Fredrik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er vel det at de skal omtale pizzaene som personer. De gjør jo inntrykk av at det er et skikkelig valg. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 http://www.bt.no/kuriosa/article370543 Nydelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Så får vi tro at skribenten av denne plakaten tar saken med en god «persjon» selvironi. :!: Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 majus'kel -en, -kler (latin maiusculus 'litt større') stor bokstav, versal, motsatt minuskel versa'l m1 (nylatin, av versus 'vers', egentlig 'stor forbokstav i verslinje') stor bokstav, majuskel Ser ut som det samme for meg ... Vel, vel... Det er i allefall ikke det vi har lært i design timene på skolen. Majuskel er, i følge læreren min, en betegnelse som skal brukes i fobindelse med forholdene mellom skrift når man jobber med trykk og design. F.eks: En bokstav kan være en majuskel i forhold til en annen bokstav, sett at den sistnevnte bokstaven er mindre en den førstnevnte... Mens versal og minuskel er konstante i den betydning at de alltid betyr stor og liten bokstav. Men detter er bare det jeg har fått vite, noe som sevfølgelig ikke betyr at det med en gang er riktig. Beklager hvis jeg virker påståelig... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Håhå. Gjør dere klar for årets innlegg: HEY her e eg... eg melde meg selv.. så vet dere det... eg har god tatt at eg er ute stengt men eg ska ikke være alene med det... eg for står godt at det ble et år... men eg synes de andre kan melde seg... hvis ikke det skje gjør eg det... men det at dere snakker om bøter til brann fra nff skjønner eg ikke... nff har ingen ting med dette og gjøre, dette var en RL kamp og da har ikke nff noe de skal si... og det at bataljonen, ute stenger meg er grit... får de er bare nøtt til og gjøre det når brann gjør det... men eg har lært og eg gjør ikke dette igjen... og hvis eg ser noen begynner med røykbommpe/bluss så kommer eg til og for telle de det som skjedde med meg og da vil de kanskje tenke seg om... men eg får ingen bot... om brann får det vet eg ikke, men eg tviler på det, får det da tror eg det hadde vert mer oppi media... men eg kommer til og møte opp på alle tifo dunda som eg vet om... og det gjør eg får å vise at eg ikke gjor dette mot brann og bbb. men for at eg sku tøfe meg litt og får eg ble mast på... håper dere har fått svar på tingene som ble tiskutert ha et hyggelig år på staddaen og på borteture... men når vi snakker om tifo dunda... synes eg dere ikke bare ska masse om og få i gang noe, møt opp i tilleg... eg har vert på mange tifo dunde og det er skjeldent eg ser nye fjes.... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 psilocybe: Å hjelpes. Virkelig ikke noe for svake språkhjerter. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Det er i allefall ikke det vi har lært i design timene på skolen. F.eks: Men detter er bare det jeg har fått vite Beklager hvis jeg virker påståelig... Si i fra om du lurer på hva som var galt eller hva som ville ha vært riktig. Endret 24. mai 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 håper dere har fått svar på tingene som ble tiskutert tiskutert faktisk Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 "Ja så er man endelig voksenSøvnløs om natta og bevistløs om daan' Penge problemer og kvinnfolk problemer og alkohol problemer som de gamle bohemer" For ikke å nevne "skrive problemer" Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (Har forumskinnet blitt oppdatert, forresten? Jeg syntes det var herlig.) godt mulig, men det står fremdeles Emne tittel og til tider Forum problemer... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 samsung har også et sammarbeid på gang med Microsoft på en hybrid-harddisk. http://www.hardware.no/artikkel/16202 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 samsung har også et sammarbeid på gang med Microsoft på en hybrid-harddisk.http://www.hardware.no/artikkel/16202 Litt feil tråd å poste dette? Uansett det heter samarbeid. Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (Har forumskinnet blitt oppdatert, forresten? Jeg syntes det var herlig.) godt mulig, men det står fremdeles Emne tittel og til tider Forum problemer... Nei, uff, ikke nevn den norske oversettelsen av IPB! Jeg tenkte på det at høyden på tabellene i foraene (oversikt over innlegg) har blitt redusert. Det er helt toppers for meg med liten skjermoppløsning. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Si i fra om du lurer på hva som var galt eller hva som ville ha vært riktig. Ja, lurer litt på hva som var galt med "påståelig." Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, lurer litt på hva som var galt med "påståelig." Tror kanskje feilen var at det ikke var mellomrom mellom ordet og de tre punktumene. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det galt, da? Uansett: trådens tittel bør vel endres til også å inneholde semantiske og syntaktiske skrivefeil, ikke bare grammatiske. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er så gruelig mange som bruker "når", istedetfor "da". Eksempel: Når jeg var 14 år. Jeg er ikke feilfri jeg heller, men akkurat dette har jeg begynt å legge merke til i det siste. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) samsung har også et sammarbeid på gang med Microsoft på en hybrid-harddisk.http://www.hardware.no/artikkel/16202 Litt feil tråd å poste dette? Uansett det heter samarbeid. Siden du rettet feilen jeg prøvde å vise til lurer jeg på hvorfor du lurte på om den var feilposta? Endret 25. mai 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 @kd: Vi ville ikke drept deg om du faktisk hadde lest linken Jan-Erik hadde i innlegget sitt. bfisk: Språkrådets sider om punktumbruk. flodhest: Du ville hatet å høre meg snakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå