andm Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ifølge Elkjøp har iPod nå en lagringskapasitet på 20 gigabit. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Følgende er fra WoW-delen av forumet. Viewer discretion is advised: OMG need help fast im playing on Burning blade EU server I have a paladin 43 nick : poddi. This friday i had 206 gold, and when i got back this sunday and logget on my paladin i only got 27 silver left!! need help! i have worked so hard for those moeny..plz i jused so much time getting all that momney and now there suddently gone helP bliZ.. ive tried everything but you never answer! ive opend a ticket and you didnt answer. i sendt you lots of mail, and then i only get tp automatilcy e-mails reaplays from you.. neeed serious help!! i never told any one what my password is! Edit: mange skrivefeil tror jeg Ja, men blizzard ser vel store penge overføringer! men jeg får penga mine! har ikke sagt passe mitt til en kjel! seriøst hvis jeg ikke får dem tilbake...da klikker jeg og sakl åersonele Drepe alle hele blizzard teamet ok, men dere er sikre på at det ordner seg.. man kan jo ikke bare miste penger sånn! plutselig i IF så er det en hacker som hører at jeg har my penger så hacker han seg inn på den og stjeler alt? Seriøst noen som har hatt dette problemet før! plz si at jeg får tilbake penga mine! gammel er jeg 15, men oppførere meg kanskje litt barnslig, men er det rart. F***N har mista 206 gold hva faen tror du a. det er ikke sånt man får på 1.2.3 vettu! spør om noen har opplevd det samme og noen som vet om jeg kommer ganske sikkert til å få tilbake pengene? ja skrev det liksom i all frusterasjon over at jeg har mistet 206 gold da! er ikke akkruat ikke noe det... plus skrev under Edit: mange skrivefeil tror jeg! hvis dere ser nøye etter! ok, men det var ikke det der jeg sendte til blizzard da! skjrev en seriøs ticket til dem da..og hvorfor pug kommer du med..de pengene er tapt for evig og altid..hva vet du om det. er det pga du ikke har noe penger og kanskje ikke vet hvor surt det er! den er useriøs. men samma det håpet kanskje noen hadde opplevd det samme! som kunne gi meg noen tips på hvordan jeg får pengene min etilbkae? og hvoir stor sjanse for at blizzard tror på meg og gir meg pengne mine? Edit: c_F Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noe av det verste jeg vet er folk ikke kan gjøre seg forstått gjennom skriftspråket. Og jeg jobber på en ungdomskole...jesus jeg må komme meg vekk herfra! Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har også begått en orddeling! I 8. klasse skrev jeg på framsiden av nynorskregelboka: REGEL BOK Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg må erkjenne noe, jeg også. Vi skulle levere inn en sakprosaperm i åttende klasse, og overskriften min var: Sak prosa DEN ER VILL! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hva med en ny tråd? "Skriftestolen - Erkjenn dine grammatiske synder" :!: Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hvordan registrerer du tommel av trykket og kan andre trykke tommelen på og så åpne eller må eg registrere tommel avtrykken på dør låsen kan du forklare meg det Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hva med en ny tråd? "Skriftestolen - Erkjenn dine grammatiske synder" :!: :!: Jeg tror faktisk ikke jeg tør å dra frem skrivebøker fra tidlig ungdomsskole. Forresten, vi diskuterte noe i går: Alle her i gården (på NTNU, for å være presis) sier "realfagsbygget" når vi omtaler NTNUs realfagsbygg. Offisielt heter det imidlertid realfagbygget, altså uten en s mellom realfag og bygget. What's the deal? Høres det ikke mye bedre ut med en s? Finnes det noen regler eller normer for sånt? Endret 30. mai 2005 av gspr Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, det har jeg også lurt på, gspr; hvordan reglene/tradisjonen bak s-er i slike ord er. Eneste hintet jeg kan komme på, må være at s-en indikerer eierskap, som i Holgers bok -> Holgersboka. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Forresten, vi diskuterte noe i går: Alle her i gården (på NTNU, for å være presis) sier "realfagsbygget" når vi omtaler NTNUs realfagsbygg. Offisielt heter det imidlertid realfagbygget, altså uten en s mellom realfag og bygget. What's the deal? Høres det ikke mye bedre ut med en s? Finnes det noen regler eller normer for sånt? Mine venner sier faktisk realfagbygget, takket være en persons standhaftige korrigering HVER ENESTE gang noen sa realfagsbygget, det virket til slutt. AtW Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, det har jeg også lurt på, gspr; hvordan reglene/tradisjonen bak s-er i slike ord er. Eneste hintet jeg kan komme på, må være at s-en indikerer eierskap, som i Holgers bok -> Holgersboka. Realfagenes bygg. ATWindsor: I min omgangskrets (se - omgangSkrets) har vi "dessverre" oppnådd en enighet om at realfagsbygget høres riktigere ut. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Offisielt heter det imidlertid realfagbygget, altså uten en s mellom realfag og bygget. What's the deal? Høres det ikke mye bedre ut med en s? Finnes det noen regler eller normer for sånt? Så vidt jeg vet, er regelen at det skal være sammenføynings-s dersom det er mer enn to ord som er satt sammen. Således skulle man vel kunne skrive både realfagsbygget og realfagbygget, avhengig av om man regner det som sammensatt av to (realfag og bygg) eller tre ord (real, fag og bygg). Personlig er jeg enig i at realfagsbygg høres bedre ut, men også her i byen heter det realfagbygget, så det er tydeligvis vanlig praksis å skrive det på den måten. Endret 30. mai 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Min vennekrets har også diskutert den saken! Og vi kom også fram til at "Realfagsbygget" høres best ut. Men: takk får tips sory får skrive feil Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Forresten, vi diskuterte noe i går: Alle her i gården (på NTNU, for å være presis) sier "realfagsbygget" når vi omtaler NTNUs realfagsbygg. Offisielt heter det imidlertid realfagbygget, altså uten en s mellom realfag og bygget. What's the deal? Høres det ikke mye bedre ut med en s? Finnes det noen regler eller normer for sånt? Mine venner sier faktisk realfagbygget, takket være en persons standhaftige korrigering HVER ENESTE gang noen sa realfagsbygget, det virket til slutt. AtW Word. Det heter Realfagbygget. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Men: takk får tips sory får skrive feil Trøst meg. Lenke til kommentar
andm Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 På Språkrådets hjemmesider finner du noen greie forklaringer angående sammenskriving, og PelsJakob har også ramset opp de viktigste. Jeg tror «realfagbygget» er mest korrekt, med tanke på at «realfag» er et eget ord og ikke en sammensetning. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nick på msn: yess for meg moped i etterpå. Tror han mente "Yes, får meg moped etterpå". I etterpå? :!: Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det tærer også på min psykiske helse å se alle og/å-feilene, samt alle som skriver "statistikk".. Og det er så alt for mange som skriver "vær" når de mener "hver". Det er mye mer, og jeg kommer tilbake med mer klaging.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå