Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
1.67 ghz

512 ddram

amd athlon xp2000+

netverkskort (klar for bredbånd)

nvidia ge force 3 ti200 skjermkort

følger også med trådløst tastatur og mus, 17" skjerm og trå mus og tastatur

send sms for spørsmål, evt bilde

ps: pcen er ganske unik da den er selvbygd og det ikke finnes maken til på markedet.

tilsvarer ca en pentium 4.

all programvare medfølger selvsagt.

KUN SERIØSE HENVENDELSER

Jommen vil han ikke ha 6000,- for den, også. :roll:

Lenke til kommentar
minner meg om en som kjøpte en prosesord av meg , han var heller ikke helt stø på norsk , jeg sendte den som rekomandert opkravs pakke pga forsikring , den er bedre med rekomandret ( eller var )

ivertfal han betalt pakken , men fikk ikke hentet den ut pga han hadde et "norsk" navn han brukt til vanlig som ikke var på legitimasjonen hannen , sente meg mail og sa at pakken var betalt og på tur til bake (posten sendte den i retur) dette er 2-3 år siden og jeg her ikke fått pakken og heller ikke hørt noe fra duden , pakken ble ikke utlevert og "forsvat" i systemt til posten , og jeg giddet ikke spørre etter den , noen ikke norske personer er rare

Lenke til kommentar
minner meg om en som kjøpte en prosesord av meg , han var heller ikke helt stø på norsk , jeg sendte den som rekomandert opkravs pakke pga forsikring , den er bedre med rekomandret ( eller var )

ivertfal han betalt pakken , men fikk ikke hentet den ut pga han hadde et "norsk" navn han brukt til vanlig som ikke var på legitimasjonen hannen , sente meg mail og sa at pakken var betalt og på tur til bake (posten sendte den i retur) dette er 2-3 år siden og jeg her ikke fått pakken og heller ikke hørt noe fra duden , pakken ble ikke utlevert og "forsvat" i systemt til posten , og jeg giddet ikke spørre etter den , noen ikke norske personer er rare

roflmao.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...