Fredrik Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ifølge danske Se og Hør er Gravesen ungkar og vil ha sin nære venn i nærheten i redsel for å bli en som. Meningen er at Fosgerau skal bli i Madrid ut Gravesens i kontraktstid som løper til 2008. Hoi! Orddeling til de grader. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 fredrikrb: Jeg hadde akkurat tenkt å lime inn den setningen! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Sto noe om "eksamens uttrekket" på eksamenslappen jeg fikk av skolen i dag. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Innføringslekse i ett ord, unge mann. I denne tråden gjelder det å ha "tunga i rett munn". Ja, beklager det der. Det gikk litt fort . Du skjønte hva jeg mente? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvem eller hva retter kyllingen på? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Latterlig... Dette er vel en gjeng 16-årige gutter som tror de kan tjene penger på sånt. Ikke at det er noe galt med 16-årige gutter. Jeg ville heller gjetter på 10-åringer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Forsvin-ner med et smellGonzoens far Hunter S. Thompson får viljen sin. edit: Svensk bom-penge-flause Endret 28. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Nei, men 10min unna hver andre... Jeg liker ikke ord deling. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I en uke har VG Nett hatt en uformell konkurranse om trashmetal-guruene Slayer. Pågangen har det vært ingen ting å si på. Hele 3346 personer deltok. Tsk. Tsk. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 blir ikke det litt domt? AU! Det gjor vondt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 I en uke har VG Nett hatt en uformell konkurranse om trashmetal-guruene Slayer. Pågangen har det vært ingen ting å si på. Hele 3346 personer deltok. Tsk. Tsk. Er ikke trash et engelsk ord? http://dictionary.reference.com/search?q=trash Tenkte du på ordet thrash? http://dictionary.reference.com/search?q=thrash Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er jo ikke søppelmetall. Eller, det er fullt mulig at det er det, men det er ikke det journalisten prøver å si. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg tenkte på thrash, ja. Men Steffy sa det mye bedre enn meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men det er jo gamlere enn tre år gammelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 1.67 ghz512 ddram amd athlon xp2000+ netverkskort (klar for bredbånd) nvidia ge force 3 ti200 skjermkort følger også med trådløst tastatur og mus, 17" skjerm og trå mus og tastatur send sms for spørsmål, evt bilde ps: pcen er ganske unik da den er selvbygd og det ikke finnes maken til på markedet. tilsvarer ca en pentium 4. all programvare medfølger selvsagt. KUN SERIØSE HENVENDELSER Jommen vil han ikke ha 6000,- for den, også. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 minner meg om en som kjøpte en prosesord av meg , han var heller ikke helt stø på norsk , jeg sendte den som rekomandert opkravs pakke pga forsikring , den er bedre med rekomandret ( eller var ) ivertfal han betalt pakken , men fikk ikke hentet den ut pga han hadde et "norsk" navn han brukt til vanlig som ikke var på legitimasjonen hannen , sente meg mail og sa at pakken var betalt og på tur til bake (posten sendte den i retur) dette er 2-3 år siden og jeg her ikke fått pakken og heller ikke hørt noe fra duden , pakken ble ikke utlevert og "forsvat" i systemt til posten , og jeg giddet ikke spørre etter den , noen ikke norske personer er rare Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 minner meg om en som kjøpte en prosesord av meg , han var heller ikke helt stø på norsk , jeg sendte den som rekomandert opkravs pakke pga forsikring , den er bedre med rekomandret ( eller var ) ivertfal han betalt pakken , men fikk ikke hentet den ut pga han hadde et "norsk" navn han brukt til vanlig som ikke var på legitimasjonen hannen , sente meg mail og sa at pakken var betalt og på tur til bake (posten sendte den i retur) dette er 2-3 år siden og jeg her ikke fått pakken og heller ikke hørt noe fra duden , pakken ble ikke utlevert og "forsvat" i systemt til posten , og jeg giddet ikke spørre etter den , noen ikke norske personer er rare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå