pgdx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Viss og hvis er jo to forskjellige ord med forskjellig betydning.Selvom man er fra bergen, syns jeg man skal skrive hvis. Ja, faktisk selv om. OI, beklaaaager at spacen ikke ville lage mellomrom du. Du glemte et komma, Stine. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Viss jeg vil har jeg faktisk lov til å skrive viss istedenfor hvis. Hvis du tenker på bruken av konjunksjonen, er det anbefalt å bruke «hvis». Jeg tror ikke de er sidestilte. Endret 20. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Man må være modig for å poste i denne tråden. Vennine på MSN: u gjr p a?? Selv er jeg glad i vokaler, men... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Stine glemte stor forbokstav i Bergen også... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fikk nettopp en popup-reklame fra glbgfinance: "Slutt og sløve og få en god inntekt ved å jobbe hjemme fra. Klikk hær" Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette er faktisk overskrift til en tråd i spilleforumet: Hvordan klasse syns du er overpowered? Ikke nok med at det syndes med "hvordan", men "overpowered" kunne vært oversatt... Det er jo tross alt norsk vi snakker i dette landet! Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 har nesten altdi gjort det på denne måten , men jeg kan altdis opfylle ønskene til den ene som klager NOT EDIT: kan jo legge til at det ikke er utengrunn at jeg har 160 inlegg i denne tråden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Skuffet? - Glam det!Wig Wam vil hjem å skrive autografer. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Fikk nettopp en popup-reklame fra glbgfinance: "Slutt og sløve og få en god inntekt ved å jobbe hjemme fra. Klikk hær" Den stygge med elgen på? Den har jeg også sett. Den er fæl. Stygg og/å feil der ja, SteffyBoy... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 militeret er unødvendig PUNGTUM når vi snakker om penger , faren til en kompis var på repp og der var det faktisk ikke noe utstyr , di fikk utdelt "usynelig" utstyr for og ha øvelsen med !!!!! dønn seriøst var det og Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Like ved skolen min drives det "bro stein arbeid". Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg så en fremmed ordbok i går. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 - Hun kunne jo ikke stå på scenen å synge «The Last Goodbye» når hun hadde vunnet. Dermed ble den skrevet om litte grann, opplyser Torp-Holte. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette tastaturet er veldig stilig og bra ! det bråker ikke av tastene som er svært bra. Tastatur lengden er på ca 9 meter!! og mus lengden er på ca 3-5 meter. Det er imponerende Jeg anbefaler dette sett på det høyeste ;D Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette tastaturet er veldig stilig og bra ! det bråker ikke av tastene som er svært bra. Tastatur lengden er på ca 9 meter!! og mus lengden er på ca 3-5 meter. Det er imponerende Jeg anbefaler dette sett på det høyeste ;D Oi! Tastatur på ni meter! Det hadde vært noe! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skuffet? - Glam det!Wig Wam vil hjem å skrive autografer. Mulig det bare er jeg som er teit, men jeg finner ikke feilen her, bare et ordspill på at vokalisten heter Glam. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Har du ikke lært og/å-regelen? "vil hjem og skrive" "jeg liker å skrive" Endret 23. mai 2005 av Snublefot Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Og/å-feil. Skulle vært "vil hjem for å skrive" eller "vil hjem og skrive." Etter mitt skjønn i hvert fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 når man står i en dusj sammen med mange andre gutter så er det egentlig automatisk at man ser sånn ufrivillig bortopå aldri tenkt over det uansett.... hehe har ikke lest mer en 1siden men "klart jeg må sjekke ut konkuransen" jepp det er oxo en grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå