Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei har fått et vedlegg av Elkjøp, hva jeg kan putte inn i hardisken da tenkte jeg på harddisk og sånn så jeg lurer på om hva jeg kan ha av ting som hardisker og sånn så spør i hardware legger til et vedlegg der all info om dataen min står som jeg har fått av elkjøp

 

Huh? :blink:

Han har fått noe instruksjoner av elkjøp om hva slags oppgraderinger han kan få til pcen, og lurer på om forumet kan hjelpe han med å si hva som kan stappes i pcen? (vill gjetning, basert på at harddisk ved minst ett tilfelle betyr datamaskin).

 

AtW

Lenke til kommentar
Sån snakker alle Luckypool idiotene, er verdens beste liksåm ma ass. skam for football får ikke være med neste år. gled dere så lenge dere kan med falske seiren deres det ikke så man vinner en tunering dere har hatt flaks helt fra grubbespilet mot Juve;Chelsea,og nå Milan dette får deg til å miste lysten på football....

Jajamen, fotballidioter er ikke som andre idioter...

Lenke til kommentar
Jeg erger meg over de folka på skolen. Når vi har en inførings lekse, sier de at de må bare innføre det og det. Det heter jo FØRE inn det og det. Aaaarggghh

 

 

Edit: Leifer`n

"Erger"? Er det ergrer du mener?

 

BTW: "Inføring"? Heter det ikke innføring?

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Ladies and gentlemen, I give you... *trommevirvel*

 

Electro Shop

 

Det er en webshop (eller noe) som driver med mye rart, de selger bl.a. PC-er og reparerer mopeder (spesielt crossere). Denne eminente siden har vært omtalt i en annen del av forumet, men jeg synes den fortjener en plass i denne tråden også. Et lite utdrag:

 

Vi kan bygge hva slags pc du vil til deg men da mÃ¥ du sende mail om hva slags prosesor amd, cleron eller pentium ogsÃ¥ hvor mye skjermkort ogsÃ¥ hvor mye ram ogsÃ¥ hvor mye gb men, cd-brenner og dvd-brenner og lydkort og hovedkort og alt som man trenger inni en data følger med sÃ¥ slapp av men kan henne at dvbd-brenner og cd-brenner ikke følger med det kommer ann pÃ¥ prisen og hva du skal ha sÃ¥ send oss mail om du er interessert mailen er [email protected].

Ingen tvil om hvor jeg kjøper min neste PC.

Lenke til kommentar

Dette kan UMULIG være seriøst. Hadde du ønsket å handle på en slik plass?

 

De har også en "side om jobb hoss oss". :!:

Viss du er flink med elektriske ting og har peiling så kan du sende oss mail og si hva du er flink til og kansje vi har eller finner en passene jobb til deg så ikke vær redd for å spørre om ting eller sende mail
Lenke til kommentar
Ladies and gentlemen, I give you... *trommevirvel*

 

Electro Shop

 

Det er en webshop (eller noe) som driver med mye rart, de selger bl.a. PC-er og reparerer mopeder (spesielt crossere). Denne eminente siden har vært omtalt i en annen del av forumet, men jeg synes den fortjener en plass i denne tråden også. Et lite utdrag:

 

Vi kan bygge hva slags pc du vil til deg men da mÃ¥ du sende mail om hva slags prosesor amd, cleron eller pentium ogsÃ¥ hvor mye skjermkort ogsÃ¥ hvor mye ram ogsÃ¥ hvor mye gb men, cd-brenner og dvd-brenner og lydkort og hovedkort og alt som man trenger inni en data følger med sÃ¥ slapp av men kan henne at dvbd-brenner og cd-brenner ikke følger med det kommer ann pÃ¥ prisen og hva du skal ha sÃ¥ send oss mail om du er interessert mailen er [email protected].

Ingen tvil om hvor jeg kjøper min neste PC.

Kan du gi meg en link til der de omtalte "Electro Shop"? Jeg har brukt søkefunksjonen men får bare ett treff, og det er fra denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...