Stor Oddnoga Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei har fått et vedlegg av Elkjøp, hva jeg kan putte inn i hardisken da tenkte jeg på harddisk og sånn så jeg lurer på om hva jeg kan ha av ting som hardisker og sånn så spør i hardware legger til et vedlegg der all info om dataen min står som jeg har fått av elkjøp Huh? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei har fått et vedlegg av Elkjøp, hva jeg kan putte inn i hardisken da tenkte jeg på harddisk og sånn så jeg lurer på om hva jeg kan ha av ting som hardisker og sånn så spør i hardware legger til et vedlegg der all info om dataen min står som jeg har fått av elkjøp Huh? Han har fått noe instruksjoner av elkjøp om hva slags oppgraderinger han kan få til pcen, og lurer på om forumet kan hjelpe han med å si hva som kan stappes i pcen? (vill gjetning, basert på at harddisk ved minst ett tilfelle betyr datamaskin). AtW Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Joda, forstod det, men jeg må innrømme at jeg måtte lese det et par ganger før jeg så sammenhengen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 har gjort det et par ganger jeg oxo men folka på posten eller butikken like best når man drar med lappen siden det blir lettere å finne pakken da pga et system dem har osv Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Geniforklart gründer får 30 millioner Den geniforklarte Jonas Birgersson får 30 millioner av Telenor Jeg tipper journalisten har et forklaringsproblem. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Så enig, så enig. Mon tro hva journalisten egentlig mente med adjektivet «geniforklart»; jeg kan i hvert fall ikke finne ordet i noen ordbok. Siktet han til veltalenhet? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det var nok genierklært han mente. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Sån snakker alle Luckypool idiotene, er verdens beste liksåm ma ass. skam for football får ikke være med neste år. gled dere så lenge dere kan med falske seiren deres det ikke så man vinner en tunering dere har hatt flaks helt fra grubbespilet mot Juve;Chelsea,og nå Milan dette får deg til å miste lysten på football.... Jajamen, fotballidioter er ikke som andre idioter... Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jeg erger meg over de folka på skolen. Når vi har en inførings lekse, sier de at de må bare innføre det og det. Det heter jo FØRE inn det og det. Aaaarggghh Edit: Leifer`n Endret 26. mai 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jeg erger meg over de folka på skolen. Når vi har en inførings lekse, sier de at de må bare innføre det og det. Det heter jo FØRE inn det og det. Aaaarggghh Edit: Leifer`n "Erger"? Er det ergrer du mener? BTW: "Inføring"? Heter det ikke innføring? Endret 26. mai 2005 av dD. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Når vi har en inførings lekse, Edit: Leifer`n Innføringslekse i ett ord, unge mann. I denne tråden gjelder det å ha "tunga i rett munn". Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ladies and gentlemen, I give you... *trommevirvel* Electro Shop Det er en webshop (eller noe) som driver med mye rart, de selger bl.a. PC-er og reparerer mopeder (spesielt crossere). Denne eminente siden har vært omtalt i en annen del av forumet, men jeg synes den fortjener en plass i denne tråden også. Et lite utdrag: Vi kan bygge hva slags pc du vil til deg men da mÃ¥ du sende mail om hva slags prosesor amd, cleron eller pentium ogsÃ¥ hvor mye skjermkort ogsÃ¥ hvor mye ram ogsÃ¥ hvor mye gb men, cd-brenner og dvd-brenner og lydkort og hovedkort og alt som man trenger inni en data følger med sÃ¥ slapp av men kan henne at dvbd-brenner og cd-brenner ikke følger med det kommer ann pÃ¥ prisen og hva du skal ha sÃ¥ send oss mail om du er interessert mailen er [email protected]. Ingen tvil om hvor jeg kjøper min neste PC. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Latterlig... Dette er vel en gjeng 16-årige gutter som tror de kan tjene penger på sånt. Ikke at det er noe galt med 16-årige gutter. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Det der er det verste jeg har sett! Lurer på om Electro Shop gjør det bra for tiden... Endret 26. mai 2005 av moskus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du kan velge mellom farge Svart,Sølv,Rød og BlÃ¥ Dunno about you, men jeg tror jeg går for Rød. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 For ikke å nevne lydkortet: Den beste lydkort i Norge følger med. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Dette kan UMULIG være seriøst. Hadde du ønsket å handle på en slik plass? De har også en "side om jobb hoss oss". :!: Viss du er flink med elektriske ting og har peiling sÃ¥ kan du sende oss mail og si hva du er flink til og kansje vi har eller finner en passene jobb til deg sÃ¥ ikke vær redd for Ã¥ spørre om ting eller sende mail Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ladies and gentlemen, I give you... *trommevirvel* Electro Shop Det er en webshop (eller noe) som driver med mye rart, de selger bl.a. PC-er og reparerer mopeder (spesielt crossere). Denne eminente siden har vært omtalt i en annen del av forumet, men jeg synes den fortjener en plass i denne tråden også. Et lite utdrag: Vi kan bygge hva slags pc du vil til deg men da mÃ¥ du sende mail om hva slags prosesor amd, cleron eller pentium ogsÃ¥ hvor mye skjermkort ogsÃ¥ hvor mye ram ogsÃ¥ hvor mye gb men, cd-brenner og dvd-brenner og lydkort og hovedkort og alt som man trenger inni en data følger med sÃ¥ slapp av men kan henne at dvbd-brenner og cd-brenner ikke følger med det kommer ann pÃ¥ prisen og hva du skal ha sÃ¥ send oss mail om du er interessert mailen er [email protected]. Ingen tvil om hvor jeg kjøper min neste PC. Kan du gi meg en link til der de omtalte "Electro Shop"? Jeg har brukt søkefunksjonen men får bare ett treff, og det er fra denne tråden. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva i alle dager er dette? :!: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kan du gi meg en link til der de omtalte "Electro Shop"? http://forum.begin.no/index.php?showtopic=422874&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå