Demonfudge Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Snublefot, den er grei. Tenkte meg ikke om i det øyeblikket jeg lagde posten, beklager dette. Vil Blizzard noen gang stoppe abonnomange ? Endret 12. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ordrebekreftelse fra Komplett: Enhets Pris Ordrebekreftelse fra Efast: Ordre status Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Volcov... like greit å si det før du får smekk av moderatorene Endret 12. mai 2005 av Snublefot Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 yndling søskenbarnet mitt:D:D GUN-HILL;) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det burde være forbudt å dele ord for å følge 3-ordsreglen. Enkelte gjør det med vilje, for i selve posten har de riktig skrivemåte... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 http://www.stud.aitel.hist.no/~kjetiae/priv/orddeling.gif Det burde være forbudt å dele ord for å følge 3-ordsreglen. Enkelte gjør det med vilje, for i selve posten har de riktig skrivemåte... Da vil det sikkert glede deg når jeg sier at det faktisk ikke er lov. Slike tråder blir stengt. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Freia for veldig lenge siden: SELSKAPS CHOKOLADE Freia i dag: Selskaps Sjokolade Freia: Krokan Rull Bakpå Idun "Hvitløk dressing": 1. fett - og kalori innhold 2. Idun Hvitløksdressing Først skriver de "Hvitløk dressing" med orddeling og uten s etter "Hvitløk", så skriver de "Idun Hvitløksdressing" uten orddeling og med s etter "Hvitløk". De må jo bestemme seg! Hvorfor blir rettskriving tatt så lite seriøst? Endret 13. mai 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke tengt så mye over orddelingsfeil, men gikk opp for meg hvor gale det hadde blir nå jeg så en "Ord Bok" liggende... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke tengt så mye over orddelingsfeil, men gikk opp for meg hvor gale det hadde blir nå jeg så en "Ord Bok" liggende... sånn kan det gikk, Deuz Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det som irriterer meg mest er folk som skriver "kuer" når det heter KYR , ble vel sidestilt for ei stund sia siden så mange fjotter skrev feil Wtf! når har du bruk for å skrive kyr\kuer?! Med mindre du sitter på en åker med lap-top. Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke tengt så mye over orddelingsfeil, men gikk opp for meg hvor gale det hadde blir nå jeg så en "Ord Bok" liggende... sånn kan det gikk, Deuz Ja jeg gjør visst en feil der Var ihvertfall ikke orddeling Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Var ihvertfall ikke orddeling Nei, det skal være sikkert og visst. I hvert fall skrives nemlig i tre ord, ikke ett. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 spela for klepp SG13 er midtstopper og er litt dårlig for tiden men eg er en av dei viktigaste spilleren.har klart og gå fra forsvare til måle og fikk til noge skut men er litt dårlig i skyting eg så eg score lite. men eg har ca 40 målgivande (hehe me vinne av og til 20 - 0 på 11er kamper *ler*) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 nå ble milen opretet i 96 så det utelokker alderen min , sjønner ikke vitsem med og reklamere med alderen sin , eneste plasse det er praktisk er på penest/deilgst.no inv_biggrin.gif så kan man lett se hvor onge tøsa er devil.gif Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Var ihvertfall ikke orddeling Nei, det skal være sikkert og visst. I hvert fall skrives nemlig i tre ord, ikke ett. Må nok opp til et visst nivå for å være aktiv i denne tråden. Snakkes etter jeg har fullført ungdomsskolen... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Så, så. Veldig vanlig feil det der. Greit å holde styr på disse: I hvert fall, istedenfor, i stedet for. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Lyn-advokat Erik Nadheim mener Lyn avtalen ikke er verdt noen ting, og at de derfor var i sin fulle rett til å selge spilleren da tilbudet fra Manchester United forelå. Stakkars Lyn. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ved nyttår vil den norske oljepengebingen, oljefondet, nå 1,3 milliarder kroner. HOLEY COWS!!!1 Har vi virkelig hele 1,3 milliarder på bok? Da er det ikke rart at vi er det rikeste landet i verden... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Ironisk at dysleksiforbundets gratisreklame på TV i dag slutter med et stillbilde hvor det står "dysleksi forbundet" Endret 15. mai 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå