juni 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ok ! smaken er som baken, but give me brake man....... There you go. "Give me a brake" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 WHAT? Edit: ahh.. trykkleif kaller vi det Er det "means" du egentlig skal ha i signaturen? Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det lov å kommentere engelske skrivefeil her? Jeg prøver meg: I find your'e lack of faith disturbing Hvilken bokstav fjernet du? @Stian89: Sleng inn et mellomrom... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg prøver meg: I find your'e lack of faith disturbing Hvilken bokstav fjernet du? Jeg postet denne skrivefeilen selv, jeg quotet altså noen andre. Jeg skrev ikke denne setningen, og har ingen peiling hva han som skrev denne setningen tenkte med. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 WHAT? Edit: ahh.. trykkleif kaller vi det Bedre, bedre. Men meg bekjent eksisterer ikke ordet "meens". Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Et det gramatikken du har problemer med eller edu bare dum? Snakk om å ikke se bjelken i sitt eget øye, altså... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) @Stian89: Sleng inn et mellomrom... Regner med det var denne du siktet til: Hvem skjermkort skal jeg kjøpe? Er UTROLIG at folk kan gjøre denne feilen om og om igjen, det høres da HELT på tryne ut?! iknow! Er så usansynlig patetisk! Hvor elendig kan språket ditt bli? Hvem/Hvilken avsnitt skal jeg lese? Grr I så fall bør det vel også nevnes at I(ordet "Jeg" på engelsk) alltid skal skrives med STORE bokstaver! EDIT: STOR bokstav, ikke STORE bokstaver... Endret 8. juni 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 kjøpe en vann kjøling bare uten blocka, kjøpe noen litt tynne kobber rør og tvinn rundt(min favorit)probe whiskey boksen...så blir det snus bogy woogy. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jepp. Jeg er fult klar over at rettskrivingen min ikke er på topp. Men, det er forskjell på skriveleifer på "hvordan" og "hvilken". Dette er gramatikk feiler, ikke skrivefeil. Jeg finner fule feiler overalt. Endret 8. juni 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Flere passasjerer tok kontakt med VG etter å ha stått å sett på at øvelsen gikk galt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 iknow! Er så usansynlig patetisk! Hvor elendig kan språket ditt bli? Og det sier du? "I" (jeg) skrives med stor bokstav på engelsk, i tillegg til at du ahr glemt et mellomrom. :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jeg prøver meg: I find your'e lack of faith disturbing Hvilken bokstav fjernet du? Jeg postet denne skrivefeilen selv, jeg quotet altså noen andre. Jeg skrev ikke denne setningen, og har ingen peiling hva han som skrev denne setningen tenkte med. Føler meg litt skyldig Tenkte med den delen av hjernen som alltid driter seg ut når det gjelder engelsk, jeg tror den delen som skriver riktig var på ferie. Beklager så meget. Endret 8. juni 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Føler meg litt skyldig Tenkte med den delen av hjernen som alltid driter seg ut når det gjelder engelsk, jeg tror den delen som skriver riktig var på ferie. Beklager så meget. Not a prob, Bob. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Trenger, Engelsk spøkelses historie! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 iknow! Er så usansynlig patetisk! Hvor elendig kan språket ditt bli? Og det sier du? "I" (jeg) skrives med stor bokstav på engelsk, i tillegg til at du ahr glemt et mellomrom. :!: Det er mye man kan glemme. Lese korrektur for eksempel Nå begynner jeg for øvrig å bli skikkelig lei av denne ukritiske punktumbruken i talloppdeling. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jeg greide selvfølgelig å finne et eksempel i den første artikkelen jeg leste .... Tilsammen 1.102.987 plater hadde blitt konfiskert. Hm. Merkelig at de ikke brukte bindestrek i til sammen. Trodde VG Nett aldri ga fra seg en sjanse til å lure inn en ekstra bindestrek. :!: Endret 8. juni 2005 av INGaR Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 I den derre italienskinspirerte potetgullreklamen som går på TV nå, står dette på pakken: OLIVEN OLJE Litt skummelt, må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå