Ernie Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Denne er skikkelig grov: Har du komformert deg? I så fal: åfer komformerte du deg? vist ikke: fikk du penger får å la vær? Grøss og gru. Lurer veldig på hva komformere er jeg. Å gjøre noe komfortabelt kanskje? Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=415653 Hvordan musikk er dette? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=415653 Hvordan musikk er dette? Godt spørsmål. Hvem band er innblandet, da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 VG helgarderer seg på navnefronten: Philip Shortman (18) Shotmans Shortmann Hentet fra samme artikkel. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Grøss og gru. Lurer veldig på hva komformere er jeg. Å gjøre noe komfortabelt kanskje? konfor´m a1 (fra latin) likeformet, overensstemmende de to forslagene var k-e / ønsker vi et samfunn med føyelige, k-e nikkedokker? . Sett i sammenheng med konfirmasjon, er den skrivefeilen egentlig helt grei. Å konformere er jo å føye seg inn i en stor, uniform masse. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg sendte en mail til chess om å få endret abonnement. Følgende svar fikk jeg: Ditt abonnement er da endret til ChessKnock-Out, denne endringen vil gjelde tre ikraft iløpet av dagen. Dette var sørgelige greier. Kan det virkelig være så problematisk å treffe mellomromknappen som er den største knappen på hele tastaturet? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Finns dette drømme kabinettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Inlegg som IKKE inneholder bilder av deg selv og som er reasent vil bli slettet. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 På advarselslappen på Europris-trampolinen vår: ... kan føre til person skade. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Awesome 3D-tegninger, Holger! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg gaddet ikke å forsette på bakgrunnen (...) Hmm. Er dette en ny bøyningsform språkrådet godkjente forleden? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Det hvite hus evakueres (VG Nett) Det hvite hus og kongressbygningen i Washington blir nå evakuert. Ifølge Sky News skal et Cessna -fly ha kommet inn i sikkerhetssonen. Folk i kongressbygningen skal ha fått beskjed om å løpe vekk. Journlaitser i det hvite hus fikk beskjed om å komme seg i sikekrhet i kjelleren. Senatorene i kongressbygningen skal ha fått beskjed om at et fly var minutter unna. Det skal også være observert flere jagerfly over Washington. Ifølge Sky News skal det være klart at det er en ekte evakuering, ikke en øvelse. - Dette er ikke en øvelse! ropte vaktene til folk i kongresbygningen. President George W. Bush e rikke til stede i Det hvite hus. VG Nett kommer med mer. (VG NETT 11.05.05 kl. 18:10) Redigert nå da, men dette var førsteutkastet Endret 11. mai 2005 av pain Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 En HW-bruker Ape Avatar Klubben Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ingen av dem har noen gang tatt i en ku, spade eller vært på en går før. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ja 10hi.. d lurer jeg åh påh.. hehe Åh ja. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Edit: never mind. Endret 12. mai 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå